Ooks mä ainoo joka on sitä mieltä et se jessica ei osaa yhtään laulaa!. Ainoo syy miks se päästettiin eteenpäin näinkin pitkälle oli sen todella hyvät perseen nuoleskelu taidot. " Mä arvostan britney spearsin elämän arvoja" ... just juu. Missä se on ollu viimiset kaks vuotta kun selviakin että britney ei väittämisistään huolimatta ole neisyt tai sit se 48 tunnin avioliitto... siinä sulle elämän arvoja juu.. ja noi oli vielä löysemmästä päästä.. argh
jessica .. vai ketä nyt olikaan
argh
2
901
Vastaukset
- blue
ei se osannut laulaa. se osasi olla säälittävän hellyyttävä ja kerjätä sympatiapisteitä.
- sutku
niin, et oo ainut jonka mielestä Jessica ei osaa laulaa. Sen ääniki on niin jotenki lapsellinen... tai en mä tiiä mutta joka tapauksessa ei se ainakaan laulaa osaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905177
- 534066
- 252179
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271887Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161795- 151434
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281250Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201036T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980