Tarjolla olisi alivuokrasopimus siistissä myyntitilassa. Tiloissa toimii tällä hetkellä kaksi verkkokauppaa, jotka ovat erikoistuneet teknisiin tuotteisiin. Tilat ovat ns. Showroom -tilat jossa on tuotteita esillä. Toimiala voisi olla samansuuntainen jotta syenergiaa kauppojen välillä voisi syntyä. Varastotilaa on niukasti.
Vuokrattava tila voisi olla 30 - 50 neliötä.
Ota yhteyttä [email protected]
Toimitilaa verkkokaupalle Espoossa
10
112
Vastaukset
- yrittäjä
Kannattaako noi verkkokaupat kun niitä on pilvin pimein myynnissä yritysporssi.fi ?
- Toimitilaa verkko
Jotkut verkkokaupat pärjäävät ja useampi ei pärjää. Jyvät eroittuvat akanoista tämän "talouden talvisodan" aikana.
Verkkokauppabusineksessä onnistuminen riippuu nettinäkyyvyydestä ja konversiosta eli siitä kuinka moni sivuilla kävijä ostaa jotakin. Kiinteiden myyntitilojen vaikutus liiketoiminnan onnistumiseen on silloin aika pieni.
Muista, että verkkokauppa ei ole sama kuin kivijalkamyymälä. Showroom on sinänsä hyvä idea mutta siellä käyvät vain harvat erityispalvelua haluavat ja yleensä lähellä asuvat asiakkaat. Verkkokaupan idea on myydä netissä, jossa asiakkaiden maantieteellisellä sijainnilla ei ole merkitystä. Asiakaskuntasi ei ole riippuvainen kauppasi sijainnista.
Yrittämiseen liittyviä asioita: www.yritysmotivaattori.blogspot.com
Mieti myös virtuaalisen showroomin rakentamisen mahdollisuutta verkkokauppaasi.- Toimitilaa verkko
Showroom tuo uskottavuutta verkkokaupalle. Meillä on ollut vierailijoita jopa Kajaanista asti. Aikanaan pyöritin verkkokauppaa ilman mitään Showroom tiloja ja myynnin kasvu pysähtyi kun kaupan uskottavuus kärsi siitä ettei tuotteita ei ollut nähtävillä. Seuraava steppi on voimien yhdistäminen.
Toimitilaa verkko kirjoitti:
Showroom tuo uskottavuutta verkkokaupalle. Meillä on ollut vierailijoita jopa Kajaanista asti. Aikanaan pyöritin verkkokauppaa ilman mitään Showroom tiloja ja myynnin kasvu pysähtyi kun kaupan uskottavuus kärsi siitä ettei tuotteita ei ollut nähtävillä. Seuraava steppi on voimien yhdistäminen.
Kiitos tiedosta! Tuo Showroomin merkitys riippuu varmasti hyvin paljon myös siitä minkälaisesta tuoteperheestä on kysymys. Voisiko olla niin, että jo pelkästään tietoisuus Showroomin olemassaolosta lisää luotettavuutta ja uskottavuutta liiketoiminnalle. Se on asiakkaan kannalta erittäin positiivinen asia jos on edes mahdollisuus vierailla tutustumaan tuotteisiin vaikka se olisikin kaukana.
Virtuaalista showroomin mahdollisuutta kannatan edelleen yhtenä ideana jos se vain on mahdollista. Varsinaista virtuaalista toteutusta pitäisi tosin miettiä muutaman kahvikupposen ääressä miten sen voisi järkevästi toteuttaa siten, että se kannattaisi vähintään yhtä hyvin kuin kiinteä Showroom.- Toimitilaa verkko
yritysmotivaattori kirjoitti:
Kiitos tiedosta! Tuo Showroomin merkitys riippuu varmasti hyvin paljon myös siitä minkälaisesta tuoteperheestä on kysymys. Voisiko olla niin, että jo pelkästään tietoisuus Showroomin olemassaolosta lisää luotettavuutta ja uskottavuutta liiketoiminnalle. Se on asiakkaan kannalta erittäin positiivinen asia jos on edes mahdollisuus vierailla tutustumaan tuotteisiin vaikka se olisikin kaukana.
Virtuaalista showroomin mahdollisuutta kannatan edelleen yhtenä ideana jos se vain on mahdollista. Varsinaista virtuaalista toteutusta pitäisi tosin miettiä muutaman kahvikupposen ääressä miten sen voisi järkevästi toteuttaa siten, että se kannattaisi vähintään yhtä hyvin kuin kiinteä Showroom.Olet oikeilla jäljillä. Asiakas tutkii verkkokaupan tietoja ennen ostopäätöstä. Jos mitään kiinteää toimipaikkaa ei ole, niin se herättää epäluuloja. Meidän kaupassa keskiostos on noin 380 euroa. Isoin tilaus on ollut 6580 euroa. Kävijöitä on showroom:ssa on joka päivä.
Meidän tuotteiden kohdalla en usko virtuaaliseen näyttelyyn. Asiakkaan luottamus herää, kun voi fyysisesti koskea tuotteeseen. - myyjä
Toimitilaa verkko kirjoitti:
Olet oikeilla jäljillä. Asiakas tutkii verkkokaupan tietoja ennen ostopäätöstä. Jos mitään kiinteää toimipaikkaa ei ole, niin se herättää epäluuloja. Meidän kaupassa keskiostos on noin 380 euroa. Isoin tilaus on ollut 6580 euroa. Kävijöitä on showroom:ssa on joka päivä.
Meidän tuotteiden kohdalla en usko virtuaaliseen näyttelyyn. Asiakkaan luottamus herää, kun voi fyysisesti koskea tuotteeseen.Kun katsoo lukuja liikevaihtoa ja voittoa yrityksista jotka toimivat verkkokauppapohjalta niin eivät ne elätä edes yrittäjää. Verkkokauppa voisi menestyä jos myytävä tuote ei ole markkinoilla yleisesti saatavissa. Hinnalla ei pienet aloittelevat yritykset pysty kilpailemaan. Verkkokauppoja on paljon jotka myyvät samaa tuotetta. Ei mitään järkeä.
Mitä järkeä on Showroomissa? Pidät esittelyä ja pyydät asiasta tilaamaan tuotteen verkkokaupasta. Kuulostaa turhan tehottomalta ja monimutkaiseltaja. Eikö helpompaa ole pistää myyntiyhtiö pystyyn ja alkaa itse myymään aktiivisesti tuotetta suoraan asiakkaille. - Toimitilaa verkko
myyjä kirjoitti:
Kun katsoo lukuja liikevaihtoa ja voittoa yrityksista jotka toimivat verkkokauppapohjalta niin eivät ne elätä edes yrittäjää. Verkkokauppa voisi menestyä jos myytävä tuote ei ole markkinoilla yleisesti saatavissa. Hinnalla ei pienet aloittelevat yritykset pysty kilpailemaan. Verkkokauppoja on paljon jotka myyvät samaa tuotetta. Ei mitään järkeä.
Mitä järkeä on Showroomissa? Pidät esittelyä ja pyydät asiasta tilaamaan tuotteen verkkokaupasta. Kuulostaa turhan tehottomalta ja monimutkaiseltaja. Eikö helpompaa ole pistää myyntiyhtiö pystyyn ja alkaa itse myymään aktiivisesti tuotetta suoraan asiakkaille.Showroom eroaa kaupasta sillä, että tuotteita ei varastoida tiloissa. Tila toimii työtilana, tuotteiden esittelytilana ja paikkana jossa asiakkaat voivat käydä. Pieni showroom toimii yhden henkilön työpanoksella. Jos showroom tiloissa toimisi useampi verkkokauppa niin laaja valikoima tukisi kasvua.
Netrauta.fi -verkkokauppa avasi pari showroomia. Samuli Seppälä pitää showroomia menestyksen avaimena verkkokauppa.com -verkkokaupalle jne.
Suurin osa verkkokaupoista ei tuota omistajille edes palkkaa. Osa tulee nousemaan.
- yrittäjä
Rautakauppa-ala on ollut jo pidempään muutosten edessä .Netrautakin on asian oivaltanut. Enää ei riitä että myydään tuotteita vaan ne täytyy myös jonkun asentaa. Asennuspalvelu alkaa löytyä jo kaikista rautakaupoista. Eli tarvitaan kivijalkamyymälä, suunnitteljat, myyjät. ja toimiva logistiikka.
Suomessa keskustellaan hyvin vähän Dropshipping toiminnasta. Muu maailma on tässä jo pitkällä. Harvoin pienissä verkkokaupoissa on myynnissä ladattavia tuotteita pelit ja ohjelmistot. Dropshipping ja ladattavientuotteiden myynnissä et tarvitse Showroomeja tai omaa varastoa. Riskit ja kulut ovat näin ollen pienemmät. - Mariia 75
Älkää hyvät ihmiset ostako mitään Netraudasta! Sain sieltä rikkinäisen tuotteen, eivätkä suostu sitä uuteen vaihtamaan! Ei toimi takuu! Asiakaspalvelu oli myös töykeää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406663
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495739- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434490Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522966Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242422- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197