Päiväkoti hyökännyt huuhaalle
Mitä v-ittua?
57
116
Vastaukset
Tämä on nyt siirtomaa ja te alkuasukas saatte hyväksyä uuden järjestelmän...
- bfvc.
V-ittu mä hajotan sun jopon
Itse asiassa tarkalleen ottaen kutosluokasta lukioon... Onko kukaan vanhempi, kuin lukioikäinen? Ainiin Nasse taisi olla parikymppinen, mutten osaa kuvitella, että hän varsinaisesti hyökkäisi minnekään.
AIOTTEKO TEHDÄ MITÄÄN?!- bfvc.
Nassen Lada on entinen
Ei kun yläaste ja lukio. Olemme kuitenkin tuhat kertaa viisaampi kuin te!
- bfvc.
Lukiolaiset on p-erseestä
- the_eagles.
kurpizza kirjoitti:
Tämä palsta oli poistoputkesta...
Lukiolaiset ovat kunkin sukulaisensa peräsuolesta.
the_eagles. kirjoitti:
Lukiolaiset ovat kunkin sukulaisensa peräsuolesta.
En kommentoi mitään tämän palstan omista vakkareista...
kurpizza kirjoitti:
En kommentoi mitään tämän palstan omista vakkareista...
Ehkä on parasta niin...
- bfvc.
icepicked kirjoitti:
Ehkä on parasta niin...
Mitäs meissä kommentoitavaa muuta, kun pelkkää positiivista. Siis yläasteelle menossa oikeesti? Eli 13v - 14v kavereita??? En olisi uskonut, kun lueskelee pulinoissa teitin juttujanne. Hyvä mielikuvitus!
- Kylmät kädet
kurpizza kirjoitti:
Tämä palsta oli poistoputkesta...
Keltä se on pois, jos Huuhaa saa jäädä?
bfvc. kirjoitti:
Mitäs meissä kommentoitavaa muuta, kun pelkkää positiivista. Siis yläasteelle menossa oikeesti? Eli 13v - 14v kavereita??? En olisi uskonut, kun lueskelee pulinoissa teitin juttujanne. Hyvä mielikuvitus!
Osa meistä on menossa yläasteelle, mutta toiset taas ovat menossa lukioon. Tukija on jo fossiili, koska häi on lukiossa.
Niin muuten... HeKekin menee jo seiskalle!
- bfvc.
Heke menee simputettavaksi
Ai niin jengi oli viime lukuvuonna kutosella. Vaikea sisäistää sellaisia juttuja, kuin ajan kulumisen tuomat muutokset. Osittain sen takia varmaan näen painajaisia ensi lukuvuodesta. Nytkin olisin muuten aamulla päässyt selkouneen, ellei pikkusisko olisi päättänyt ylläpitää sellaista ei anneta ihmisten nukkua-kulttuuria.
Älä Trotski taas ala vittuilla HeKelle. Keksin juuri, että jos vielä jatkatte toistenne kurkussa olemista, niin kirjoitan suolistotarinan, jossa teidän kummankin käy huonosti. (Tai vain toisen, jos vain toinen jatkaa. ) (Jota muuten voisi siinä vaiheessa kutsua kiusaamiseksi.) Lisäksi siihen huonosti käymiseen saattaa hyvinkin liittyä Eräs Norjalainen.
Kiittäisitte meitä. Tänne tuli nyt eloa...
Pitää pistää muistiin.
bfvc. - Ensimmäinen, joka kommunikoi meille ylempiarvoisille. Hauskan oloinen trolli.- bfvc.
Ei siinä mitään, mahtuuhan tänne lastenkin p-askajutut
- vera_sladdi_stadi
kurpizza kirjoitti:
*nyrskytysjutut!
te ette pääse panee ikinä teist tulee homoja.
vera_sladdi_stadi kirjoitti:
Me olemme kuulemma päiväkoti-ikäisiä... No, se on hyvä, että aikuisilla on noin järkeviä kommentteja...
vera_sladdi_stadi kirjoitti:
Korjaus: en JOUDU panemaan ikinä, mikä on hyvä, sillä potentiaaliset kumppanit olisivat sinunkaltaisiasi.
icepicked kirjoitti:
Korjaus: en JOUDU panemaan ikinä, mikä on hyvä, sillä potentiaaliset kumppanit olisivat sinunkaltaisiasi.
Se vessahomma...??
kurpizza kirjoitti:
Se vessahomma...??
Sitä ei lasketa, koska olin huumattuna. XD Kuulitko, IT, olet nainut piilotajuntasi kanssa!
http://i.imgur.com/28MChCI.jpg- bfvc.
kurpizza kirjoitti:
*nyrskytysjutut!
Mitä tarkoittaa nyrskytys??? Ihan uusi termi..
bfvc. kirjoitti:
Mitä tarkoittaa nyrskytys??? Ihan uusi termi..
Tarkoittaa panemista. LEVITTÄKÄÄ SANAA!! Alunperin Israelin tukijan keksimä termi, nylkytyksen ja rynkytyksen yhdistelmä.
- bfvc.
icepicked kirjoitti:
Tarkoittaa panemista. LEVITTÄKÄÄ SANAA!! Alunperin Israelin tukijan keksimä termi, nylkytyksen ja rynkytyksen yhdistelmä.
Selvä. levitän sanaa välittömästi. Menen olohuoneeseen ja kerron termin ja kehoitan ihmisiä käyttämään sitä. Kerron sit mitä geagoivat.
En sitten ole yllytyshullu. bfvc. kirjoitti:
Selvä. levitän sanaa välittömästi. Menen olohuoneeseen ja kerron termin ja kehoitan ihmisiä käyttämään sitä. Kerron sit mitä geagoivat.
En sitten ole yllytyshullu.Se tee! Myö keksimmä uuden sanan! Jes!
- bfvc.
icepicked kirjoitti:
Se tee! Myö keksimmä uuden sanan! Jes!
Kerrottu. 49v rouva ihmetteli, mistä runkytys tulee siihen. Siihen en osannut vastata.
Tyttöystävä vaan alkoi nauramaan. Kaikkee sitä tulee tehtyä. bfvc. kirjoitti:
Kerrottu. 49v rouva ihmetteli, mistä runkytys tulee siihen. Siihen en osannut vastata.
Tyttöystävä vaan alkoi nauramaan. Kaikkee sitä tulee tehtyä.Hyvä! Katsos rynkytys tulee kait siitä liikkeestä... (Hyvä kysyä meiltä nuorilta. XD)
Valitan mutta minä menen kutoselle joten siiliön ensimmäimen arvio oli oikea.
Hah!!! Minähän tiesin! (Juu siis en, mutta silti.)
vera_sladdi_stadi - Lieneekö tyhmä vai tyhmä? En jaksa selittää diagnoosiani, ellei joku ihan tosissaan halua.
- jaks1a
Nyt vaan. Eli diagnoosi on...?
Kiitän. En minä nyt varmaan pahalla ota jos minua järkeväksi haukutaan;)
Lisäksi minusta tuntuu aivan liian usein että olen syntynyt väärälle vuosituhannelle.
- ukko-punkka!
emptyoficiale._ kirjoitti:
Lisäksi minusta tuntuu aivan liian usein että olen syntynyt väärälle vuosituhannelle.
Ukko-punkka!!!!
- Laku Ankka
Kääk!
Eikun oho...
Väääärää palstaaa pukkaaaa.
Eikun oho..
Ihan vääääärää nettisivu.
Eikun oho....
Oli vääääärä konekin.
Eikun oho....
JA väääärä kielikin.
Eikun oho...
Olen vääääärä henkilö. Voiko täällä sitten vanhempi herrasmies saada syytteen, jos kirjoittelee?
- varoja.
aikuinen joutuu olemaan sanoissaan tarkkana, ettei nettipoliisi pidätä ja vie vapautta muutamaksi vuodeksi.
varoja. kirjoitti:
aikuinen joutuu olemaan sanoissaan tarkkana, ettei nettipoliisi pidätä ja vie vapautta muutamaksi vuodeksi.
Nettipoliisihan hoitaakin pidätykset. Varo vain, muuten joudut virtuaaliselliin pudottelemaan virtuaalisaippuoita!
- Siiliö
Tämä on myrkkymetsä! Myrkkykäärmeitä ja myrkkytiikereitä. Myrkkyapinat lentelevät myrkkypuissa!!!
- arvelija.
missäs Seppo piileksii. luulisi tämän meininkin innostavan.
Ja ulostavat myrkkypaskaa!
Seelwä! Syövät myrkkypaskaa ja ulostavat myrkkybanaaneja.
Ja sitten myrkkyoravat tulevat ja ripustavat ulosteet puuhun ja typerät ihmiset luulevat, että banaanit kasvavat puussa...
- rölösaatana
penii dasdfokaosd!!!
- neuvoja kaipaava
En uskalla katsoa peiliin. Kasvoissani jotain. Ihan omituinen tunnekin. Mikä on...?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1473181- 1082603
- 512571
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2402238Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4822059- 1101901
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2521875Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91724Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151637Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1111508