http://yle.fi/uutiset/maailman_ensimmainen_keinohedelmoityksen_avulla_syntynyt_oranginpoikanen_saattaa_auttaa_pelastamaan_lajinsa/7328608
Olisiko jollakulla kretulla sellainen mielipide että tämä on jumalan luomistöihin puuttumista ja siten tuomittavaa? Evojen mielestä lienee vähintäänkin oikein että ihminen parhaansa mukaan yrittää paikata aikaisempien lyhytnäköisten tuhotöidensä jälkiä. Hävettäisi olla ihminen jos orankien (kaksi lajia) kaltainen eläin päästettäisiin kuolemaan sukupuuttoon.
Keinohedelmöitys auttaa eläinten säilymistä
4
68
Vastaukset
- söin hänet
Kretuillahan ei tunnetustikaan ole kiinnostusta luonnonsuojelua kohtaan.
Ei, koska Jeesuskin tulee pian. (Taas.)
Ei, koska ainoa asia jolla on merkitystä on se missä ihminen viettää iäisyytensä.
Ei, koska ihminen on luomakunnan kruunu ja eläimet hänen vallassaan Jumalan tahdosta.
Raamatusta ei löydy yhtään kohtaa, jossa eläimellä (tai muulla luonnolla) olisi jotain muuta arvoa kuin ihmisen eläimestä (tai luonnosta) saaman hyödyn arvo.
- niinkö
Eli kun ihminen on lyönyt puukon orangin selkään niin sanot auttamiseksi sitä jos vetää sen pois.
Eli et ymmärrä edes keinohedelmöityksen ideaa. Älytöntä mölinää taitaa Perähikiältä riittää nyt koko yön?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622947
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802283
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361693- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450