Jumalan pilkkaa

11

96

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BAD RAINBOW

      Olisikohan aiheellista
      repiä Raamatuista pois kokonaan kertomus Nooasta ja sateenkaaresta?

      • Sateenkaari merkityksen käyttäminen väärin ja laittaminen sen Karitsaa Jeesusta merkitsevään asiaan tekee asiasta Jumalan pilkan.

        Ei sateenkaaren ilmestyminen taivaalle ole mikään pilkka vaan sateenkaaren väärinkäyttö on.


      • jäävesitee
        totuusvoittaaaina kirjoitti:

        Sateenkaari merkityksen käyttäminen väärin ja laittaminen sen Karitsaa Jeesusta merkitsevään asiaan tekee asiasta Jumalan pilkan.

        Ei sateenkaaren ilmestyminen taivaalle ole mikään pilkka vaan sateenkaaren väärinkäyttö on.

        Millä ihmeen logiikalla saat tästä jumalan pilkkaa? Ja jos se niin paljon jumalaa/jumalia kiukuttaa, niin eiköhän ne osaa itse asiasta tulla kertomaan.


      • Taitaa ajatella
        jäävesitee kirjoitti:

        Millä ihmeen logiikalla saat tästä jumalan pilkkaa? Ja jos se niin paljon jumalaa/jumalia kiukuttaa, niin eiköhän ne osaa itse asiasta tulla kertomaan.

        asian sillä tavalla, että kuva vihjaisi karitsan eli Jeesuksen olevan Pride-tapahtuman suojelija tai kannattaja. Siis ylpeyden ja tarkoituksellisen homoseksuaalisen, queer tms -käyttäytymisen kannattaja.


      • Kirkon arvot ???
        Taitaa ajatella kirjoitti:

        asian sillä tavalla, että kuva vihjaisi karitsan eli Jeesuksen olevan Pride-tapahtuman suojelija tai kannattaja. Siis ylpeyden ja tarkoituksellisen homoseksuaalisen, queer tms -käyttäytymisen kannattaja.

        Raamatun mukaan "lihan himo, silmäin pyyntö ja elämän korskeus (pride of life)" eivät ole Isän rakkaudesta, joten kuvallinen viesti sotii räikeästi pyhiä arvoja vastaan. On asioita, joita ei tule sekoittaa keskenään.


      • olisi todellinen ihm
        totuusvoittaaaina kirjoitti:

        Sateenkaari merkityksen käyttäminen väärin ja laittaminen sen Karitsaa Jeesusta merkitsevään asiaan tekee asiasta Jumalan pilkan.

        Ei sateenkaaren ilmestyminen taivaalle ole mikään pilkka vaan sateenkaaren väärinkäyttö on.

        Eikö tosiaan ole niin, ettei oikeaa sateenkaarta ole edes olemassakaan?

        Homot ja lesbot ovat vain keksineet sen omaan käyttöönsä? Niinhän se toki on?

        Jos sateenkaari ilmestyisi taivaalle, se olisi todellinen ihme, sillä eihän sellainen voi ilmestyä, mitä ei ole olemassakaan?


    • Kattoihan

      Jeesuksen sovitustyö jopa kristittyjen vainoamisen, ja Paavalista tuli apostoli sekä perimätiedon mukaan myös marttyyri-pyhimys.

      • Joo mutta edellyttää parannuksen tekemistä. Ei Paavali enään senjälkeen vainonnut Kristittyjä. Samoin on homojen ja lesbojen tehtävä parannus ja käännyttävä pois tuosta tilasta ainakin lopetettava parisuhde


      • Tehkää siis parannus
        totuusvoittaaaina kirjoitti:

        Joo mutta edellyttää parannuksen tekemistä. Ei Paavali enään senjälkeen vainonnut Kristittyjä. Samoin on homojen ja lesbojen tehtävä parannus ja käännyttävä pois tuosta tilasta ainakin lopetettava parisuhde

        Pitäisikö myös heteroiden tehdä parannus ja käännyttävä pois säädyttömästä tilastaan tai ainakin lopetettava synnillinen parisuhde. Raamatussahan toki varoitetaan aivan jatkuvasti ja alinomaa heterosuhteen synnillisyydestä! Miksi siis jatkaisitte huoraamista?

        Tehkää siis parannus ja luopukaa huoraamisesta!


      • Ei ole vitsi
        Tehkää siis parannus kirjoitti:

        Pitäisikö myös heteroiden tehdä parannus ja käännyttävä pois säädyttömästä tilastaan tai ainakin lopetettava synnillinen parisuhde. Raamatussahan toki varoitetaan aivan jatkuvasti ja alinomaa heterosuhteen synnillisyydestä! Miksi siis jatkaisitte huoraamista?

        Tehkää siis parannus ja luopukaa huoraamisesta!

        Taisit trollata, mutta erittäin läheltä totuutta taitaa liipata jos sanoo, että gay-lifestyle on vallalla suomalaisessa yhteiskunnassa. Eikä se ole homojen syy.

        Homoseksuaalinen elämäntapahan on nähty pinnallisena ja päämäärättömänä kukasta kukkaan lentelynä rikkonaisina suhteina ja perhearvojen rapautumisena. Nyt tuota tietysti harrastaa "melkein kaikki" heterosta homoon, ja loputkin saattavat lempata puolisonsa ja etsiä uuden hetkenä minä hyvänsä.

        Pride tapahtumassa kirkossa kävijät ehkä edustavat niitä homoja, jotka tahtoisivat sitoutua kristillisiin perhearvoihin yhdessä kumppaninsa kanssa. Se ei välttämättä ole aivan kaikkein raamatullisin tapa järjestää elämäänsä, mutta on se silti huikea parannusaskel irtosuhteista ja milloin kenenkin kanssa seukkaamisista. Aika irvokasta siis, jos heitä haukkuvat sellaiset tyypit, jotka itse rikkovat kuudetta käskyä.


      • Ei ole vitsi
        Ei ole vitsi kirjoitti:

        Taisit trollata, mutta erittäin läheltä totuutta taitaa liipata jos sanoo, että gay-lifestyle on vallalla suomalaisessa yhteiskunnassa. Eikä se ole homojen syy.

        Homoseksuaalinen elämäntapahan on nähty pinnallisena ja päämäärättömänä kukasta kukkaan lentelynä rikkonaisina suhteina ja perhearvojen rapautumisena. Nyt tuota tietysti harrastaa "melkein kaikki" heterosta homoon, ja loputkin saattavat lempata puolisonsa ja etsiä uuden hetkenä minä hyvänsä.

        Pride tapahtumassa kirkossa kävijät ehkä edustavat niitä homoja, jotka tahtoisivat sitoutua kristillisiin perhearvoihin yhdessä kumppaninsa kanssa. Se ei välttämättä ole aivan kaikkein raamatullisin tapa järjestää elämäänsä, mutta on se silti huikea parannusaskel irtosuhteista ja milloin kenenkin kanssa seukkaamisista. Aika irvokasta siis, jos heitä haukkuvat sellaiset tyypit, jotka itse rikkovat kuudetta käskyä.

        Sitä minä vielä sanomaan, että kieltämättä synnistä pitää kääntyä pois. Toisaalta on yleisesti tunnustettu fakta, että Jeesus oli ainoa joka siihen täysin pystyi.

        Jeesus antoi opetuslastensa lähteä seuraamaan itseään, vaikka heillä olisi ollut vaimot ja ehkä lapsiakin. Ehkä tallaista mallia voisi soveltaa myös homoavioliittoihin ja parannuksen tekemiseen.:

        Homopariskunta tekee parannuksen nuoruudensynneistä sitoutumalla yksiavioiseen parisuhteeseen. Sitten, jos jompikumpi tai molemmat kykenevät pyhittymään vielä korkeammin, niin heillä olisi lupa muuttaa erilleen. Puolisoa ei kuitenkaan saisi hylätä, vaan täytyisi järjestää niin, että hänestä pidetään huolta mm. yksinäisyyden, sairauden, vanhuuden ja taloudellisen toimeentulon osalta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2322
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      137
      1481
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      154
      1193
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      927
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe