Karitsa mikä kuvaa Jeesusta on laitettu kallion kirkossa sateenkaareen.
Tämä on selvää Jumalan pilkkaa ja solvaa Jeesuksen sovitustyötä
http://www.kotimaa24.fi/wp-content/uploads/jimages/stories/2011/09syys/sateenkaari_lammas205.jpg
Jumalan pilkkaa
11
79
Vastaukset
- BAD RAINBOW
Olisikohan aiheellista
repiä Raamatuista pois kokonaan kertomus Nooasta ja sateenkaaresta?Sateenkaari merkityksen käyttäminen väärin ja laittaminen sen Karitsaa Jeesusta merkitsevään asiaan tekee asiasta Jumalan pilkan.
Ei sateenkaaren ilmestyminen taivaalle ole mikään pilkka vaan sateenkaaren väärinkäyttö on.- jäävesitee
totuusvoittaaaina kirjoitti:
Sateenkaari merkityksen käyttäminen väärin ja laittaminen sen Karitsaa Jeesusta merkitsevään asiaan tekee asiasta Jumalan pilkan.
Ei sateenkaaren ilmestyminen taivaalle ole mikään pilkka vaan sateenkaaren väärinkäyttö on.Millä ihmeen logiikalla saat tästä jumalan pilkkaa? Ja jos se niin paljon jumalaa/jumalia kiukuttaa, niin eiköhän ne osaa itse asiasta tulla kertomaan.
- Taitaa ajatella
jäävesitee kirjoitti:
Millä ihmeen logiikalla saat tästä jumalan pilkkaa? Ja jos se niin paljon jumalaa/jumalia kiukuttaa, niin eiköhän ne osaa itse asiasta tulla kertomaan.
asian sillä tavalla, että kuva vihjaisi karitsan eli Jeesuksen olevan Pride-tapahtuman suojelija tai kannattaja. Siis ylpeyden ja tarkoituksellisen homoseksuaalisen, queer tms -käyttäytymisen kannattaja.
- Kirkon arvot ???
Taitaa ajatella kirjoitti:
asian sillä tavalla, että kuva vihjaisi karitsan eli Jeesuksen olevan Pride-tapahtuman suojelija tai kannattaja. Siis ylpeyden ja tarkoituksellisen homoseksuaalisen, queer tms -käyttäytymisen kannattaja.
Raamatun mukaan "lihan himo, silmäin pyyntö ja elämän korskeus (pride of life)" eivät ole Isän rakkaudesta, joten kuvallinen viesti sotii räikeästi pyhiä arvoja vastaan. On asioita, joita ei tule sekoittaa keskenään.
- olisi todellinen ihm
Sateenkaari merkityksen käyttäminen väärin ja laittaminen sen Karitsaa Jeesusta merkitsevään asiaan tekee asiasta Jumalan pilkan.
Ei sateenkaaren ilmestyminen taivaalle ole mikään pilkka vaan sateenkaaren väärinkäyttö on.Eikö tosiaan ole niin, ettei oikeaa sateenkaarta ole edes olemassakaan?
Homot ja lesbot ovat vain keksineet sen omaan käyttöönsä? Niinhän se toki on?
Jos sateenkaari ilmestyisi taivaalle, se olisi todellinen ihme, sillä eihän sellainen voi ilmestyä, mitä ei ole olemassakaan?
- Kattoihan
Jeesuksen sovitustyö jopa kristittyjen vainoamisen, ja Paavalista tuli apostoli sekä perimätiedon mukaan myös marttyyri-pyhimys.
Joo mutta edellyttää parannuksen tekemistä. Ei Paavali enään senjälkeen vainonnut Kristittyjä. Samoin on homojen ja lesbojen tehtävä parannus ja käännyttävä pois tuosta tilasta ainakin lopetettava parisuhde
- Tehkää siis parannus
Joo mutta edellyttää parannuksen tekemistä. Ei Paavali enään senjälkeen vainonnut Kristittyjä. Samoin on homojen ja lesbojen tehtävä parannus ja käännyttävä pois tuosta tilasta ainakin lopetettava parisuhde
Pitäisikö myös heteroiden tehdä parannus ja käännyttävä pois säädyttömästä tilastaan tai ainakin lopetettava synnillinen parisuhde. Raamatussahan toki varoitetaan aivan jatkuvasti ja alinomaa heterosuhteen synnillisyydestä! Miksi siis jatkaisitte huoraamista?
Tehkää siis parannus ja luopukaa huoraamisesta! - Ei ole vitsi
Tehkää siis parannus kirjoitti:
Pitäisikö myös heteroiden tehdä parannus ja käännyttävä pois säädyttömästä tilastaan tai ainakin lopetettava synnillinen parisuhde. Raamatussahan toki varoitetaan aivan jatkuvasti ja alinomaa heterosuhteen synnillisyydestä! Miksi siis jatkaisitte huoraamista?
Tehkää siis parannus ja luopukaa huoraamisesta!Taisit trollata, mutta erittäin läheltä totuutta taitaa liipata jos sanoo, että gay-lifestyle on vallalla suomalaisessa yhteiskunnassa. Eikä se ole homojen syy.
Homoseksuaalinen elämäntapahan on nähty pinnallisena ja päämäärättömänä kukasta kukkaan lentelynä rikkonaisina suhteina ja perhearvojen rapautumisena. Nyt tuota tietysti harrastaa "melkein kaikki" heterosta homoon, ja loputkin saattavat lempata puolisonsa ja etsiä uuden hetkenä minä hyvänsä.
Pride tapahtumassa kirkossa kävijät ehkä edustavat niitä homoja, jotka tahtoisivat sitoutua kristillisiin perhearvoihin yhdessä kumppaninsa kanssa. Se ei välttämättä ole aivan kaikkein raamatullisin tapa järjestää elämäänsä, mutta on se silti huikea parannusaskel irtosuhteista ja milloin kenenkin kanssa seukkaamisista. Aika irvokasta siis, jos heitä haukkuvat sellaiset tyypit, jotka itse rikkovat kuudetta käskyä. - Ei ole vitsi
Ei ole vitsi kirjoitti:
Taisit trollata, mutta erittäin läheltä totuutta taitaa liipata jos sanoo, että gay-lifestyle on vallalla suomalaisessa yhteiskunnassa. Eikä se ole homojen syy.
Homoseksuaalinen elämäntapahan on nähty pinnallisena ja päämäärättömänä kukasta kukkaan lentelynä rikkonaisina suhteina ja perhearvojen rapautumisena. Nyt tuota tietysti harrastaa "melkein kaikki" heterosta homoon, ja loputkin saattavat lempata puolisonsa ja etsiä uuden hetkenä minä hyvänsä.
Pride tapahtumassa kirkossa kävijät ehkä edustavat niitä homoja, jotka tahtoisivat sitoutua kristillisiin perhearvoihin yhdessä kumppaninsa kanssa. Se ei välttämättä ole aivan kaikkein raamatullisin tapa järjestää elämäänsä, mutta on se silti huikea parannusaskel irtosuhteista ja milloin kenenkin kanssa seukkaamisista. Aika irvokasta siis, jos heitä haukkuvat sellaiset tyypit, jotka itse rikkovat kuudetta käskyä.Sitä minä vielä sanomaan, että kieltämättä synnistä pitää kääntyä pois. Toisaalta on yleisesti tunnustettu fakta, että Jeesus oli ainoa joka siihen täysin pystyi.
Jeesus antoi opetuslastensa lähteä seuraamaan itseään, vaikka heillä olisi ollut vaimot ja ehkä lapsiakin. Ehkä tallaista mallia voisi soveltaa myös homoavioliittoihin ja parannuksen tekemiseen.:
Homopariskunta tekee parannuksen nuoruudensynneistä sitoutumalla yksiavioiseen parisuhteeseen. Sitten, jos jompikumpi tai molemmat kykenevät pyhittymään vielä korkeammin, niin heillä olisi lupa muuttaa erilleen. Puolisoa ei kuitenkaan saisi hylätä, vaan täytyisi järjestää niin, että hänestä pidetään huolta mm. yksinäisyyden, sairauden, vanhuuden ja taloudellisen toimeentulon osalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448921
- 785442
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14780Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon383914Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543282- 463181
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme273155- 412266
- 341902
- 2091747