Hei, en tiiä yhtään paljonko hepan taikka ponin rokotus maksaa:/ Eli, paljonko maksaa hevosen se vuosittainen rokotus? ja onko hevonen pakko rokottaa klinikalla, taisiis viedä sinne klinikalle rokotettavaksi, vai voiko hepan rokottaa kotona? siis tietenkin jos on joku joka osaa rokottaa itse, en minä koska en itse osaa todellakaan rokottaa hevosta.. Niin ja pitääkö hepan saada jokin muukin rokote kuin se vuosittainen rokotus... Tarvin vastauksia!!!
Paljonko hevosen rokotus maksaa?
kysymysvain
1
1411
Vastaukset
- ratsutar
Kyllä se pitää eläinlääkärin rokottaa, koska tarvitset hevosellesi rokotustodistuksen.
Hevosinfluenssa sekä jäykkäkouristus rokotteet,
ekan rokotteen jälkeen tehoste rokotus.
Eläinlääkäri tulee kyllä kotitallille, mutta joudut maksamaan kilometrikorvaukset. Toisaalta klinikalla maksat klinikka maksun.
Kätevintä olisi jos eläinlääkäri tulee samalla reissulla esim rokottamaan muita hevosia. Rokotukset maksaa noin 50-80e
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941749
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2401553- 891356
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!651025Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46931- 47918
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38908Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9894- 46852
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35829