Hei, en tiiä yhtään paljonko hepan taikka ponin rokotus maksaa:/ Eli, paljonko maksaa hevosen se vuosittainen rokotus? ja onko hevonen pakko rokottaa klinikalla, taisiis viedä sinne klinikalle rokotettavaksi, vai voiko hepan rokottaa kotona? siis tietenkin jos on joku joka osaa rokottaa itse, en minä koska en itse osaa todellakaan rokottaa hevosta.. Niin ja pitääkö hepan saada jokin muukin rokote kuin se vuosittainen rokotus... Tarvin vastauksia!!!
Paljonko hevosen rokotus maksaa?
kysymysvain
1
1550
Vastaukset
- ratsutar
Kyllä se pitää eläinlääkärin rokottaa, koska tarvitset hevosellesi rokotustodistuksen.
Hevosinfluenssa sekä jäykkäkouristus rokotteet,
ekan rokotteen jälkeen tehoste rokotus.
Eläinlääkäri tulee kyllä kotitallille, mutta joudut maksamaan kilometrikorvaukset. Toisaalta klinikalla maksat klinikka maksun.
Kätevintä olisi jos eläinlääkäri tulee samalla reissulla esim rokottamaan muita hevosia. Rokotukset maksaa noin 50-80e
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2942563- 196980
- 55772
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti119682- 49572
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?15516- 49503
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?52494- 55475
- 40464