saakeli ku vituttaa tää kesä kokoajan kylmää ei mennä mihinkää ja tyttöystävä joutuu olee mokillä koko loppu kesän eli en pysty näkee sitä isä on ruvennu taas juomaan äitillä ei kuulemma edes ole varaa ruokaan ja vielä mun rc lentokone meni paskaks ennenku pääsin ees lentää sitä kolme vitun vuotta meni paskaks sekunneissa PASKIN KESÄ IKINÄ
PARAS KESÄ IKINÄ
37
139
Vastaukset
Helteet tulevat kuulemma talvella. Malta odottaa.
"Isä on ruvennut juomaan." Täytyyhän ihmisen juoda elääkseen ja ajatteli hyviä puolia. Voit nyrkyttää joka päivä!
- ooce
Aiiiiivan....?
ocean-- joka just sai penskan päikkäreile xD - Sinisiipinen
ooce kirjoitti:
Aiiiiivan....?
ocean-- joka just sai penskan päikkäreile xDTää sää on kyllä hirveä.. Kaikki perhosetki on jääny jonnekki, oon nähny vaan pari nokkosperhosta ja kaali/lanttu/naurisperhosia (vaikea tunnistaa kaukaa)
No jooh anteeks muilla on suurempia ongelmia kuin perhoset mut niit on vaa kiva bongailla ja yrittää tunnistaa mikä voi osoittautua hyvinkin hankalaksi jos samankaltaisia lajeja on paljonkin.. Sinisiipinen kirjoitti:
Tää sää on kyllä hirveä.. Kaikki perhosetki on jääny jonnekki, oon nähny vaan pari nokkosperhosta ja kaali/lanttu/naurisperhosia (vaikea tunnistaa kaukaa)
No jooh anteeks muilla on suurempia ongelmia kuin perhoset mut niit on vaa kiva bongailla ja yrittää tunnistaa mikä voi osoittautua hyvinkin hankalaksi jos samankaltaisia lajeja on paljonkin..Sinsiipinen mielestäni nokkosperhoset ovat alkaneet kadota. En ole nähnyt tänä kesänä yhtään nokkosperhosta.
- 23456
Kesä 2010 oli paras sillo ne 35 asteen helteet
Mielestäni on mukavaa, että kesällä ei tule liian kuuma. Toivon myös lämmintä talvea, jotta ei tarvitsisi paleltua.
Helle on maailman kamalin asia. Sietäisikin tulla kylmä kesä ja miinus kahdenkymmenen asteen talvi tännekin. Muuten harkitsen muuttoa Siperiaan.
- fnfnfn
Oi, kesä 2010 oli ihana. Rakastan sellaista oikein kuumaa hellettä niin paljon! Tulispa nyt tästä loppukesästä kuuma tai edes lämmin, jos sinne 25 asteeseen päästäisiin useampana päivänä, olisin silloinkin iloinen. Tämä hyytävä kylmyys on vääryyttä. Meillä on jo noin about 9 kuukautta järjettömän kylmää keliä muutenkin.
Ja töissä on ihan kamalaa kun sataa ja on kylmä. Mun kädet on ihan kohmeessa kun ne on ollu märissä hanskoissa koko päivän...
Mutta muistakaahan, vuonna 2010 kesäkuu oli myös melko vilpoinen (ei läheskään yhtä kuin tämä, mutta silti...) eikä kukaan osannut odottaa, että sitten loppukesästä tulisi niin ihanat kelit! Eli kyllä se tästä vielä voi paremmaksi muuttua.
Mutta pessimisti ei pety ja ennustan, että tätä kylmää ja sadetta jatkuu koko kesä... Jos ei käykään näin, yllätyn iloisesti.
- fnfn - fnfnfn
fnfnfn kirjoitti:
Oi, kesä 2010 oli ihana. Rakastan sellaista oikein kuumaa hellettä niin paljon! Tulispa nyt tästä loppukesästä kuuma tai edes lämmin, jos sinne 25 asteeseen päästäisiin useampana päivänä, olisin silloinkin iloinen. Tämä hyytävä kylmyys on vääryyttä. Meillä on jo noin about 9 kuukautta järjettömän kylmää keliä muutenkin.
Ja töissä on ihan kamalaa kun sataa ja on kylmä. Mun kädet on ihan kohmeessa kun ne on ollu märissä hanskoissa koko päivän...
Mutta muistakaahan, vuonna 2010 kesäkuu oli myös melko vilpoinen (ei läheskään yhtä kuin tämä, mutta silti...) eikä kukaan osannut odottaa, että sitten loppukesästä tulisi niin ihanat kelit! Eli kyllä se tästä vielä voi paremmaksi muuttua.
Mutta pessimisti ei pety ja ennustan, että tätä kylmää ja sadetta jatkuu koko kesä... Jos ei käykään näin, yllätyn iloisesti.
- fnfnJatkan vielä.
Toivon kuumaa kesää ja kylmää talvea. Tykkään kuivasta ilmasta ja korkeista lämpöasteista sekä auringonpaisteesta.
FNFN icepicked kirjoitti:
Helle on maailman kamalin asia. Sietäisikin tulla kylmä kesä ja miinus kahdenkymmenen asteen talvi tännekin. Muuten harkitsen muuttoa Siperiaan.
Lintujenkuvaajana pidän enemmän kesästä ja lämmöstä. Myös syksy on hyvää aikaa bongata lintuja ja etenkin lempilintuani. Jolla on Suomen yli läpimuutto syksyllä. Sain muuten tiätää, että paikkakunnallani on nähty harjalintu 2010. Toivon, että itsekkin näen sen viälä tänä vuonna.
- guest from huuhaa
nappula14v kirjoitti:
Lintujenkuvaajana pidän enemmän kesästä ja lämmöstä. Myös syksy on hyvää aikaa bongata lintuja ja etenkin lempilintuani. Jolla on Suomen yli läpimuutto syksyllä. Sain muuten tiätää, että paikkakunnallani on nähty harjalintu 2010. Toivon, että itsekkin näen sen viälä tänä vuonna.
Huuhaalta vierailen täällä.
Mikä on lempilintusi???
Minun on punavarpunen, mutta en kovasta yrityksestä huolimatta saanut tallennettua sitä kamerallani. Kehrääjästä sain yökuvan, ei hyvän mutta kuvan.
Otan osaa... Monilla ihmisillä rahat aika tiukilla... Se ei tosin lohduta...
En nyt ala ärsyttämän ja vaivaamaan sinua sillä, että kysyisin oletko aivan varma, ettet ole korppi....- Sinisiipinen
En minäkään mistään hirveistä helteistä tykkää mutta sellainen mukavan lämmin ja aurinkoinen ja sopiva tuuli.. Ja talvi saisi olla sen verran kylmä että lunta tulis kunnolla ja pysyis pakkasen puolella kun ei semmosessa puolen metrin loskakasassakaan ole kiva tarpoa.
fluttershy-yey kirjoitti:
melkei jo unohdin et luulet et oon korppi
Yeps. Niin luulenkin.
Vai luulenko? Jospa tiedän? Yritän selvittää asiaa...kurpizza kirjoitti:
Yeps. Niin luulenkin.
Vai luulenko? Jospa tiedän? Yritän selvittää asiaa...teeppä vaikka haastattelu
Ps vois ottaa taas Ps:ät käyttööfluttershy-yey kirjoitti:
teeppä vaikka haastattelu
Ps vois ottaa taas Ps:ät käyttööOnnistuisi niin päin, jos väittäisit olevasi korppi, ja minä haluaisin todistaa, ettet ole... Jos olet korppi, ja minä kyselen juttuja, jotka korppi tietää, voisit tahallasi vastata väärin. Aion kaivaa Korpin viestejä ja verrata niihin...
Tiesit sen, että Korpin nikissä TM tulee pienellä...!kurpizza kirjoitti:
Onnistuisi niin päin, jos väittäisit olevasi korppi, ja minä haluaisin todistaa, ettet ole... Jos olet korppi, ja minä kyselen juttuja, jotka korppi tietää, voisit tahallasi vastata väärin. Aion kaivaa Korpin viestejä ja verrata niihin...
Tiesit sen, että Korpin nikissä TM tulee pienellä...!niin koska olin kattonu paria aiempaa keskustelua jo tunnet korpin hyvin voit kysellä sen kaltaisista asioista
Ps. rubikin kuutiot on hauskoi paitsi jos ne on rubikin dayan on paljon parempifluttershy-yey kirjoitti:
niin koska olin kattonu paria aiempaa keskustelua jo tunnet korpin hyvin voit kysellä sen kaltaisista asioista
Ps. rubikin kuutiot on hauskoi paitsi jos ne on rubikin dayan on paljon parempiEn tunne kovin hyvin, mutta kirjoitustyyli on tuttu... Joku wakkari (vanha vakkari) tietäisi paremmin... No keksin sitten jotain:
Oletko pelannut sattumoisin Assassin's Creediä?
Vaikka kysyminen olisikin hyödytöntä ja taas korppimainen piirre...kurpizza kirjoitti:
En tunne kovin hyvin, mutta kirjoitustyyli on tuttu... Joku wakkari (vanha vakkari) tietäisi paremmin... No keksin sitten jotain:
Oletko pelannut sattumoisin Assassin's Creediä?
Vaikka kysyminen olisikin hyödytöntä ja taas korppimainen piirre...oon halunnu mut k-18
oon halunnu mut k-18
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11965844
Ennen sinäkin kirjoitit Ps:n "PS"...
Heppoiset perustelut joo. Kirjoitustyyli... XD Mutta pitäähän kaikilla olla jokin pakkomielle...kurpizza kirjoitti:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11965844
Ennen sinäkin kirjoitit Ps:n "PS"...
Heppoiset perustelut joo. Kirjoitustyyli... XD Mutta pitäähän kaikilla olla jokin pakkomielle...paras biisi ikinä https://www.youtube.com/watch?v=K4bBNbiVrus
PS kerra sanoin et kirjotan välil Ps ja välil PSfluttershy-yey kirjoitti:
paras biisi ikinä https://www.youtube.com/watch?v=K4bBNbiVrus
PS kerra sanoin et kirjotan välil Ps ja välil PSPs PS katoin ton linkin vast sit ku olin postannu jo
Ps PS katoin ton linkin vast sit ku olin postannu jo
Miksi sitten sinun kirjoitustyylisi ja murteesi on samanlainen kuin korpilla? Hmm... Oletko mahdollisesti pelannut jotain mitälie peliä, jonka nimeä en muista... Adwenture joku? XD
P.s. En kuuntele ponimusaa.kurpizza kirjoitti:
Miksi sitten sinun kirjoitustyylisi ja murteesi on samanlainen kuin korpilla? Hmm... Oletko mahdollisesti pelannut jotain mitälie peliä, jonka nimeä en muista... Adwenture joku? XD
P.s. En kuuntele ponimusaa.Adventure quest worlds eli AQW...
kurpizza kirjoitti:
P.s. En kuuntele ponimusaa.Kurpizza tarkoittaa varmaan Adventure Quest nimistä peliä.
assassin kirjoitti:
Kurpizza tarkoittaa varmaan Adventure Quest nimistä peliä.
Joo... Olisin minä sen löytänyt, mutta olisin testannut tietäisikö Yey sitä... Mutta kiitos... Pitää keksiä muuta...
kurpizza kirjoitti:
Joo... Olisin minä sen löytänyt, mutta olisin testannut tietäisikö Yey sitä... Mutta kiitos... Pitää keksiä muuta...
en oo kuullukkaa
Ps kannattaisfluttershy-yey kirjoitti:
en oo kuullukkaa
Ps kannattais...tai sitten huijaat... Mutta kai se on uskottava, että te olette eri henkilö...
Miksi? Miksi kannattaa kuunnella ponimusaa? Pelkkä ajatuskin kummastuttaa...
- ssssssasasasas
Mistä lähtien helle on maailman paras asia? Siis ei liian kylmä eikä liian kuuma on paras
- Sinisiipinen
Juuri näin
- Siiliö
Kylmyys ja kuumuus ovat huonoja juttuja, kun niitä on liikaa liian kauan. Minulla ei ole mitään sitä vastaan, jos tulee kova helle taikka pakkanen, mutta jos se kestää useita viikkoja, niin alkaa vituttamaan ihan helvetisti.
En minä tosin pidä tästäkään ilmasta. Kesä saisi olla edes lämmin. Lisäksi talven kuuluisi olla edes hieman viileä... Mutta lumesta en tykkää. On se ihan hienoa istua sisällä ja katsella ulos, jossa on lunta, mutta kiva tarpoa parinkymmenen sentin hangessa, kun en enää ole niin kevyt, että lumi kannattelisi minua. - BL.
Lähde kalalle.
Sateella saa paremmin kalaa ja se on itsekalastettuna ilmaista sekä hyvää ruokaa. Mullakin alkaa pinna palaa.
Kalastaminen... Pitäisikin taas jaksaa kalastaa, mutta kun mun äidin luona oleva merenranta on niin paska kalapaikka ja joku keväinen myrsky vei laiturinkin, eikä ole ollut hyvää säätä, niin minua ei ole huvittanut. Pitäisi myös jaksaa joskus äidin luona lähteä sisältä ja mennä kanotoimaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453096- 1082523
- 512511
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2402178Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4721810Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2461791- 1041761
Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91634Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151577R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi231407