Olen lähes kolmekymppinen parisuhteessa elävä nainen, jäin taas työttömäksi pätkätöistä ja se vissiin masentaakin.
Vaikka kuinka päätän, etten mene aamulla koneelle, niin ei lupaus pidä, vaan etsin 3d hentaita, se kiihottaa ja saa ilmeisen pimeen puoleni esiin, kuten ehkä myös piilevän bi taipumukseni.
Kun aamulla päätän, että nyt pesen ikkunat, niin pillun litinäksi se menee, puoleen päivään mennessä olen tyydyttänyt yleensä 2-3 kertaa, erikoisen kiihottava on 3d movie, jossa tytön rintoihin työnnetään nännien kautta sukkapuikot, tällaistahan en todellisuudessa missään tapauksessa haluaisi tapahtuvan, kuitenkin fantasioin masturbaation aikana, että olen sidottuna ja rintoihini työnnellään akupunktioneuloja.
Kai mahdollinen uusi työsuhde pelastaisi tästäkin kierteestä, tai joku muu asia, toivon niin.
pahoin koukussa
morkkissa
1
191
Vastaukset
Missä päin asut mitä olet tehny työksesi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek206006Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.233331Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1612760- 292660
- 821704
- 1471582
- 1481531
- 91333
- 961108
- 121088