Olen lähes kolmekymppinen parisuhteessa elävä nainen, jäin taas työttömäksi pätkätöistä ja se vissiin masentaakin.
Vaikka kuinka päätän, etten mene aamulla koneelle, niin ei lupaus pidä, vaan etsin 3d hentaita, se kiihottaa ja saa ilmeisen pimeen puoleni esiin, kuten ehkä myös piilevän bi taipumukseni.
Kun aamulla päätän, että nyt pesen ikkunat, niin pillun litinäksi se menee, puoleen päivään mennessä olen tyydyttänyt yleensä 2-3 kertaa, erikoisen kiihottava on 3d movie, jossa tytön rintoihin työnnetään nännien kautta sukkapuikot, tällaistahan en todellisuudessa missään tapauksessa haluaisi tapahtuvan, kuitenkin fantasioin masturbaation aikana, että olen sidottuna ja rintoihini työnnellään akupunktioneuloja.
Kai mahdollinen uusi työsuhde pelastaisi tästäkin kierteestä, tai joku muu asia, toivon niin.
pahoin koukussa
morkkissa
1
193
Vastaukset
Missä päin asut mitä olet tehny työksesi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2297653
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455110- 594792
- 753458
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162025Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301910- 311839
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441687- 371629
- 1491386