Olen lähes kolmekymppinen parisuhteessa elävä nainen, jäin taas työttömäksi pätkätöistä ja se vissiin masentaakin.
Vaikka kuinka päätän, etten mene aamulla koneelle, niin ei lupaus pidä, vaan etsin 3d hentaita, se kiihottaa ja saa ilmeisen pimeen puoleni esiin, kuten ehkä myös piilevän bi taipumukseni.
Kun aamulla päätän, että nyt pesen ikkunat, niin pillun litinäksi se menee, puoleen päivään mennessä olen tyydyttänyt yleensä 2-3 kertaa, erikoisen kiihottava on 3d movie, jossa tytön rintoihin työnnetään nännien kautta sukkapuikot, tällaistahan en todellisuudessa missään tapauksessa haluaisi tapahtuvan, kuitenkin fantasioin masturbaation aikana, että olen sidottuna ja rintoihini työnnellään akupunktioneuloja.
Kai mahdollinen uusi työsuhde pelastaisi tästäkin kierteestä, tai joku muu asia, toivon niin.
pahoin koukussa
morkkissa
1
203
Vastaukset
Missä päin asut mitä olet tehny työksesi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eduskunnan setämiehet eivät häiritse
Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.2877406Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on483886PropsApp Koodi
Haluatko ansaita ja kilpailla fiksusti samalla kun seuraat urheilua? Props tekee sen mahdolliseksi. Sovelluksessa pääset23428Persut yrittävät epätoivon vimmalla
kiertää häirintä asian https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5389f072-60d9-4ef8-aa7b-c11f0eda66cf jonka muut puolueet a713148Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto
Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,1142827"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin382624IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n
eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-492488Riikka runnoo: konkursseja eniten 30 vuoteen
Vuonna 2025 Suomessa haettiin konkurssiin yhteensä 3 906 yritystä. Konkurssiluku oli suurin sitten vuoden 1996.532243- 682023
- 991901