"Jos Jeesus oli jumala, niin MIKSI hän rukoili ja MIKSI hän rukoillessa katsoi kohti taivasta???? "
"Miksi Jeesus sanoi, että Jumala on häntä suurempi, JOS hän itse oli Jumala??? "
-Oli ottanut orjan osan ja sanoi rukoili tuossa osassa
Käännös 27.6.2014 10:46: ""Jeesuksen jumaluutta ei kukaan kiistääkään. Esim.:
Jesaja 9:6 - ”Sillä lapsi on meille syntynyt, poika on meille annettu, jonka hartioilla on herraus, ja hänen nimensä on: Ihmeellinen neuvonantaja, Väkevä Jumala, Iankaikkinen isä, Rauhanruhtinas.” ""
-Miksi olet lahkosi jäsen ? Se kiistää jumaluuden, matkimalla emolahkonsa raamatuntutkijain perustajan aloitteesta adventisteja, sanoo Jeesusta Mikaeliksi.
"Raamatun mukaan Jeesus ei kuitenkaan ole ”Kolmiyhteinen Jumala”..."
-Kolmiyhteisyys kertoo käännökselle(kin) kuinka eräiden jakeiden välillä ei ole ristiriitaa, vaikka saattaa ensi näkemältä siltä tuntua.
Käännös 30.6.2014 15:01 " Entä "Pyhä Henki"... "Kaikkivaltias"... Raamatun tekstin mukaan?!? "
-Kastekäskyssä kastetaan "Isän, Pojan ja Pyhän Hengen nimeen". Miksi kastettaisiin enkelin nimeen ? Miksi kastettaisiin sähkönkaltaisen voiman nimeen ? Nimi -sanan yksikkömuoto tarkoittaa osoittaa että on yhdestä ja samasta asiasta kysymys, Jumalasta.
Kolminaisuutta
8
<50
Vastaukset
- 16.
.
Olet harvinaisen oikeassa
MATT.28:19. Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
Kolme persoonaa mutta vain yhteen nimeen- Dementree
>>
Kastekäskyssä kastetaan "Isän, Pojan ja Pyhän Hengen nimeen". Miksi kastettaisiin enkelin nimeen ? Miksi kastettaisiin sähkönkaltaisen voiman nimeen ?
>>
Raamattua lukemalla tuokin asia olis aika selvä.
Ei tuossa lue:
"Isän, enkelin ja Pyhän hengen nimeen".
Jeesuksen nimessä kastaminen merkitsee tätä:
Kastettavan täytyy uskoa ja tunnustaa seuraavat asiat:
Jeesus on Jumalan ainosyntyiinen Poika.
Jeesus on Jumalaa alempi.
Jeesus on ihmiskunnan Lunastaja.
Jeesus on Jumalan Valtakunnan kuningas. - Käännös
Nimimerkki ”Sinapinsiemen” kirjoitti 1.7.2014 12:34:
”MIKSI hän rukoili ja
MIKSI hän rukoillessa katsoi kohti taivasta???? "
"Miksi Jeesus sanoi
Miksi kastettaisiin” jne...
Olisi ehkä parempi arvostaa ja yrittää toimia Jeesuksen opetusten mukaisesti...
...kuin asettaa kyseenalaiseksi se miksi Jeesus sanoi niin.
Jeesuksella oli Jumalalta saatu valtuutus toimia Isänsä tahdon mukaisesti. - Käännös
Katekismus; Ensimmäinen uskonkohta; 12;
”Minä uskon Jumalaan,
Hän on kolmiyhteinen Jumala: Isä, Poika ja Pyhä Henki.”
Tämähän on OK,... siis... ” Minä uskon...” - steven.harrod
Opillisesti Jehovan Todistajat lienee lähempänä totuutta.Toisekseen heidän kokouksissaan pysyy järki päässä eikä kokouksissa ole älyvapaata melskaamista kuten hellareilla.Tulee aika vaivaantunut olo meinaan vapaasuuntien jumalanpalveluksissa!Siellä on meno kun suljetulla osastolla!
- jt mies
MATT.28:19. Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
Hyvä " totuusvoittaaaina " raamatun kohta.
Kuka tätä lähetyskutsua toteuttaa tänään maailmanlaajuisesti kaikkien jäsentensä voimalla ja tekee sitä päätehtävänään tässä maailmassa ?
Onko hyödyllisenpää kiistellä tulkinnasta ja olla toimeton kutsun suhteen ?
Tällaisia oli myös Jeesuksen aikana. - tosiasiJa
Jumala on Jeesusta suurempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1446232Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1933864- 312741
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4782740- 2012365
- 1852033
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1341495- 581314
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.371294Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?891064