Sähkötupakka asiaa

Rissanen1234

Joo tuolta R-kioskilta ja citymarketista saa noita sähkötupakoita, niin onko ne hyviä laadultaan ja minkä hintaisia ne oikein on? Ja saako sieltä ostettua nesteitä erikseen vai pitääkö sitten tilata jostain? Ja minkä merkkisiä ne sähkötupakat on mitä kaupasta saa ostettua?

69

5250

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En tiedä marketin e-savukkeiden valmistajia mutta olen muutamia nähnyt ja sanottakoon, että jätä väliin. Osta kerralla kunnon laitteet ja nesteet niin ei harmita.

      • route 66

        nut kipi kapi ostaa oikia piippu,ja tilaat route 66 purkkipuruja ja ladattava sytkäri että saa kunnon pössyt.niin minä ainakin teen.


      • Pitää tilätä
        route 66 kirjoitti:

        nut kipi kapi ostaa oikia piippu,ja tilaat route 66 purkkipuruja ja ladattava sytkäri että saa kunnon pössyt.niin minä ainakin teen.

        Sinyn täytyy tilätä internetistä niitä nikötiininesteitä erikseen köskä Syömessä ei niitä myydä.

        Ne piipyt tääs ovät jökseenkin sämänläisiä. Kyllä ne käikki töimivät, jös ei töimi, östä yysi.


    • Vähän oot laiska

      Eikö se selviäisi helpoiten, kun sä nostaisit persees ylös siitä tiezzikatuolilta ja kävisit kysymässä sieltä? Ja jos sua oikein laiskottaa, niin soita sinne ja kysy!

    • huoh....

      Osta tutti, jos jotain pitää imeä. Se ei pilaa keuhkojasi.

      • jormaa jormaaaaa

        nyt on tuttiikäiset asialla.imetkö vielä tissiä,vai oletko siirtynyt jo jormaan.tunnut olevan imu poikia


      • pidät jormasta?
        jormaa jormaaaaa kirjoitti:

        nyt on tuttiikäiset asialla.imetkö vielä tissiä,vai oletko siirtynyt jo jormaan.tunnut olevan imu poikia

        Sinullahan tuntuu kokemusta olevan.
        Onko jorma mielestäsi tuttia parempi?


      • Voi.vinde.sentään

        Vaimoni imeskeli "jormaani" niin usein, että pääsi eroon tupakasta. Sanottakoon, että pallini olivat kovilla ne 2 viikkoa, kun hän suoritti vieroitustaan joka päivä.


    • 1122334455667788

      Jokainen sen tietää: PASKAA, MIKÄ PASKAA. Kaikki tupakki! Saa henkensä muutyenkin menemään.

      • Kypärät päässä on :)

        No ei oikein saa. Itsareita paheksutaan ja ei se niin vaan normi elämässä lähde kaikista varoitushöpinöistä huolimatta.

        Tupakka on sallittu apukeino eikä sekään kovin hyvin toimi.


    • SähköSätkäJätkä

      Aika kalliita ovat nuo R-kioskilta ja citymarketista myytävät sähkötupakat, laatu lienee sama kun nettikaupoissakin, mutta nettikaupoissa on laajempi valikoma ja hinta alempi.

      Nikotiinittomia nesteitä saa myydä R-kioskilta ja citymarketista, sen sijaan nikotiinia sisältäviä nesteitä ei Suomessa saa myydä, tuossa taas yksi todella typerä kielto tuhansien typerien kieltojen maassa. Nikotiininesteet pitää tilata ulkomailta, myös suomenkieliset nettikaupat myyvät niitä. Omaan käyttöön saa nikotiininesteitä tilata EU:n alueelta, minä tilaan nesteet nykyisin Irlannista.

      Kokonaisuutena sähkötupakonti on n. viisi kertaa halvempaa kun tavallinen tupakointi eikä läheskään niin vaarallista, vaarallisinta se lienee verokarhulle joka ei tiettävästi itse edes polta. Se tekee myös tupakanvihaajien argumentit mitättömiksi koska ympäristövaikutuksia ei sähkötupakalla käytännössä ole; ei hajua, tumppeja, tuhkaa, tulipalon vaaraa. Silti kukkahattutädit ja olkihattusedät vastustavat sitä kuten kaikkea muutakin jota itse eivät tarvitse.

      Vaihdoin sähkötupakkaan 2 vuotta sitten pössyteltyäni askin päivässä yli 40 vuoden ajan. Tupakkayskä loppui melkein heti ja hajuaistikin palasi aika nopeasti ja huomasin sen miten pas*alta tämä maailma haisee. Noiden kukkahattutätien ja olkihattusetien jutut haisevat edelleen erityisen pahalle.

      • 55-65

        Paskan jauhajat, miksi vetää kemikaali savua keuhkoihinsa kun voi olla ilmankin. Itse olen ollut tupakatta ja korvikkeitta 25 vuotta, hölmöjen hommaa koko tupakka touhu.


      • paskaahan se on
        55-65 kirjoitti:

        Paskan jauhajat, miksi vetää kemikaali savua keuhkoihinsa kun voi olla ilmankin. Itse olen ollut tupakatta ja korvikkeitta 25 vuotta, hölmöjen hommaa koko tupakka touhu.

        et vaan pysty enää. itse ainakin sen lopetin siihen kun polttelu ei ollut enää kivaa. nautintoainehan sen pitää olla. harmittaa silti koska joskus se oli juuri sitä.


      • 12+14

        "Se tekee myös tupakanvihaajien argumentit mitättömiksi koska ympäristövaikutuksia ei sähkötupakalla käytännössä ole; ei hajua, tumppeja, tuhkaa, tulipalon vaaraa."

        Vitut tekee. Nikotiinia on sähkötupakankin ympäristön tupakansavussa. Nikoiini on karsinogeeni, joka aiheuttaa muun muassa keuhkosyöpää ja naisten rintasyöpää, ja myrkky, joka tappaa kohtuu pieninä annoksina ja soveltuukin lähinnä joihinkin hyönteismyrkkyihin. Nikotiini myös poistuu ei-tupakoivan kehosta huomattavasti hitaammin ja pienetkin annokset ovat siksi vaarallisia ei-tupakoivalle.
        Lisäksi jää vaikuttamaan ympäristön pitkän aikaa sähkötupakoinnin jälkeen.
        Eikä ole muuten ainoa myrkyllinen aine sähkötupakan höyryssä.


      • Tietäjä
        12+14 kirjoitti:

        "Se tekee myös tupakanvihaajien argumentit mitättömiksi koska ympäristövaikutuksia ei sähkötupakalla käytännössä ole; ei hajua, tumppeja, tuhkaa, tulipalon vaaraa."

        Vitut tekee. Nikotiinia on sähkötupakankin ympäristön tupakansavussa. Nikoiini on karsinogeeni, joka aiheuttaa muun muassa keuhkosyöpää ja naisten rintasyöpää, ja myrkky, joka tappaa kohtuu pieninä annoksina ja soveltuukin lähinnä joihinkin hyönteismyrkkyihin. Nikotiini myös poistuu ei-tupakoivan kehosta huomattavasti hitaammin ja pienetkin annokset ovat siksi vaarallisia ei-tupakoivalle.
        Lisäksi jää vaikuttamaan ympäristön pitkän aikaa sähkötupakoinnin jälkeen.
        Eikä ole muuten ainoa myrkyllinen aine sähkötupakan höyryssä.

        Nikotiini ei ole karsinogeeni. Nikotiini on päihde, mutta se ei itsessään aiheuta muuta haittaa kuin riippuvuuden. Nikotiini tuottaa kehoon dopamiinia joka aiheuttaa mielihyvän tunteen. Sitä on käytetty myös Parkinsonin taudin hoitoon, ja nykyiset Parkinson-lääkket perustuvat samoihin vaikutuksiin, joskin ne ovat tehokkaampia.


    • Asse78

      Ite oon ostanu niitä Savuke merkkisiä ja PaulSaarin.. molemmat mielestäni ihan ok, pesus savuttimiksi. PÄädyin kuitenkin tilaamaan PaulSaarin netti kaupasta, jotta sain nikotiinillista ja tuli tilattua myös tehokkaampi savutin. Kaupan tuotteet siis ihan jees, jos tyytyy ns ok tuotteisiin, mutta netistä löytyy jo valinnan varaa!

      • Asse78

        PaulSaarin nettisivut on muuten muuttunu! Olikihan se com päätteiseksi?!?


      • SähköSätkäJätkä

        PaulSaar taitaa olla kallein nettikauppa ja sähkötupakan osat eivät ole yhteensopivia muiden merkkien tuotteisiin, nesteet tosi kalliita.

        Nykyisin pössyttelen eGo CE4 v2:sta. Startsmogilla todella edullinen ja laadukas 2 sähkötupakan paketti, myös nikotiininesteitä saisi sieltä mutta Bargain Vapourlta saa halvemmallla.

        Tupakkiosastolla paljon keskustelua aiheesta:
        http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3649


    • rdfdsfgdfgdfgdfewqqw

      Miten sähkötupakka on terveellisempi kuin tupakka? Savut ne menee keuhkoihin molemmissa, ainakaan normaali tupakka ei räjähdä käteen

      • SähköSätkäJätkä

        Sähkötupaksasta ei tule savua vaan jonkinlaista vesihöyryä. Joku sanoi että keuhkoihin menee vettä mutta ei mene sen enmpää kun kostealla ilmalla, minulla mnee nestettä n. 2-3 millilitraa (millilitra on 1/1000 litraa) päivässä ja suurin osa siitä tulee höyrynä ulos.

        Yhtään sähkötupakkaa ei ole kenekään käteen räjähtänyt ikinä ja se on täysin mahdotonta. Joitakin sähkötupakan akkuja on räjähtänyt ladatessa kun on ladattu väärällä laturilla. Sen sijaan kännyköitä on räjähdellyt ihmisten käsiin.

        En sanoisi että se on terveellisempää vaan vähemmän vaarallista.


      • MehuMaija74

        Tyhmä, siinä mitään savua tuu !!! Ääliö !!!


    • tupru

      lopeta kaikenlainen tupakointi ja nikotiinin veäminen. ei tarvitse säätää ja rahaa jää johonkin muuhun.

      • SähköSätkäJätkä

        Lopeta ihmisille vidjuilu, se saattaa olla todella epäterveellistä.


      • Hulluja ootte

        Totta, miksi keuhkot ja hampaat pitää pilata tupakalla, hulluutta on monenlaista


    • höyrettelijänainen

      älä osta mistään r-kioskista tai ruokakaupasta sähkötupakkaa,ne ovat kalliita ja eivät sisällä nikotiinia.olen itse käyttänyt sähkötupakkaa 8kk ja päässyt eroon tupakasta.esim. arizona-höyryt tai elekro-savu kaupat netissä myyvät kunnollisia tuotteita ja katso netistä.siellä myös ohjeita msähkötupakan käytöstä.saatavana ainakin 50 eri makua,joissa nikotiinia.kannattaa kokeilla,koska tulee maksamaan n.1 eur päivässä tämä höyryttely.itse pääsin eroon tupakasta kokonaan ja tämä maisyuu paljon paremmalta kuin tupakka.nesteissä on eri määriä nikotiinia,joista voit valita.

      • SähköSätkäJätkä

        "saatavana ainakin 50 eri makua,joissa nikotiinia"
        Makuja on tosiaan paljon mutta pimpsanmakuista nestettä ei ole saatavana, taas heteromiehiä sorretaan. Vastaavasti heteronaisille pitäisi olla kullitettu makuvaihtoehto.

        Noista tosin voisivat seksuaalivähemmistöt valita oman makunsa mukaan.


      • Kyselijä
        SähköSätkäJätkä kirjoitti:

        "saatavana ainakin 50 eri makua,joissa nikotiinia"
        Makuja on tosiaan paljon mutta pimpsanmakuista nestettä ei ole saatavana, taas heteromiehiä sorretaan. Vastaavasti heteronaisille pitäisi olla kullitettu makuvaihtoehto.

        Noista tosin voisivat seksuaalivähemmistöt valita oman makunsa mukaan.

        Mutta tietääkö kukaan mistä saisi rimjob makuista sähkötupakkanestettä?


    • sähköverot

      Kyllä ne samoja kaikki ovat , mutta,mutta sähkötupakka , siihen tulee sähkövero sitä polttaville !!! auringosta otetaan sähkövero kuin myös tuulesta joten olkaa varovaisia kun ostatte niitä voi olla yllätys loppuvuodella kun verolappu tipahtaa postiin

    • Paskan maku jäi

      Itse ostin jonkun hopean värisen sähkö tupakan kirpputorilta. Imin sitä toista päivää ja säätelin tehoja laitteen päässä olleesta säätimestä. Mitään savua ei kuitenkaan tullut ulos vaikka laite tärisi niin että meinasi hampaat pudota suusta. Näytin laitetta vaimolleni. Järkytyksekseni vaimoni kertoi sähkö tupakan olevan anaalihieromasauva. Siihen loppui sähkö tupakan poltto. Ei ole heteroiden hommaa se touhu.

    • missä palsta

      Tarviiko nyt alkaa mainostamaan sähkötupakoita? Jospa nyt ensin tehtäisiin näille sivuille oma palsta: miltä tuntui saada ensimmäinen diagnoosi tupakan aiheuttamasta keuhkosyövästä? Ja mitä siitä seurasi?
      Olisiko niitä kommenttien tekijöitä?

    • just joo

      Nesteitä ei saa kuin netistä tilaamalla.Mutta onneksi on yksi Virolainen kaveri joka käy vkl kotonaan.Virosta saa nestettä tiskinalta.Se on niin helppoa ei tarvitse odottaa viikkoa postin kautta.Ja älkää vaan sanoko että se olisi mitenkään epäkuranttia tavaraa.samaa paskaa kun saa nettikaupastakin.Itse poltin tupakkaa noin 2 askia vrk nyt kunto on kohillaan.Ei hengästy haju ja makuaisti paremmat.Jos täytyy polttaa niin siirtykää sähktupakkaan

      • Vallilan Henkka

        Eikös Eestistä saa nikotiinillistakin nestettä ihan laillisesti eikä vain "tiskinalta"? Maksatko pimeetä hintaakin? Toki voihan sitä hakupalkkiota maksaa.

        Suomessahan nikkisnestettä ei saa myydä laillisesti. (Mutta ulkomaisesta kaupasta voi tilata ja ostaa.)


      • newbie vaper
        Vallilan Henkka kirjoitti:

        Eikös Eestistä saa nikotiinillistakin nestettä ihan laillisesti eikä vain "tiskinalta"? Maksatko pimeetä hintaakin? Toki voihan sitä hakupalkkiota maksaa.

        Suomessahan nikkisnestettä ei saa myydä laillisesti. (Mutta ulkomaisesta kaupasta voi tilata ja ostaa.)

        mistä suosittelet ostaa että tulee edulliseksi? ja mitä tupakka makua suosittelet? ^^


    • anselmi6

      Hyvä hyvä, siitä vaan sähköteurastajiksi, maailma puhdistuu ja Itämeri pelastuu=D

      • MehuMaija74

        Taidampa lähtee tupakille ja vetää hyvät savut....aaaahhhhhh !!!


    • Ei enää tupakkaa

      Toimivat laitteet saat vaikka täältä http://xvapes.com/
      Kotimainen firma ja toimirtukset on ok. Plussaa se, että saat halutessasi neuvoja suomen kielellä. Heillä on myös myymälä Hyvinkäällä (Laattapiste)

      Nikotiininesteitä löytyy esim. täältä http://www.inawera.com/
      Hyväksi havaittu nettikauppa, asialliset tuotteet ja edulliset hinnat.

      Googleta e-savuke, tai sähkötupakka, niin löydät lisää tietoa.

      Jo kolme vuotta ilman perinteistä tupakkaa. Höyryttely on ainoa keino, joka on toiminut minulla. Enkä meinaa edes lopettaa.

    • bisnes vauhtiin

      Paljonko sähkötupakkakauppiaat maksaa mainospalkkioita?

      • FANITTAJA

        Mulle riittää, että mistä mä ostan on halpa ja nopea. nesteet.com
        http://www.clubvapea.es/">halvat nikotiininesteet ja sähkötupakat OLEN FANI, MÄ FANITAN NIITÄ, KERTOKAA MULLE KUINKA NIITÄ LINKKEJÄ TEHRÄHÄN.


      • koodari
        FANITTAJA kirjoitti:

        Mulle riittää, että mistä mä ostan on halpa ja nopea. nesteet.com
        http://www.clubvapea.es/">halvat nikotiininesteet ja sähkötupakat OLEN FANI, MÄ FANITAN NIITÄ, KERTOKAA MULLE KUINKA NIITÄ LINKKEJÄ TEHRÄHÄN.

        Älä yritä koodaa, jos et osaa. Kirjoita vain http://www.sähkötupakka-nikotiininesteet.com tai http://xn--shktupakka-nikotiininesteet-bkc83c.com/ koska siinä on ääkkösiä. Niin johan lähtee. Tuleeko noi sähkötupakat ja nikotiininesteet EUsta? jos ei, niin tullin kanssa tulee vaikeuksia. Sitäpaitsi koodaaminen on ihan lasten leikkiä, jos olet aloittanut sen 10 vuotiaana, niinkuin mä.


    • Ei enää tupakkaa

      Ihan vaan siinä mielessä laitoin linkkiä, ettei kaikkien tarvitsisi opetella kantapään kautta. Itse olen opetellut.
      Netissä kun on myös epärehellisiä sähkösavukekauppiaita ja väärästä paikasta tilatut laitteet ja nesteet saattavat olla kelvottomia.
      Tuossa joku kaipasi pimpsanmakuista ja sellaista saattaa saada, jos mistä vaan tilaa. Nikotiininesteitä kannattaa muuten tilata vain EU:sta, jotteivat jää tulliin.

    • uskomattoman

      typerää koko sähkötupakka ja vielä pahempaa oikea tupakka.
      tätä mieltä on 30v röökiä poltellut.

    • savuton...

      Tupakkaa se sähkötupakkaki on. Mitäs lailla kieltää tupakat ja sähkötupakat tai nostaa verot niin ylös että se kattaa ne tulevat hoitokustannukset yhteiskunnalle.

    • mimmi maalta

      Kaikkiaan noin 30v ja risat tupakkaa polttanut ja nyt kohta vuosi ilman.En tarvinnuat siihen sähkötupakkaa.Kerran sitä kokeilin vaan ei oikein ollut mieleeni ja se jäi siihen.Olen siis -50 luvun alkupuolella synt. naisihminen ja polttanut n.17-18 v asti,välillä pari taukoa kun odotin lapsia ja sitten sellainen n.5v tauko.Nyt olen ollut kohta vuoden polttamatta ja eiköhän tämä tästä jatku elämä ilman nikotiinia ihan hyvin.Ja sen vielä kerron jotta parhaillaan sitä tupakkaa tuli tuhottaua toista askia päivässä.

    • Ei enää tupakkaa

      Nimimerkille savuton.. ja muillekin

      Tyypillinen harhaluulo, sähkötupakka ei todellakaan ole tupakkaa. Nesteiden valmistamiseen ei käytetä raaka-aineena kasvia nimeltään tupakka. Sähkötupakassa ei myöskään pala mikään, "savu" on höyryä.
      Ainoa yhteneväisyys tupakkaan on nikotiini - edellyttäen, että käyttää nestettä, jossa on nikotiinia. Nikotiinilla, tai ilman - se on jokaisen oma valinta.

      • Sähkötissinkorvike

        Miksi siitä sitten käytetään nimitystä sähköTUPAKKA, jos se ei ole tupakkaa?

        Osuvampi nimitys olisi vaikkapa sähkötutti, koska eihän vauvantutissakaan ole tupakkaa, eikä sekään tuota savua.


      • Ei enää tupakkaa
        Sähkötissinkorvike kirjoitti:

        Miksi siitä sitten käytetään nimitystä sähköTUPAKKA, jos se ei ole tupakkaa?

        Osuvampi nimitys olisi vaikkapa sähkötutti, koska eihän vauvantutissakaan ole tupakkaa, eikä sekään tuota savua.

        Voi puhua myös sähkösavukkeesta, tai höyryttelystä. Laitteelle ja höyryttelylle ei ole keksitty oikein viisasta suomenkielistä ilmaisua, kaiketi siksi puhutaan yleisesti sähkötupakasta.


    • ????????????????????

      Miksi tuollaista tuttia pitää aikuisen suussaan imeä?

    • Suomessa myydään

      ..vain nikotiinittomia nesteitä sähkötupakkaan, jotka eivät tietenkään auta polttajia pääsemään irti tupakanhimostaan.

      Tunnen sähkötupakat ja niissä on aina suurempia ti pienempiä ongelmia vuoden sisällä käytettäessä. Myös nikotiini peräiset nesteet loppuen lopuksi ovat melko kalliita.

      Kysyisinkin tässä, että mistä saa ostettua nikotiinipitoisia inhalaattoreita, joita on tullut markkinoille, joissa voidaan nikotiini pitoisuutta jopa säädellä? Apteekista saatavat Nicoretten vastaavat ovat huiman kalliita, eivätkä näin täytä asiaansa mitenkään, lisäksi niistä ei tule höyryä ja kolmanneksi niiden nikotiini pitoisuutta ei voida säädellä. Pahin este niiden käytössä, kuitenkin on niiden hinta, ne ovat kalliita. Paljon kaliinpa, kuin savukkeet.

      Mistä saa tilata näitä höyrystäviä uusia inhalaattoreita EU:n alueelta laatu / hinta suhteen huomioon ottaen ja tarvitseeko nekin toimiakseen akut? Oletettavasti. Mistä saisi perustietoa näistä miten ne toimii, miten niitä käytetään ja millaisia erilaisia niitä on? Laadukkaita etsien.

      Mikä näiden tuotteiden oikea nimitys oikein on? Laitaa linkkiä tilaan heti, jos on hyviä ja kestäviä.

      • ihmalaattrin käyttäj

        Minulle mies teki itse tämmösen inhamaattorin. Laittoi pahvirasiaan kaksi vanhaa ns tupakkaholkkia yhdelle sivulle ja toiselle puolelle imupillin. Käyttö on erittäin helppoa eli imuholkkiin asetetaan palava savuke ja imupillistä imetään. Jos haluaa säädellä vahvempaa nikotiinia niin myös toiseen holkkiin laitetaan palava savuke ja näin nikotiinipitoisuus tuplaantuu.

        Tosi kätevä laite tämä on, koko kesä meni ilman ns tavallisia röökejä ja nytkin kun tulee röökin himo niin senkun imee ihmalaattooria niin johan helpottaa. Mitään pattereita tässä ei ole vaikka mies sanoi että voi sinne patteritkin laittaa jos haluaa esim lamppuun virtaa.


      • Ei enää tupakkaa

        Suomesta ei saa kuin tiskin alta, mutta mikä estää tilaamasta EU:sta. Ei se sen kummempaa ole, kuin muukaan nettikauppa.

        Nikotiininesteet eivät ole sen kalliimpia kuin nikotiinittomatkaan. Esim. tuolta Inaweralta saa 1 dl pullon hintaan ~12 € ja litran pullo lähtee vajaan 90 € hintaan. Litraa tuskin kannattaa hankkia, jottei neste mene vanhaksi. Tuollainen yhden desin pullo riittää minulle noin kymmen viikon ajaksi.
        Kokemattoman kannattaa ensin tilata erilaisia10 ml pulloja, niin löytyy ne itselle mukavimmat maut ja vahvuudet.

        Minulla on laitteena höyryttimien "mersu", eli Provari. Jo kolme vuotta aktiivisessa käytössä, eikä siinä ole ollut pienintäkään vikaa. Nykyään hyvin toimivia laitteita saa muutamalla kympillä.

        Inhalaattorikysymykseen en osaa vastata.


      • nesteet kalliita?

        "Myös nikotiini peräiset nesteet loppuen lopuksi ovat melko kalliita."

        Surffailin tässä netissä ja löysin 30ml Electra Western nimisen 4,99 hintaan.. Niillä on suomenkieliset sivut mutta eivät kuulemma vielä toimita Suomeen kun kysäsin, mutta piakkoin. Tosta 30ml pullosta riittää mulle ainakin ihan hyväks aikaa (1-2 viikkoa). Tilaan varmaan kunhan aloittavat Suomeen myymisen.

        En tiedä saanko laittaa linkkiä mutta kummiskin: http://clubvapea.es/fi/tupakan-makuiset/65-e-liquido-elektra-eeuu-tabaco-western.html

        Espanjasta ilmeisesti.


    • iidhvidhvn

      Lopeta tupakointi, minäkin lopetin.

      • Die Endlösung

        No katos kun monet just yrittävät lopettaa varsinaisen tupakoinnin ensin tuon sähkökorvikkeen avulla. Sitten kokonaan.


    • Петрозаво́дск

      Minä tilasin Rosatomilta ydinsähkötupakkaa. Hyvin sauhuaa.

    • tissilussusonni

      Voi. Satavarmasti myrkkyä. Älkää koskeko. Imekää vaikka tissiä. Se tervellisempää ja mukavampaa.

    • Ei enää tupakkaa

      Minä viiskymppinen - olen aloittanut tupakan polton 15 kesäisenä ja myös lopettanut lukemattomat kerrat. On kokeiltu hypnoosit, purkat, laastarit ja syöty myös pirun kallis Champix-kuuri. Mikään ei auta, röökinpoltto alkaa aina uudelleen.

      Höyryttely on minulle ensimmäinen toimiva keino olla polttamatta tupakkaa. Niin toimiva, etten voisi enää edes kuvitella polttavani tupakkaa. Haiseekin niin halvatun pahalle. Tiedän monia, joilla on täysin vastaavia kokemuksia.

    • sarkku98

      vitu pellet lopettakaa se paska jauhanta jostai röökeistä ja puhutaan mopoautoista:)

    • Sähkötupakka.

      On ok. Sillä pääsin eroon tupakasta. Olo on sata kertaa parempi,ei yskitä ja jaksaa treenata. Muut nikotiini valmisteet eivät toimineet minulle.

    • yksinkertaista

      Tupakointia ei tarvitse lopettaa kun sitä ei edes aloita. Kun ei aloita niin ei ole sitä lopettamisen ongelmaakaan. Tupakointi ei osoita "miehisyyttä" (aikuisuutta?) eikä mitään muutakaan järjellisyyttä, se on vaan niin typerää oman terveyden pilaamista.
      Mitä iloa on jatkuvasta tupakkayskästä? Köhinää, köhinää kun ilma ei kulje kunnolla.

    • paskamaa

      On käsittämätöntä ettei nikotiininesteitä saa myydä suomessa! Mikähän lienee syy? Jos nikotiini nesteitä myytäs suomessa niin se voisi vähentää tavallista tupakointia joka on paljon haitallisempaa sisältäen häkää ja tervaa mitä sähkötupakassa ei ole. Eikös nikotiini nesteiden hyväksymisellä parannettaisi kansanterveyttä jos yhä useampi rupeaisi käyttämään sähkötupakkaa? Suomessa on paljon sellaisia vanhempia ihmisiä jotka ei internettien päälle ymmärrä niin ne ei osaa ulkomailta nesteitä tilata! Jos nesteitä saisi suomesta normi tupakointi vähentyisi ja samalla vähennettäisiin syöpään sairastuvien määrää sekä työstä sairaspoissaoloja ei olisi siinä määrin keuhkoputkentulehduksia jne. eli taloudellisestikin kannattavaa! SIIS MIKSI EI SUOMESSA SAA MYYDÄ NIKOTIINI NESTEITÄ???

    • manitou

      Höyrystelkää kannabista.
      Nikotiini on myrkky,josta tulee huono olo.

    • Säälittävää

      Onko elämästä jäänyt puuttumaan jotakin kun kokoajan pitää ulokkeita imutella?
      Nämä kadunvarressa syöpäkäärylettä tai sähködildoa imevät ihmiset saavat aina nauramaan.
      "Kattokaa kun oon kova kun imen tässä tupakkaa" :DDD
      Tätä säälittävyttää voi vielä korostaa jollain "I am the boss"-ilmeellä ja ylikorostetulla imuttelulla, niin voi varmistaa että näyttää varmasti joltain niin kovalta yhteiskuntaa vastaan kapinoivalta 13v wannabe-teiniltä :---D

    • Säälittävälle

      Kas, kun tuo tupakointi on joskus pentuna tullut tyhmyyttään opeteltua, niin monelle - kuten minullekin, siitä eroon pääseminen on mahdotonta. Voihan se säälittävää olla ja tyhmääkin, mutta tämä on totuus.
      En millään muotoa koe olevani "kova", poltanpa sitten tupakkaa, tai höyryttelen sähkösavuketta. Toki tupakoinnilla joskus murkkuiässä osoitettiin jotain.. Oliko se sitten kovuutta, vai mitä - en tiedä, enkä muista.

      • säälittävää

        Vähänkö oot säälittävä. Mulla on paljon pidempi pippeli kuin sulla. Ja mun isällä on myös isompi pippeli kuin sun isillä.


    • taas sama

      http://www.e-savuke.com/hoyrypaan-kasikirja/ tuossa hieman tietoa...

      ja yksi parhaista paikoista tilata www.sauhupuoti.com

      ja kaikki nuo selvällä suomenkielellä....nopeat toimitukset ja halpa hinta

      akuksi 1100 mah akku...DCT Tankki päähän ja 18 mg nestettä sisään..

    • fhjkrtyes
    • AnnaPesonen
    • Byrokraatti_se_huoraa

      Jos valtion päättäjillä olisi edes hiven järkeä päässä, niin perinteiset tupakkatuotteet kiellettäisiin Suomessa, ja tilalle sallittaisiin vain ja ainoastaan sähkötupakointi.

      Näin saavutettaisiin merkittävät taloudelliset säästöt, kun PERINTEISESTÄ tupakoinnista aiheutuneet terveyshaittojen hoitokulut katoaisivat. Sillä PERINTEISEN tupakoinnin savukaasut ovat pahinta myrkkyä ihmiselle.

      Mutta mitään kehitystä tässä maassa ei saada aikaan tähänkään asiaan, koska Suomessa on munattomimmat poliitikot ja pahimmat pään perseeseen työntävät hännystelijävirkamiehet.

      Joten siksi e-savukkeiden nikotiininesteet ovat myyntikiellossa Suomessa, kuinkas muutenkaan.

    • Passkaaaaa

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      48
      4944
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3237
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1385
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      180
      1216
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      66
      912
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      847
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      718
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      697
    Aihe