Miten vakuutusyhtiö korvva seuraavaa:
Vaimo käynnisti auton tarkistamatta onko vaihde vapaalla. Auto liikahti eteenpäin törmäten autotallin oveen joka särkyi. Auto on kolmannen osapuolen omistuksessa, meillä lainassa. Autossa on kaskovakuutus.
Korvaako vakuutus
4
3471
Vastaukset
- kolme
Kasko korvaa ja vaimosi maksaa omavastuun.
- noponen_
Auton omistajan kaskovakuutuksesta korvataan auton vahingot. Bonusmenetys ja omavastuu.
Rikki mennyt autotallin ovi menee liikennevakuutuksesta, josta bonusmenetys.- kk2
Vakuutusten käyttö korvauksiin menee helposti siihen, että vakuutusmaksut nousevat bonusmenetysten johdosta niin paljon, että kannattaa maksaa itse korjaukset.
Ainakin Tapiola lähettää korvaushakemuksen yhteydessä laskelman pajonko vakuutuksista joutuu maksamaan lisää sinä aikana, kun bonukset jälleen nousevat. Esim. 500 e:n korjaus kannatti maksaa itse, bonusalennus olisi aiheuttanut n. 650 euroa korkeammat maksut seuraavina vuosina.
Tämä asia lienee teillä hyvinkin tärkeä, koska vakuutuksen maksaa auton omistaja.
- yhteyshenkilö
Niin siinä käy, kun päästää akat rattiin!
Anna sille akalle ajokieltoa puoli vuotta, niin oppii vähän kattomaan missä asennossa se vaihde on!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760