Kaikilla Disneyn DVD:llä ja VHS:llä tuntuu olevan pakko katsoa mainokset, ärsyttävää. Eikö Disney luota että ne menee kaupaksi.. Ei muilla valmistajilla vaan tarvii
Disney:n pakkomainonta
6
658
Vastaukset
- spete
on niitä mainoksia muillakin. eikös ihan kotimaisessa "pahat pojat" lätyssä ollut mainoksia? myös universal on omiin julkaisuihinsa lykännyt mainoksia muista leffoista.
- lissu
Kyl mäki oon nähny niitä mainoksia muualla kun disneyn leffoissa. Ja sitäpaitsi ne on ihan kivoja.
- Baxter
Eikös ne kuitenkin saa kelattua? Dvd:lläkin ne pystyy skippaamaan. No minä ainakin.
- ....
universalilla on ainakin tapana estää tuo trailereiden skippaus dvd-leffan alussa. voihan ne tietysti kuvakelata, mutta trackin vaihto seuraavaan ei onnistu.
- hah!
.... kirjoitti:
universalilla on ainakin tapana estää tuo trailereiden skippaus dvd-leffan alussa. voihan ne tietysti kuvakelata, mutta trackin vaihto seuraavaan ei onnistu.
Disneyn Aladdin-dvd:llä oli sama juttu, ei onnistu skipata, mutta kun painaa kaukosäätimestä 'menu'-näppäintä niin pääsee hyppäämään niiden yli suoraan valikkoon josta voi valita äänet, tekstityksen yms.
- BadDingo
Kyse ei ole mainonnasta, vaan tiedottamisesta.
Oikeuksista maksetaan suuria summia, joten he haluavat että tiedät mistä niitä voi kysyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760