KERTOKAA TODELLISET NIMENNE!
VAKKARIT
58
140
Vastaukset
Mitä tapahtuu, jos en kerro?
kurpizza kirjoitti:
En kyllä minäkään...
Vois mutta tää rappion ja kurittomuuden karu ääni käskee olla tottelematta xD
XD
No niin Morso! Kerro mitä tapahtuu!! Olet muuten joku säälittävä ohimenotrolli...Naapurin Penahan se siinä! Pena, mitäs sie tääl stalkkaat?
- mr.näätä
mun etunimi alkaa n:llä. siitä vaa arvuuttelee
Niilo, Näätä, Nasse, Nico, Niilas, Niko, Nemo, Neetu, Nelli, Nennu, Nerski, Norski, Noel, Noaa, Nofa, Nestori, Niki, Nusti, Nasta, Nomo, Nami, Nichlas, Nici, Niel, Neol, Nasari, Nastori, Nesto.
- mr.näätä
rainbowdash120 kirjoitti:
Niilo, Näätä, Nasse, Nico, Niilas, Niko, Nemo, Neetu, Nelli, Nennu, Nerski, Norski, Noel, Noaa, Nofa, Nestori, Niki, Nusti, Nasta, Nomo, Nami, Nichlas, Nici, Niel, Neol, Nasari, Nastori, Nesto.
niinpä
En ikinä!!! Minua ei jäljitetä KOSKAAN!!!!!!!!
Olen omasta nimestäni kertonutkin jo jotakin, vieläpä sukunimestä! Loppuu "nen." Siitä vaan arvuuttelemaan! Vinkki: ei ole Virtanen.
kurpizza kirjoitti:
Venäläinen? (Oli ihan oikeasti pakko)
XD Työväenlauluissa suositaan nen-loppuisia nimiä; Jalkanen, Viljanen, Jääskeläinen, Tiihonen jne...
icepicked kirjoitti:
XD Työväenlauluissa suositaan nen-loppuisia nimiä; Jalkanen, Viljanen, Jääskeläinen, Tiihonen jne...
Minä en voi sanoa... Vähän erilaisempi... Äidillä tosin OLI yksi Suomen yleisemmistä. Sama kuin (hinu) reksillä vaikkei olleetkaan sukua.
Äidin entisen sukunimen loppu: -lä...
Nyt keksin! Onko Katainen?? XDkurpizza kirjoitti:
Minä en voi sanoa... Vähän erilaisempi... Äidillä tosin OLI yksi Suomen yleisemmistä. Sama kuin (hinu) reksillä vaikkei olleetkaan sukua.
Äidin entisen sukunimen loppu: -lä...
Nyt keksin! Onko Katainen?? XDEi... Alunperin suomennos ruotsalaisesta nimestä. Kaikki, joilla on tämä nimi, ovat sukua minulle ja tämän nimisiä on suomessa alle 30...
icepicked kirjoitti:
Ei... Alunperin suomennos ruotsalaisesta nimestä. Kaikki, joilla on tämä nimi, ovat sukua minulle ja tämän nimisiä on suomessa alle 30...
Minun sukunimeni on peräisin venäjältä, ja se sukunimi on ''suljettu'' eli kaikki (5) ovat minulle sukua.
En kerro. Enpä usko että toista samannimistä maailmassa on. Joten minut jäljitettäisiin helposti. Muuten, paras kaverini on kertonut että käy täällä välillä stalkkaamassa koska täällä on niin mielenkiintoisia keskusteluja. :D:
Syntymävuodet Miehiä Naisia Yhteensä
-1899 0 0 0
1900-19 0 0 0
1920-39 0 0 0
1940-59 0 0 0
1960-79 0 0 0
1980-99 0 0 0
2000-09 alle 5 alle 5 alle 10
2010-14 0 0 0
Yhteensä alle 5 alle 5 alle 10
Väestörekisterikeskuksesta nimeni hain, ja tuollaiset tulokset.
Olisi kiva tietää, kuka antaa miehen nimeksi....minun nimeni. Nimeni on siis yhdysnimi joka koostuu kahdesta naisen nimestä.alice_dolly kirjoitti:
-1899 0 0 0
1900-19 0 0 0
1920-39 0 0 0
1940-59 0 0 0
1960-79 0 0 0
1980-99 0 0 0
2010-14 0 0 0
Olisi kiva tietää, kuka antaa miehen nimeksi....minun nimeni. Nimeni on siis yhdysnimi joka koostuu kahdesta naisen nimestä.OHO toi meni vammasesti. Sorisori. Koitin kyllä välilyöntejä laittaa, mutta ilmeisesti ei hyväksynyt. Koittakaa saada selvää. Eli siis nuo nollat ja alle vitoset ois niinku noien miesten ja naisten ja yhteensä kohdila.
alice_dolly kirjoitti:
-1899 0 0 0
1900-19 0 0 0
1920-39 0 0 0
1940-59 0 0 0
1960-79 0 0 0
1980-99 0 0 0
2010-14 0 0 0
Olisi kiva tietää, kuka antaa miehen nimeksi....minun nimeni. Nimeni on siis yhdysnimi joka koostuu kahdesta naisen nimestä.Eräällä tutullani on yhdysnimi, joka on vain ollut kahdella naisella. Toinen eli joskus kauan aikaa sitten ja toinen on kaverini.
jokutyyppi19 kirjoitti:
"Mielenkiintoisia ja negatiivisia."
-omgili-Menes katsomaan suolistotarinaasi, sinnekin on tullut mielenkiintoisia kommentteja... XD
Mielenkiintosia? Mun kaverit sanois näitä häiriintyneiks....
Minun kaverit... Noh, nauraisivat. Yksi kaverini kävi täällä lukemassa "Miten saan kuumeen yönaikana?" keskustelun. Myönsin itsekin lukeneeni sen ja räkätettiin sille köksässä...
Trotski// Okei. Ei ala J:llä?Ei. Jääskeläinen olisi siisti nimi. Venni Jääskeläinen. Ettekä vieläkään tietäisi, olenko mies vai nainen...
Voitko Kurppari linkata tuon kyseisen keskustelun? En ole lukenut.
Minäkö? Miksi kutsut minua lempinimellä, joka kuulostaa kumpparilta? Tämän takia saat kärsiä suolistotarinassa...
http://keskustelu.suomi24.fi/node/6864996
Tossa on.kurpizza kirjoitti:
Minäkö? Miksi kutsut minua lempinimellä, joka kuulostaa kumpparilta? Tämän takia saat kärsiä suolistotarinassa...
Tossa on.Kuulostaa kurpalta minun korvaani. XD
icepicked kirjoitti:
Kuulostaa kurpalta minun korvaani. XD
Kurppa, kumppari, kuppaaja... Sammakkokin tulee mieleen.... XD
kurpizza kirjoitti:
Tossa on.Syytä alakouluni rehtoria! Koulussa oli ruoan lisukkeena kurpitsan siemeniä ja opettaja sanoi että "Kurpparinsiemenet ovat terveellisiä." niin että niin että tota joo. Tarkoittaahan kärsiminen jotain suurta osaa? >8--D
alice_dolly kirjoitti:
Syytä alakouluni rehtoria! Koulussa oli ruoan lisukkeena kurpitsan siemeniä ja opettaja sanoi että "Kurpparinsiemenet ovat terveellisiä." niin että niin että tota joo. Tarkoittaahan kärsiminen jotain suurta osaa? >8--D
Njäh.
En oikeastaan tiedä vielä... Raippari ainakin on näkyvillä, koska trolli, mutta olen hiukan ulkona vielä... Katotaan.
Mielestäni Motarin keksimä Pizza on edelleen paras. Se oli vain järkytys, kun pomppas silmille yhtäkkiä ex-roolipelissä...kurpizza kirjoitti:
Njäh.
En oikeastaan tiedä vielä... Raippari ainakin on näkyvillä, koska trolli, mutta olen hiukan ulkona vielä... Katotaan.
Mielestäni Motarin keksimä Pizza on edelleen paras. Se oli vain järkytys, kun pomppas silmille yhtäkkiä ex-roolipelissä...Pizzaseni...
icepicked kirjoitti:
Pizzaseni...
Melkein kuulen kylmäverisen äänesi ja saan painajaisen... Sitä paitsi, Alice on yleensä kutsunut Pizzaksi... Sinä kutsut yleensä muistaakseni Kurpizzaksi, mutta silloin kun muistat vittuilla, kutsut Valkyriaksi. Kuoleman hengetär...
kurpizza kirjoitti:
Melkein kuulen kylmäverisen äänesi ja saan painajaisen... Sitä paitsi, Alice on yleensä kutsunut Pizzaksi... Sinä kutsut yleensä muistaakseni Kurpizzaksi, mutta silloin kun muistat vittuilla, kutsut Valkyriaksi. Kuoleman hengetär...
Ensihoitaja...
icepicked kirjoitti:
Ensihoitaja...
Luojan kiitos en ole... Olisi kuolleiden määrät huipussaan...
kurpizza kirjoitti:
Luojan kiitos en ole... Olisi kuolleiden määrät huipussaan...
Siis tapaturmissa kuolleiden.
kurpizza kirjoitti:
Siis tapaturmissa kuolleiden.
No sehän on mukavaa. Kurpizza ensihoitajana... Kännykästä loppuu akku...
icepicked kirjoitti:
No sehän on mukavaa. Kurpizza ensihoitajana... Kännykästä loppuu akku...
Ei mukavaa vaan karmeaa...
- Chinchill@h
En kerro :-X
olisko se nen- loppunen Karvinen? Joku sano joskus mun nimen tääl....en muista mistä se sen ties.
- alice_dolly_phone
Paitevei, olettehan huomanneet coolin uuden profiilikuvani?
Kyllä olen hieno on.
//kaikki lyhennys koko nimestäni on RR voi vittu nyt joku jos minut tuntee niin tunnisti varmasti xD- HeKeKee'd
emptyoficiale._ kirjoitti:
Kyllä olen hieno on.
//kaikki lyhennys koko nimestäni on RR voi vittu nyt joku jos minut tuntee niin tunnisti varmasti xDMorso????? DD: ÄLKÄÄ KERTOKO TAI SE SYÖ TEIDÄT NIIN VARMASTI KUIN NIMENI ON HENR.... siis ei mitään.
HeKeKee'd kirjoitti:
Morso????? DD: ÄLKÄÄ KERTOKO TAI SE SYÖ TEIDÄT NIIN VARMASTI KUIN NIMENI ON HENR.... siis ei mitään.
Henri!
- alice_dolly_phone
HeKeKee'd kirjoitti:
Morso????? DD: ÄLKÄÄ KERTOKO TAI SE SYÖ TEIDÄT NIIN VARMASTI KUIN NIMENI ON HENR.... siis ei mitään.
Hirveä Henri! XDDD Henrietta xDD
- HeKeKee'd
alice_dolly_phone kirjoitti:
Hirveä Henri! XDDD Henrietta xDD
Nänänää, en ole Henri.
- HeKeKee'd
veh kirjoitti:
Heikki?
No ei! xD
Oon nelivuotias pask*maan innokas, sain nimen hasukimman kak*ka [Se tunne kun painaa tähti merkkiä pisteen kohdalta xD]
- Sinisiipinen
Olkaa onnellisii et teil on hienot erikoiset nimet, mun mlaikli etunimet on niin tavallisia tylsiä vanhoja suomalaisia nimiä ja sukunimi kans. :P
Sinisiipinen kirjoitti:
Olkaa onnellisii et teil on hienot erikoiset nimet, mun mlaikli etunimet on niin tavallisia tylsiä vanhoja suomalaisia nimiä ja sukunimi kans. :P
Minunkin nimi on ihan tavallinen/tylsä ja suomalainen, mutta silloin vuonna 1998 se oli erikoisempi nimi. Nykyään olen nähnyt useampia saman nimisiä.
kurpizza kirjoitti:
Minunkin nimi on ihan tavallinen/tylsä ja suomalainen, mutta silloin vuonna 1998 se oli erikoisempi nimi. Nykyään olen nähnyt useampia saman nimisiä.
Sama täällä. Nykyään samannimisiä on sen tuhat per neliömetri täällä Suomessa. Suvussa on kaiken maailman nimiä aina Nikolaista Jonneen.
John on jotenkin niin sexy. PS. Kukaan ei pidä omasta nimestään.
- HeKeKee'd
Minä pidän...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453106- 1082533
- 512521
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2402188Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4751826Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2481809- 1051775
Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91644Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151577R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi231417