Katselin tässä muutamia kohteita ja hämmästyin.
Kaikissa kohteissa melkein luki että osta heti.
Henkilö tai paketti auto osastoa kun katsoo niin siellä myydään varaosia.
Perävaunuja kun tutkii niin siellä melkein jokaisessa lukee osta heti tai vuokraa.
Katsoipa mitä osastoa vaan, niin paljon on romua myytävänä osta heti.
Hinta 1euro. Ja myyntiajat ovat siellä missä on lähtöhinta jopa monta kuukautta.
Kysyn.Onko tässä kysymyksessä huutokaupan kanssa mitään tekemistä.
Kyllä hyvä alkuperäninen huuto netti on kuollut ja pilattu.
Ikävä kyllä.
Tutkikaa ja kertokaa mielipiteenne,voi olla että olen väärässä.
Huuto Netti. Ei ole enään mikään Huuto Netti. Katso itse ?......
sini huuto
1
799
Vastaukset
On pilattu. Ja yksi suuri sy on ylläpidon ahneus. Mulle tuli vasta s-postiiin viestiä että olet menettämässä tehomyyjä-statuksen, kun myin yhden kohteen, tuli viesti samana yönä sähöpostiin, olet siirtymässä tehomyyjäksi. Siis sen vuoksi että ne saa välityspalkkiomaksja myydyistä tuotteita. Joka asialla rahastetaan, näyteikkunahinnat ovat jo tosi kalliita, ja kyllä, ei mua tuo homma juurikaan enää kiinnosta.
Sitten antavat ihan vapaasti myydä laittomia kopio/piraattituotteita, ihan vapaasti siellä voi niitä myydä, satseittain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial281838Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1571802Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3521565- 1471181
Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2131164Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221128- 111014
- 285995
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4989Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49938