Millaisena näet tulevaisuutesi: loputtomana yksinäisyytenä vai ehkä perheen ja ystävien ympäröimänä?
Uskotko pääseväsi yksinäisyydestä?
6
145
Vastaukset
- 0+0
Näillä näkymin ei mitään. Olen sosiaalisesti tyhmä eikä baarielämä yms. kiinnosta.
Sulkee aika paljon vaihtoehtoja tässä yhteiskunnassa. - Oikea 0+0
20 vuotta erakkona ja niin menee loppuelämäkin.En edes kaipaa seuraa.
- Here I come
6 vuotta yksin, mutta uskoa on, vaikka on ikääkin ja menestys on ollut kehno.
Ensi viikolla mene parturiin ja ostan alennusmyynnistä vaatteet. Sitten alkaa tapahtumaan. Are Your Ready Girls... - Beleth
En usko, että mikään tulee muuttumaan. Jos ei elinvoimainen nuorukainen kelvannut ikinä, miksi kelpaisi toinen jalka haudassa laahaava kalkkiskaan? Enää en jaksa edes yrittääkään.
- yksi vain
Minä olen positiivinen tulavaisuuden suhteen, vaikka olen jo kolmekymppinen ja teini-iästä asti (koulukiusatuksi joutumisesta asti) olen ollut yksinäinen. Yritän joka päivä elämässäni täysillä verkottua ja ihmisten keskuuteen. Välillä teen itsestäni varmaan ihan pellen, mutta uskon, että ennen pitkää väsymättömän ponnistelun täytyy tuottaa tulosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672405- 661387
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww751200EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41117- 79845
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19790- 43678
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta83672Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe25649- 30636