Kannattaako ottaa akka?

Kingfisher

Ovat perkeIeet kaikki tyynni pahansisuisia kuin itse sielunvihollinen. Nykytermeillä siideriä kittaavia valaita, ikipissiksiä ja tietenkin loputtomasti nalkuttavia itseään nelikymppisenä etsimään lähteviä taikauskoisia lapsenmielisiä moni(sielun)vammaisia aivoinvalideja. http://www.doria.fi/handle/10024/85742

36

186

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

      Avioehdon kun tajuat tehdä jos alttarille asti menettä niin etpähän menetä omaisuuttasi tuo ainakin yksi hyvä vinkki. Onhan niitä hyviäkin naisia kyllä sen huomaa aikaisessa vaiheessa jos jotain on vialla ja sitä ei sitten kannata jäädä miettimään että hetkinen vaan välittömästi välit poikki ettei pääse tilanne karkaamaan käsistä...

      • Bror-Erik

        Tuo (akan) ottamisesta puhuminen on kyllä paljolti maskuliinista teatteria ja itse-
        korostusta ulospäin.
        Sillä eiköhän tässäkin päde luonnonlait eli se on naaras joka valitsee tai hylkää.
        -Ja määrää.


      • wfwfqwdxxew
        Bror-Erik kirjoitti:

        Tuo (akan) ottamisesta puhuminen on kyllä paljolti maskuliinista teatteria ja itse-
        korostusta ulospäin.
        Sillä eiköhän tässäkin päde luonnonlait eli se on naaras joka valitsee tai hylkää.
        -Ja määrää.

        Ei päde. Kyllä itsearvonsa tunteva mies valitsee, se on ihan selvä. En tiedä muista, mutta itse kykenen olemaan naisettakin jos ei ole sopivaa tarjolla. Minua ei pelkällä pimpillä hurmata.


      • Itsellä asiat hyvin.
        wfwfqwdxxew kirjoitti:

        Ei päde. Kyllä itsearvonsa tunteva mies valitsee, se on ihan selvä. En tiedä muista, mutta itse kykenen olemaan naisettakin jos ei ole sopivaa tarjolla. Minua ei pelkällä pimpillä hurmata.

        Eipä tunnu "itsearvonsa tuntevat" miehet osaavan valita, kun niitä "akkoja" ja siiderivalaita pitää ja on pakko etsiä lähiökapakoista heh heh. Muuten, mitä se "itsearvonsa tunteva" mies tekee lähiökapakassa??? Eikös pitäisi käydä tasokkaammissa paikoissa joissa on tasokkaampaa naisasiakaskuntaa. Mahdollista vaimo/eukko/rakastajatar ainesta.
        Kyllä ne kunnon naiset ovat kokolailla muualla kuin pubeissa ja metsäbaareissa.


      • BoFfffff
        wfwfqwdxxew kirjoitti:

        Ei päde. Kyllä itsearvonsa tunteva mies valitsee, se on ihan selvä. En tiedä muista, mutta itse kykenen olemaan naisettakin jos ei ole sopivaa tarjolla. Minua ei pelkällä pimpillä hurmata.

        Et sinä miehenä mitään valitse. Naisillahan on miehiä jonoksi asti ja he valitsevat heidän joukostaan. Nainen saa tietenkin sinut tuntemaan jossakin asioissa niin kuin olisit itse tehnyt päätöksen, jonka hän on tehnyt jo kauan sitten ;D


      • irto Nro paras

        Ei kiinteitä kustannuksia etä lapset


      • aedfwefwf
        BoFfffff kirjoitti:

        Et sinä miehenä mitään valitse. Naisillahan on miehiä jonoksi asti ja he valitsevat heidän joukostaan. Nainen saa tietenkin sinut tuntemaan jossakin asioissa niin kuin olisit itse tehnyt päätöksen, jonka hän on tehnyt jo kauan sitten ;D

        Kyllä valitsen. Kiinnostuneita naisia on ollut paljonkin mutta en ole ottanut jos ei miellytä, yksin on silloin kivempaa. Otan sitten sellaisen joka sytyttää. Ihan simppeliä.


      • g78ku8ll
        aedfwefwf kirjoitti:

        Kyllä valitsen. Kiinnostuneita naisia on ollut paljonkin mutta en ole ottanut jos ei miellytä, yksin on silloin kivempaa. Otan sitten sellaisen joka sytyttää. Ihan simppeliä.

        Niin, otat jos se nainen sattuu valitsemaan.


    • vähäksi aikaa

      Samaa akkaa ei normaali mies kattele montaa vuotta. Akka kannattaa vaihtaa niin usein kuin vaan mahdollista.

    • Tosimies,panomies

      Kallein akka on oma akka. Maksa vain siitä. Halvempaa.

    • Ota tasokas

      Ei kannata ottaa suomalaista röyhkeää paskiaista. Ota aasialainen.

    • AVIOEHTO TEHTÄVÄ !

      naiseen EI PIDÄ RAKASTUA ! vain seksin harrastaminen ja piste !

      Olen itse ollut rakastunut ja uskollinen avioliitossa ja minua on TODELLA HÄRSKISTI HYVÄKSI KÄYTETTY !

      Kaiken mitä nainen ALTTARILLA VANNOI - HÄN PETTI !

      En tyhmyyttäni tehnyt AVIOEHTOA ja TYHMÄT VANHEMPANI / ystäväni eivät sitä myöskään neuvoneet tekemään !

      Lapset ovat kivoja - mutta elatusmaksujen maksaminen ei olev- varsinkaan kun ei edes saa tavata lapsiaan !

      VAIN YKSI LAPSI ! jo siitä tulee LIIKAA MAKSAMISTA !

    • irtonumeromies

      Kaikki muuttuvat riihipiruiksi häiden jälkeen. Lihovat välittömästi 10-20 kiloa ja sinä tuplasti, koska sinun on syötävä hänen itse kehumaansa paskaruokaa määrättömästi, koska hän uskottelee itselleen että pidät siitä ja osta tuplasti yli tarpeen.

      Muutut ajan mittaan liikkuvasta ihmisestä sohvalla kaljaa kittaavaksi urheiluhulluksi, mutta et huomaa kumpi joukkue teki maalin, koska ei sinua oikeasti kiinnosta.

      Älä hyvä mies tee sitä virhettä, että ottaisit akan! Uusi piIIu säännöllisin välein, niin pysyt virkeänä ja ennenkaikkea iloisena!

      • hlj,j9k

        Pillu? Mistä sinä oikein puhut :O


      • pillunkierrättäjä
        hlj,j9k kirjoitti:

        Pillu? Mistä sinä oikein puhut :O

        No, naisissa ei ole muuta iloa tuottavaa kuin piIIu, mutta sen kantoteline rupsahtaa sitä nopeammin ja kantajan luonne muuttuu useimmiten hyvin vittumaiseksi joten piIIu kannattaa panna kiertoon säännöllisin välein.


      • Ranska-Saksa 2-1

        Minäkin olen ollut pitkään naimisissa.


    • ...

      Kannattaa ottaa akka. Rajusti takaapäin.

    • 18+20

      Ei kannata. Rehellinen huora on halvin ja saa valita mieleisensä, eikä jää riippakiveksi. Paljaallakin saa panna, kun hiukan nousee hinnassa ja vähän urheilumieltä peliin.

    • Heart and soul

      Voi, voi teitä miehenkuvatuksia ja jostain syystä kaltoinkohdeltuja miehenpuolia =)
      Jos sen puolison hakee kaljabaarista siiderituopin ääreltä, tietänee mitä tulee saamaan tulevaisuudessa. Jollakulla käy flaxi ja onnistuu jostain löytämään sen sielunkumppanin ja parhaan ystävän elämäänsä sulostuttamaan. Jotenkin teillä jo alkulähtökohdat näyttävät olevan poskellaan. Onnea silti teillekin ♥

    • Jos kaikesta huolimatta päädyt ottamaan akan, kylvä ainakin kaksi aaria enemmän perunaa. Akka syö yllättävän paljon.

    • ISÄ tarvitaan !!!!!!

      Ennen vanhaan nainen oli tasavertainen tilan hoitaja miehen kanssa. He hoitivat tilaa yhdessä toisiaan auttaen ja hoitaen yhteisiä lapsiaan.

      nykyisin nainen on ottanut asenteen , ettei hänen tarvitse osallistua perheen elättämiseen, vaan, että mies ruokkii hänet ja lapset.

      kun nykyakka kyllästyy aviomieheensä hän ottaa eron , koska tietää aina saavansa lähihuoltajuuden.

      Isästä tulee maksumies ja KUKAAN ei takaa, että hän saa tavat lapsiaan kuten on SOVITTU sosiaalitoimistossa !

      Isät ajettu paitsioon lastensa elämästä ja sitten ihmetellään, miksi LAPSET VOIVAT HUONOSTI !

    • Älä ota vaimoa

      Itsellä nyt elämä piloilla lapsia tehtiin useampikin mutta muija nykyään tyytymätön kaikkeen.

    • Rikas Sinkku

      Mulla on rahaa se riittää, sillä saa mitä haluaa.
      Vapauttani en pilaa akalla, sellaisen voi ostaa tunniksi jos panettaa.

    • Mitä kilpailevia vaihtoehtoja olet harkinnut?

    • inhottavat suomiläsk

      Hae Thaimaasta. Tosin saattaa sekin ikuista rakkautta vannova thaikkuvaimo ottaa eron suomalaisesta läskimahajuoposta heti kun oleskeluluvat on kunnossa.

      • ...joo

        Suomessa niistäkin tulee inhottavia femakkoläskejä.


      • Pois vaan

        Helpompi muuttaa itse Thaimaahan. Pääsee eroon siiderivalaista ja kommarivaltiosta.


      • honecker
        Pois vaan kirjoitti:

        Helpompi muuttaa itse Thaimaahan. Pääsee eroon siiderivalaista ja kommarivaltiosta.

        Suomesta on tulossa kieltämättä uusi DDR. Kaikkine kieltoineen ja rajoituksineen.


    • naisen intuitio

      Ettei vain olisi aloittaja (joka muuten vaikuttaa vastailevan itselleen) naisia vihaava (= kadehtiva) homomies??

      • Kingfisher

        Niinkö? Kirjoitinko ehkä liian läheltä liippaavan aloituksen?
        Mitkä noista olisivat omia vastauksiani itselleni? Annas kun arvaan, olet eronnut, liki nelikymppinen tavalliseksi itseäsi kutsuva, eli aika tanakka yksin (puutteessa) elävä arvailija ja yöpöytäsi laatikosta löytyy kaalimato.

        Tuosta homojutusta en ymmärrä yhtään mitään. Miksi homot vihaisivat naisia? Kadehtiminen menee myös täysin yli hilseen.
        Selittäisitkö hieman tällaiselle 100-prosenttiselle heterolle vähän tarkemmin?


    • Parturi K.alju

      Kaikki naiset ovat karvaisia ja heillä on paiseita naamassa. Ei missään nimessä kannatta ottaa! Vietät loppuelämäsi sohvalla televisiota katsoen ja itseäsi raapien. Kuolet sitten joskus 90-vuotiaana neitsyenä ja toivot että olisit pannut sitä lihavaa naista jonka silloin tapasit baarissa. Juurihan oli tutkimus helsingin-sanomissa että naisen nalkutus voi lyhentää miehen elinikää. Älä missään nimessä ota. Sanovatpa naiset mitä sanovat.

      Terveisin kalju mies saunasta joka on utelias ja katsoo kiveksiäsi aina saunassa ja sitten vertailee niitä saunaillan jälkeen.

    • lkxkkflfkjfkdofofo

      Jos tarvitset silloin tällöin lasin maitoa, kannattaako ostaa koko lehmä?

      • zoofiiIi

        Hitot siitä maidosta koska lehmässä se reikä on.


      • blut und ehre

        Jos on jano, niin on hullua hypätä järveen.


    • irtonumeromies
    • samanlaisia kaikki

      Tennispallo suuhun ja meIaa mekkoon. Muun hänen kanssaan viettämäsi ajan voit hyvällä syyllä olla juovuksissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1595
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1302
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      282
      1226
    4. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      111
      1049
    5. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      877
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      4
      805
    7. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      218
      797
    8. Mikä kaivatullasi on WA tai Insta profiilikuva?

      Millainen ?!? asiallisesti häh ?!?
      Ikävä
      24
      719
    9. Mies, kysyisin vaan

      Että aiotko koskaan ottaa minuun yhteyttä? 🥺 Kerro suoraan sekin, jos et.
      Ikävä
      42
      701
    10. Olen etsinyt sinua

      Jokainen päivä olet sydämeni. En voinut käsittää silloin kun ensimmäisen kerran sinut näin, että hän, tuo kauniin ihana
      Ikävä
      20
      674
    Aihe