Onko monia jotka katsovat tätä sarjaa (huonosta ajankohdasta huolimatta?) Pienempänä sarja kuului ehdottomiin suosikkeihini ja nyt on videot ajastuksella joka aamu - kyllä se vanhempanakin vielä vaan on maan mainio.
Suosikkihahmoni on Siegfried joka ei ole koskaan väärässä!
Kaikenkarvaiset Ystäväni
2
307
Vastaukset
Vaimo on aivan hulluna kyseiseen sarjaan. Lomalla aloitimme katsomisen ja loman jälkeen nauhoitimme jokaisen osan ja katsoimme sitten illalla. Aivan kelvollinen, lämmin ja elämänmyönteinen sarja jossa ei ammuta eikä riehuta.
Vaimo jäi sairaslomalle ja nyt ei ole tullut katsottua kuin muutama jakso kun en ole nauhoittanut muuloinkuin vaimon vaatimuksesta. Kun sarja muuttui sodanjälkeiseen aikaan ja Helen vaihtui ja kodinhoitaja vaihtui oli vaimo hieman nyreissään.
Siegfried on myös vaimon suosikki, mies jolla sydän paikallaan kun tarve vaatii. Ovat nämä Farnonin veljekset melkoisia naisten liehittelijöitä. Aluksi James oli aivan hyvä mutta ehkä liian kiltti ja väritön. Alkuperäinen Helen oli aivan hurmaavan suloinen, tämä uusi ei vedä vertoja alkuunkaan.
Mahtavia näyttelijäsuorituksia kaikilta osin. Se vähän hirvitää kun nämä näyttelijät työntävät kätensä kyynärpäätä myöten lehmän värkkiin ja vetävät vasikoita ulos. Melko autentista toimintaa, saavatkohan he likaisentyönlisää?- eläinsarjojen ystävä
On aivan ehdottomasti parasta, mitä teeveestä tulee. Olen tätä sarjaa seurannut silloinkin kun sitä on jo vuosia sitten lähetetty, pariinkin kertaan kai. Nyt olin jo ehtinyt toivoakin että sarja uusittaisiin taas, ja toiveeni toteutui, siitä kiitos TV 1:lle. Kaikki sarjan henkilöt ovat hyviä, erityisesti pidän veljesparista Siegfried ja Tristan. Kun Helen vaihtui, olin pettynyt, ensimmäinen oli niin hurmaava.
Todella värikästä ja todenmakuista elämää, perustuuhan se todellisiin tapahtumiin.
Suren jo etukäteen sitä, että sarja joskus loppuu. Sitten varmaan haen kirjastosta Herriotin kirjat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1024639- 272415
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1102312- 2002199
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4261997- 1751545
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1001279Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.331087Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha72986Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?79870