Eli tyhmä kysymys ehkä muiden mielestä, mutta siis olen tilannut tuotteita jotka on tulossa laskulle.. ja ne tuotteet tulee kotiinkuljetuksessa. Pitääkö minun maksaa heti postimiehelle jonkun summan siitä että se tuo ne tavarat minulle vai onko se laskussa huomioitu? Minulla ei ole ikinä käteistä kotona niin kiva tietää jos tarvitsen maksaa käteisenä jotakin . Kiitos :)
kotiinkuljetus kysymys.
jebou5555
3
226
Vastaukset
- 16+13
Onko tulossa erillinen lasku toimituksen mukana vai onko kysymys postiennakkolähetyksestä?
Jos tulee lasku, niin sen voi maksaa normaalisti. Jos on kysymys postiennakosta, kuljettajalle voi maksaa pankkikortilla, luottokortilla tai käteisellä. Jos maksaa käteisellä, on syytä olla tasaraha, koska kuljettajilla ei ole välttämättä vaihtorahaa.- jebou1111
erillinen lasku tulossa paketin jälkeen saapuu :)
- neuvox
jebou1111 kirjoitti:
erillinen lasku tulossa paketin jälkeen saapuu :)
Kuljetus laskutetaan tuotteen laskutuksen yhteydessä. Siis kotona ei tarvitse olla rahaa maksamista varten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3648143Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1592482- 71846
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60843- 25806
- 64802
- 55793
- 46766
- 12760
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68693