Älä usko henkilökohtaista elämääsi nimimerkki TeuvoSunille!
lainaus: "C'mon :D Teette aivan liian ison numeron tästä. Näytätte kaikki olevan varmoja siitä, että Teuvo kääntyy minua vastaan. Valitsen olla uskomatta kuitenkin."
Voi voi, se on kyllä valitettavaa, että vaikka kuinka moni uhri tulisi sinua varoittamaan, et halua uskoa varoituksia. Kyllä olen täysin varma, että nimimerkki TeuvoSuni kääntyy sinua vastaan ja voi tapahtua hyvin ikäviä asioita.
Etpä tiedäkään, mitä Teuvo teki seuraaville: Naomi, einel, sören, SofiaDaan, KH, m12, DNA13, Green 8972, ou.ti, Devoit, jp, MarjaPernu, Sa--i, Tapio522 jne.
Jos ajattelet, että nämä ovat vain palstakuvioita, ota yhteyttä nimim. TeuvoSunin läheisiin. Ehkä uskot heitä.
Varo nimimerkki TeuvoSunia!
17
111
Vastaukset
- Toteavainen
Erittäin aiheellinen varoitus. Teuvo on esittänyt yksityisissä keskusteluissa aivan erilaista roolia ( lammas) kuin mitä hän täällä esittää ( susi ). Herää kysymys, miksi hän ei ole aina sama itsensä?
- Niinpä.
Niinpä! Montako uhria tarvitaan, ennenkuin hyeena on kylläinen?
Minulla jos kenellä on kokemusta tuosta Teuvon kaksinaamaisuudesta, lammas kahdenkesken, susi palstalla ja seläntakana.
Jeesus sanoo:
"Älkää siis pelätkö ihmisiä. Ei ole kätköä, joka ei paljastuisi, eikä salaisuutta, joka ei tulisi ilmi.
Minkä minä sanon teille pimeässä, se julistakaa päivänvalossa, ja mitä kuulette korvaanne kuiskattavan, se kuuluttakaa julki katoilta.
Älkää pelätkö niitä, jotka tappavat ruumiin mutta eivät kykene tappamaan sielua. Pelätkää sen sijaan häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin."
Kuin myös:
"Jatkakaa toki isienne tapaan, kunnes mitta on täysi!
Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt! Miten te voisitte välttää kadotustuomion?"- Toteavainen
Juuri niin. Voit soveltaa Jeesuksen sanoja itseesi. Eräänä päivänä joudut tekemään tiliä kaikista pimeyden teoista tällä palstalla. Niitä ovat mm. Jeesuksen veren halventaminen, Jeesuksen armon polkeminen, Jumalan sanan hillitön halveeraminen valheeksi, apostoli Paavalin solvaaminen, ehtoolisen mitätöinti, seurakunnan rienaaminen jne. jne.
Voi Teuvo! Miten alas oletkaan vajonnut synneissäsi!
- Hamittava takaisku
Tottakai se hamittaa ettette saa värvättyä nimim."pastorin_poika" Teuvon rienaajiin.
Koittakaa kuitenkin kestää, kyllä te pärjäätte entiselläkin
porukalla. Alkaahan Teuvolla olla ikääkin jo lähemmäs 80 vuotta, joten eiköhän se siitä...- Pysy asiassa.
Trollille tiedoksi. Väärien oppien kyseenalaistaminen ja kritisointi ei ole rienaamista.
Sinisilmäisen tulokkaan varoittaminen ei ole värväämistä. - Niinpä.
Pysy asiassa. kirjoitti:
Trollille tiedoksi. Väärien oppien kyseenalaistaminen ja kritisointi ei ole rienaamista.
Sinisilmäisen tulokkaan varoittaminen ei ole värväämistä.Niinpä. Tämä on joillekin kovin vaikeaa ymmärtää.
- Harmittava takaisku
Pysy asiassa. kirjoitti:
Sinisilmäisen tulokkaan varoittaminen ei ole värväämistä.Sanotpa mitä sanot, ei muuta minun mielipiteitä. Kumpi meistä se trolli on? Meilläpäin sanotaan trolliämmiksi sellaisia, jotka yrittää mustamaalata toisia.
- Pysy asiassa.
Harmittava takaisku kirjoitti:
Sanotpa mitä sanot, ei muuta minun mielipiteitä. Kumpi meistä se trolli on? Meilläpäin sanotaan trolliämmiksi sellaisia, jotka yrittää mustamaalata toisia.
Aha. No jos trolliämmän määritelmä on sellainen, niin sitten varmaankin tarkoitat itseäsi. Teuvo Sunia en ole henkilönä mustamaalannut, mutta sen toki myönnän, että olen arvostellut hänen oppiaan. Se on ihan eri asia, joten voinet jatkossa käyttää oikeita termejä, jookos?
Vau. Aika säätöä. Pakko myöntää. En ehkä voi tarpeeksi painottaa sitä, että eikö me olla kaikki uskovia täällä? Se on niin merkillistä, että näissä keskusteluissa ei esiinny epäuskovia, mutta uskovat keskenään. Se ei ole mikään imarteleva näky.. Ja kuitenkin - onhan meillä suurempiakin murheita. Ei se, että kuka on oikeassa, kuka väärässä. Se, joka haluaa olla kaikessa oikeassa, on otettava myös vastuu sanoistaan. Ja ne, jotka sortavat toista, ei voi kutsua itseään veljekseen. Jumala kutsuu meitä rakastamaan toinen toista. Jumala kutsuu meidät rakastamaan Häntä ja olemaan hyvä meidän läheisiämme kohtaan. Tämä, mitä näillä palstoilla tapahtuu - ei ole sitä. Kääntykäämme siis kaikki katsomaan Häntä, joka on yksin täydellinen, jolloin me syntiset, voisimme nähdä omat viat.
Eikö vain?- ´´´
Hei Pastorin poika!
Joskus on hyvä ottaa kokeneempien varoituksesta vaarin. Tämä Teuvo Suni ei ole uudestisyntynyt uskovainen joten hän ei ole samalla puolella sinun kanssasi, eli taistelussa vihollista saata-naa vastaan Jumalan joukoissa.
Jos uskovan nimellä kulkeva kieltää osan Jumalan Sanasta Raamatusta sellainen ei ole Jumalan kanssa rakentamassa Kristusruumista, vaan hajottamassa ja sinun ei tule olla hänen kanssaan kantamassa yhteistä iestä, joten sanoudu ihmeessä irti tästä miehestä niin pian kuin mahdollista jos haluat olla voittajan Jeesuksen Kristuksen puolella.
Ihmettelen ellei sinun henkesi ole erottanut sitä mikä henki tässä miehessä on ja kuitenkin puhut paljon vihollisen voimista.
Ellei sulla ole henkien erottamisen armolahjaa, ethän esitä olevasi jokin vihollista ja demoneja vastaan taistelemaan kutsuttu henkilö, sillä sellainen henkilö tarvitsee aivan ensiksi henkien erottamisen armolahjan ja myös vaelluksen tuoman harjaantumisen erottaa hyvän pahasta ja sitä sinulla ei voi vielä olla riittävästi sillä olet vielä kovin nuori.
Halusin löytää tietoa siitä missä menet näissä hengellisissä kuvioissa ja koska et erota edes sitä henkeä mikä Teuvo Sunia hallitsee kehoitan sinua olemaan hyvin varovainen taistelussasi vihollista vastaan. ´´´ kirjoitti:
Hei Pastorin poika!
Joskus on hyvä ottaa kokeneempien varoituksesta vaarin. Tämä Teuvo Suni ei ole uudestisyntynyt uskovainen joten hän ei ole samalla puolella sinun kanssasi, eli taistelussa vihollista saata-naa vastaan Jumalan joukoissa.
Jos uskovan nimellä kulkeva kieltää osan Jumalan Sanasta Raamatusta sellainen ei ole Jumalan kanssa rakentamassa Kristusruumista, vaan hajottamassa ja sinun ei tule olla hänen kanssaan kantamassa yhteistä iestä, joten sanoudu ihmeessä irti tästä miehestä niin pian kuin mahdollista jos haluat olla voittajan Jeesuksen Kristuksen puolella.
Ihmettelen ellei sinun henkesi ole erottanut sitä mikä henki tässä miehessä on ja kuitenkin puhut paljon vihollisen voimista.
Ellei sulla ole henkien erottamisen armolahjaa, ethän esitä olevasi jokin vihollista ja demoneja vastaan taistelemaan kutsuttu henkilö, sillä sellainen henkilö tarvitsee aivan ensiksi henkien erottamisen armolahjan ja myös vaelluksen tuoman harjaantumisen erottaa hyvän pahasta ja sitä sinulla ei voi vielä olla riittävästi sillä olet vielä kovin nuori.
Halusin löytää tietoa siitä missä menet näissä hengellisissä kuvioissa ja koska et erota edes sitä henkeä mikä Teuvo Sunia hallitsee kehoitan sinua olemaan hyvin varovainen taistelussasi vihollista vastaan.Teuvo Suni on mies, joka tietää paljon raamatusta ja ainakin minusta tuntuu siltä, että hänellä on pääasiassa hyvät tarkoitukset kaikkia kohtaan.
Näen, että moni on varoittanut minua hänestä. Ja arvostan sitä, toki. Ja juttuhan on se, etten minä aio liittoutua hänen kanssaan tai mitään muutakaan, niin kauan kun Teuvo on sitä mieltä, että Paavali on saatanan opetuslapsi jne. Koska Jumala valitsi Paavalin ja teki hänestä väkevän, hengellisen sotilaan!
Kiitän teidän huolesta ja käsitän, että olette olleet näkemässä hänen toimintaa kauemmin. En vain suostunut uskomaan, että Teuvo olisi minkäänlainen "eksyttäjä", tai mitään vastaavaa. Eikä hän varmastikaan koe itsekään niin. Teuvo on vain vanha. Hänellä on vankat mielipiteet joistakin hänen "oivalluksistaan" joista ei suostu luopumaan.
Toivoin, että me oltaisiin voitu jutella järkeviä ilman että kukaan osoittelisi sormella.
Teuvo on vankasti tietyistä asioista tiettyä mieltä, enkä voi kaikkea allekirjoittaa.
Se ei silti tee hänestä pahaa ihmistä. Vaikken menekään sen mukaan mitä mieltä hän on hengellisistä asioista, toivon ettei kukaan menisi osoittelemaan sormella. Lähestykäämme kaikki kaikkia kohtaan sillä tavalla kuin Jeesus on sen tarkoittanut.
En usko että tein sillä väärin että menin juttelemaan Teuvon kanssa. Jotkut teistä saattaa kokea, että olen kaksinaamainen, koska puhun itse henkimaailman sodasta ja puhun miehen kanssa, joka on kaikkien silmissä väärä profeetta ja eksyttäjä jne. Uskon, että minä tein oikein. Tein jotakin mitä harvat tekee. En usko että olen ainutkaan, mutta näin on hyvä. Ja lopputulos on tämä - Teuvo pysyy tietyistä asioista tiettyä mieltä. Ei ihminen sitä ole ainakaan muuttamassa.
- Jeesusarmahtaa
Eivät meidän isämme Egyptissä painaneet mieleensä sinun ihmeitäsi, eivät muistaneet sinun monia armotekojasi, vaan niskoittelivat meren rannalla, Kaislameren rannalla.
- HarrasHurmahenki
Älkää myöskään uskoko henkilökohtaista kuolemaanne Teuvolle!
- Eivarsinkaan
No sitä nyt ei varsinkaan!
- Teuvoharrashurmahenki
Teuvo joka käytät nimimerkkiä harras hurmahenki: Kuulin korvaani kuiskattavan että sinulla on penisfiksaatio ja menetit neitsyytesi (miehen kanssa)tutkamiehelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3673160Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3101508En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841312- 1081311
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991295Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591255- 481145
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi801062Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa25960- 33847