Voisiko joku ystävällinen kertoa?

outolintu

Voiko "tavallista" ja kiinalaista horoskooppia yhdistää, kun tulkitaan luonnetta?
Millainen on mies tähdistä katsottuna, joka on kiinalaisessa härkä ja tavallisessa leijona?
Kiitti niille, jotka viitsii vastata!:)

8

829

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itse en kylläkään yhdistäisi kiinalaista ja länsimaista toisiinsa se tuntuu jotenkin vaan kauhean pöllöltä!En vaan tiedä,että miksi?!

• Minäää

Sellaista kysyisin vaan että uskovatko kiinalaiset vain ja ainoastaan näihin kiinalaisiin horoskooppeihin?.

• Tusijanantia
        Minäää kirjoitti:

Sellaista kysyisin vaan että uskovatko kiinalaiset vain ja ainoastaan näihin kiinalaisiin horoskooppeihin?.

Kiinalaiset uskovat ainoastaan kiinalaisiin horoskooppeihin, ei muihin. Kiinalaiset syövät myös vain kiinalaista ruokaa, räjäyttelevät vain kiinanpommeja ja kertovat vain kiinalaisia juttuja. Kiinassa voi käydä aika pitkäksi kun ei ole muuta tekemistä.

• Awyrol

Voidaan yhdistää. Ne pohjautuvat eri asioihin (toinen syntymävuoteen ja toinen auringon liikkeisiin) ja täydentävät toisiaan. Persoonallisuutta luodatessa suosittelen liittämään mukaan myös kuuhoroskoopin (vaikka kiinalainen lasku perustuukin siihen, on kyse hieman eri asiasta).
      Näin saadaan kattavampi kokonaisuus.

Myös puuhoroskoopin, eläinhoroskoopin sekä vastaavat voidaan yhdistää keskenään -tai yllä mainittuihin. Suosittelen toki, että niihin tutustuu ensin yksitellen ja vasta sitten toisiaan täydentävästi.

Kiinalaisessa horoskoopissa ei ole härkää -puhveli kyllä löytyy ja luulisin, että tarkoitat sitä. Voidaanhan merkit tunteakin eri nimillä. Laitatko kuitenkin vielä syntymäajan, niin voin kertoa jotain...(?)

• henna

Syntymäaika on 30.7.1985.
        (vaihdoin omaan nimeeni ton nimimerkin, älkää ihmetelkö!)

• Awyrol
        henna kirjoitti:

(vaihdoin omaan nimeeni ton nimimerkin, älkää ihmetelkö!)

-ja vielä kellonaika.

• henna
        Awyrol kirjoitti:

-ja vielä kellonaika.

Mä en muista sitä...:(

• Awyrol
        henna kirjoitti:

Mä en muista sitä...:(

Eiköhän ilman kellonaikaakin jotain synny:

Joten henkilö on Leijona-Puhveli. He ovat johtajia, joiden on pakko ryhtyä johtamaan ja valvomaan kaikkia tilanteita, joihin he joutuvat. He suhtautuvat itseensä hyvin vakavasti.
        Leijona-Puhvelit ovat ylpeitä ihmisiä (saavutyksistaan, perheestään, kodistaan, partneristaan). Heillä on harvinaisen korkeat vaatimukset, jotka heidä itsesä ja heidän rakkaittensa tulisi täyttää. Rakastuessaan he antautuvat ruumiineen ja sieluineen valitulleen. Leijona-Puhvelille on nimittäin kaksi vaihtoehtoa: Kaikki tai ei mitään.
        (mukaellen Lori Reidin Idän ja Lännen Astrologiaa, OTAVA, 2000)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4632
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1917
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1610
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      125
      1144
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1081
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1036
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      943
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      906
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      872
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      848
    Aihe