Voisiko joku ystävällinen kertoa?

outolintu

Voiko "tavallista" ja kiinalaista horoskooppia yhdistää, kun tulkitaan luonnetta?
Millainen on mies tähdistä katsottuna, joka on kiinalaisessa härkä ja tavallisessa leijona?
Kiitti niille, jotka viitsii vastata!:)

8

853

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itse en kylläkään yhdistäisi kiinalaista ja länsimaista toisiinsa se tuntuu jotenkin vaan kauhean pöllöltä!En vaan tiedä,että miksi?!

      • Minäää

        Sellaista kysyisin vaan että uskovatko kiinalaiset vain ja ainoastaan näihin kiinalaisiin horoskooppeihin?.


      • Tusijanantia
        Minäää kirjoitti:

        Sellaista kysyisin vaan että uskovatko kiinalaiset vain ja ainoastaan näihin kiinalaisiin horoskooppeihin?.

        Kiinalaiset uskovat ainoastaan kiinalaisiin horoskooppeihin, ei muihin. Kiinalaiset syövät myös vain kiinalaista ruokaa, räjäyttelevät vain kiinanpommeja ja kertovat vain kiinalaisia juttuja. Kiinassa voi käydä aika pitkäksi kun ei ole muuta tekemistä.


    • Awyrol

      Voidaan yhdistää. Ne pohjautuvat eri asioihin (toinen syntymävuoteen ja toinen auringon liikkeisiin) ja täydentävät toisiaan. Persoonallisuutta luodatessa suosittelen liittämään mukaan myös kuuhoroskoopin (vaikka kiinalainen lasku perustuukin siihen, on kyse hieman eri asiasta).
      Näin saadaan kattavampi kokonaisuus.

      Myös puuhoroskoopin, eläinhoroskoopin sekä vastaavat voidaan yhdistää keskenään -tai yllä mainittuihin. Suosittelen toki, että niihin tutustuu ensin yksitellen ja vasta sitten toisiaan täydentävästi.

      Kiinalaisessa horoskoopissa ei ole härkää -puhveli kyllä löytyy ja luulisin, että tarkoitat sitä. Voidaanhan merkit tunteakin eri nimillä. Laitatko kuitenkin vielä syntymäajan, niin voin kertoa jotain...(?)

      • henna

        Syntymäaika on 30.7.1985.
        (vaihdoin omaan nimeeni ton nimimerkin, älkää ihmetelkö!)


      • Awyrol
        henna kirjoitti:

        Syntymäaika on 30.7.1985.
        (vaihdoin omaan nimeeni ton nimimerkin, älkää ihmetelkö!)

        -ja vielä kellonaika.


      • henna
        Awyrol kirjoitti:

        -ja vielä kellonaika.

        Mä en muista sitä...:(


      • Awyrol
        henna kirjoitti:

        Mä en muista sitä...:(

        Eiköhän ilman kellonaikaakin jotain synny:

        Syntymäaika on 30.7.1985.
        Joten henkilö on Leijona-Puhveli. He ovat johtajia, joiden on pakko ryhtyä johtamaan ja valvomaan kaikkia tilanteita, joihin he joutuvat. He suhtautuvat itseensä hyvin vakavasti.
        Leijona-Puhvelit ovat ylpeitä ihmisiä (saavutyksistaan, perheestään, kodistaan, partneristaan). Heillä on harvinaisen korkeat vaatimukset, jotka heidä itsesä ja heidän rakkaittensa tulisi täyttää. Rakastuessaan he antautuvat ruumiineen ja sieluineen valitulleen. Leijona-Puhvelille on nimittäin kaksi vaihtoehtoa: Kaikki tai ei mitään.
        (mukaellen Lori Reidin Idän ja Lännen Astrologiaa, OTAVA, 2000)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      141
      1349
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      289
      966
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      855
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      623
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      597
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      528
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      511
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      488
    Aihe