Venäläismielinen, kansallista moraalia rappeuttamaan pyrkivä propaganda saavuttaa päivä päivältä laajemmat mittasuhteet. Tällä palstalla ei käytännöllisesti katsoen enää muuta olekaan. Osa lienee "hyödyllisten idioottien" aikaansaannoksia.
Johtopäätös on, että Venäjän aggressiot tulevat jatkumaan ja että yksi niiden kohdemaa tulee olemaan Suomi. Russofilialla on täällä ennestään vankka pohja.
Venäjän solutus kiihtyy
14
62
Vastaukset
- näin se on
Suomalaiset on aina osanneet suhteuttaa asiat ja torpata venäläisropakandan.
- Onneksi tuo
Kremlin provo-armeija on tasoltaan niin heikko, ettei vapaassa tiedonvälityksessä mene mikään sanoma läpi.
Hyvä esimerkki on tämä palsta, jossa Kremlin kellokkaiden ainoa tuki tulee homoilta. Molemmat porukat valehtelevat kilpaa. Ja kilpaa jäävät myös valeistaan kiinni.
- Bror-Erik
Voi että sie pelkäät kovasti,mitä? Oman nuppisi kestävyyttä kenties.Ainakin sekavat
puheesi ovat omiaan vahingoittamaan Isänmaan etua ja turvallisuutta.
Oletkos sinä oikea suomalainen ollenkaan kun tuota jossittelevaa myyrän-
työtäsi harrastat? Vai halajatko ensi vaaleissa persujen kansanedustajaksi.
Teitäkin rottia täällä liikkuu.- Mitä höpiset??
Olet yksi niistä, jotka joka käänteessä yrittävät mustamaalata Suomea.
Olet väärä henkilö puhumaan Isänmaasta.
Persut ovat tunnetusti isänmaalisia toisinkuin te Kremlin juoksupojat.
- laser
Jos historiaa tarkastelee, huomaa että itänaapurin "saavutukset" perustuvat sodan avulla tehtyihin alueanastuksiin, petkutuksiin, kieroiluun, valehteluun (nykytilanne) ja sisäiseen terroriin! Näin muutamia esimerkiksi! Tällaista systeemiä kannattamaan näyttää löytyvän myös suomalaisia sekopäitä =D!!!
- Bror-Erik
Jos historiaa todella haluaa tarkastella pitkällä jänteellä(ei varmaan tuttua pojille),niin nykyiset rajamme Venäjän kanssa ovat yhteisesti hyväksytyt ja jo-
pa Suomelle edulliset.Joten lopettakaa murrospojat tuo ääliökäytös kun ette
vielä mitään tiedä.Vot harashoo! - Bror-Erik
Bror-Erik kirjoitti:
Jos historiaa todella haluaa tarkastella pitkällä jänteellä(ei varmaan tuttua pojille),niin nykyiset rajamme Venäjän kanssa ovat yhteisesti hyväksytyt ja jo-
pa Suomelle edulliset.Joten lopettakaa murrospojat tuo ääliökäytös kun ette
vielä mitään tiedä.Vot harashoo!Vaikuttaa kuin ette olisi oikein isänmaallista väkeä,varmaan kannatte kaulassanne
leijonariipusta joka edustaa yhtä Ruotsin aatelivaakunaa.Epäilyttävää.
Ruotsin poikiako esitätte olevanne vaakunainne ja Mannerheimineinne? - Bror-Erik
Bror-Erik kirjoitti:
Vaikuttaa kuin ette olisi oikein isänmaallista väkeä,varmaan kannatte kaulassanne
leijonariipusta joka edustaa yhtä Ruotsin aatelivaakunaa.Epäilyttävää.
Ruotsin poikiako esitätte olevanne vaakunainne ja Mannerheimineinne?Itse olen suomalainen hengen ja veren puolesta.
Vi måste ta hand om fosterland Finland.All i hoppa! - Monet nimimerkilläsi
Bror-Erik kirjoitti:
Itse olen suomalainen hengen ja veren puolesta.
Vi måste ta hand om fosterland Finland.All i hoppa!kirjoitetut mielipiteet ovat olleet aika "epäisänmaallisia".
- hehe heh
Bror-Erik kirjoitti:
Itse olen suomalainen hengen ja veren puolesta.
Vi måste ta hand om fosterland Finland.All i hoppa!Et sinä mikään ruotsinkielinen ole.
- piiloon pelokas
Kaiva nyt äkkiä itsellesi juoksuhauta, hauta ja bunkkeri. Se tulee jo huomenna kello 8!
- Bror-Erik
Onko siulla herätys siihen aikaan.Enpä usko.
- ottaa eteen
Bror-Erik kirjoitti:
Onko siulla herätys siihen aikaan.Enpä usko.
Voin laskea spermani sinun hienoon hurriperceeceen kello seittämän, kuin Mannerheimiin.
- kuten tähän asti
ottaa eteen kirjoitti:
Voin laskea spermani sinun hienoon hurriperceeceen kello seittämän, kuin Mannerheimiin.
Laske siihen käteesi vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 83727
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 89673
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 107604
- 28540
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497
