Venäjän solutus kiihtyy

Venäläismielinen, kansallista moraalia rappeuttamaan pyrkivä propaganda saavuttaa päivä päivältä laajemmat mittasuhteet. Tällä palstalla ei käytännöllisesti katsoen enää muuta olekaan. Osa lienee "hyödyllisten idioottien" aikaansaannoksia.

Johtopäätös on, että Venäjän aggressiot tulevat jatkumaan ja että yksi niiden kohdemaa tulee olemaan Suomi. Russofilialla on täällä ennestään vankka pohja.

14

62

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin se on

Suomalaiset on aina osanneet suhteuttaa asiat ja torpata venäläisropakandan.

• Onneksi tuo

Kremlin provo-armeija on tasoltaan niin heikko, ettei vapaassa tiedonvälityksessä mene mikään sanoma läpi.
        Hyvä esimerkki on tämä palsta, jossa Kremlin kellokkaiden ainoa tuki tulee homoilta. Molemmat porukat valehtelevat kilpaa. Ja kilpaa jäävät myös valeistaan kiinni.

• Bror-Erik

Voi että sie pelkäät kovasti,mitä? Oman nuppisi kestävyyttä kenties.Ainakin sekavat
      puheesi ovat omiaan vahingoittamaan Isänmaan etua ja turvallisuutta.
      Oletkos sinä oikea suomalainen ollenkaan kun tuota jossittelevaa myyrän-
      työtäsi harrastat? Vai halajatko ensi vaaleissa persujen kansanedustajaksi.
      Teitäkin rottia täällä liikkuu.

• Mitä höpiset??

Olet yksi niistä, jotka joka käänteessä yrittävät mustamaalata Suomea.

Olet väärä henkilö puhumaan Isänmaasta.
        Persut ovat tunnetusti isänmaalisia toisinkuin te Kremlin juoksupojat.

• laser

Jos historiaa tarkastelee, huomaa että itänaapurin "saavutukset" perustuvat sodan avulla tehtyihin alueanastuksiin, petkutuksiin, kieroiluun, valehteluun (nykytilanne) ja sisäiseen terroriin! Näin muutamia esimerkiksi! Tällaista systeemiä kannattamaan näyttää löytyvän myös suomalaisia sekopäitä =D!!!

• Bror-Erik

Jos historiaa todella haluaa tarkastella pitkällä jänteellä(ei varmaan tuttua pojille),niin nykyiset rajamme Venäjän kanssa ovat yhteisesti hyväksytyt ja jo-
        pa Suomelle edulliset.Joten lopettakaa murrospojat tuo ääliökäytös kun ette
        vielä mitään tiedä.Vot harashoo!

• Bror-Erik
        Bror-Erik kirjoitti:

Jos historiaa todella haluaa tarkastella pitkällä jänteellä(ei varmaan tuttua pojille),niin nykyiset rajamme Venäjän kanssa ovat yhteisesti hyväksytyt ja jo-
        pa Suomelle edulliset.Joten lopettakaa murrospojat tuo ääliökäytös kun ette
        vielä mitään tiedä.Vot harashoo!

Vaikuttaa kuin ette olisi oikein isänmaallista väkeä,varmaan kannatte kaulassanne
        leijonariipusta joka edustaa yhtä Ruotsin aatelivaakunaa.Epäilyttävää.
        Ruotsin poikiako esitätte olevanne vaakunainne ja Mannerheimineinne?

• Bror-Erik
        Bror-Erik kirjoitti:

Vaikuttaa kuin ette olisi oikein isänmaallista väkeä,varmaan kannatte kaulassanne
        leijonariipusta joka edustaa yhtä Ruotsin aatelivaakunaa.Epäilyttävää.
        Ruotsin poikiako esitätte olevanne vaakunainne ja Mannerheimineinne?

Itse olen suomalainen hengen ja veren puolesta.
        Vi måste ta hand om fosterland Finland.All i hoppa!

• Monet nimimerkilläsi
        Bror-Erik kirjoitti:

kirjoitetut mielipiteet ovat olleet aika "epäisänmaallisia".

• hehe heh
        Bror-Erik kirjoitti:

Et sinä mikään ruotsinkielinen ole.

• piiloon pelokas

Kaiva nyt äkkiä itsellesi juoksuhauta, hauta ja bunkkeri. Se tulee jo huomenna kello 8!

• Bror-Erik

Onko siulla herätys siihen aikaan.Enpä usko.

• ottaa eteen
        Bror-Erik kirjoitti:

Onko siulla herätys siihen aikaan.Enpä usko.

Voin laskea spermani sinun hienoon hurriperceeceen kello seittämän, kuin Mannerheimiin.

• kuten tähän asti
        ottaa eteen kirjoitti:

Voin laskea spermani sinun hienoon hurriperceeceen kello seittämän, kuin Mannerheimiin.

Laske siihen käteesi vaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää

Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty
      Kotimaiset julkkisjuorut
      47
      1509
    2. Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon

Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä
      Maailman menoa
      345
      1279
    3. Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas

Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto
      Kotimaiset julkkisjuorut
      35
      1080
    4. Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?

Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s
      Sinkut
      331
      1029
    5. kolme tunnistetta kaivatustasi

Anna kolme tunnistetta kaivatussasi!
      Ikävä
      60
      987
    6. Kai mua vähän

Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine
      Ikävä
      136
      914
    7. Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen

Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel
      Ikävä
      33
      821
    8. Treffi-ilmoituksia!

Tähän avaukseen voipi treffeille halukkaat laittaa oman - lyhyen - vapaamuotoisen hakunsa,burneri emaileinee). Tavoitte
      Sinkut
      195
      728
    9. Riittäisikö se

Että nähtäisiin viikonloppuisin? Naiselta.
      Ikävä
      61
      625
    10. Olenko käsittänyt oikein?

Tykkäät, mutta et halua mitään (ymmärrän kyllä syyn miksi et).
      Ikävä
      42
      609
    Aihe