Venäjän solutus kiihtyy

Venäläismielinen, kansallista moraalia rappeuttamaan pyrkivä propaganda saavuttaa päivä päivältä laajemmat mittasuhteet. Tällä palstalla ei käytännöllisesti katsoen enää muuta olekaan. Osa lienee "hyödyllisten idioottien" aikaansaannoksia.

Johtopäätös on, että Venäjän aggressiot tulevat jatkumaan ja että yksi niiden kohdemaa tulee olemaan Suomi. Russofilialla on täällä ennestään vankka pohja.

14

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin se on

      Suomalaiset on aina osanneet suhteuttaa asiat ja torpata venäläisropakandan.

      • Onneksi tuo

        Kremlin provo-armeija on tasoltaan niin heikko, ettei vapaassa tiedonvälityksessä mene mikään sanoma läpi.
        Hyvä esimerkki on tämä palsta, jossa Kremlin kellokkaiden ainoa tuki tulee homoilta. Molemmat porukat valehtelevat kilpaa. Ja kilpaa jäävät myös valeistaan kiinni.


    • Bror-Erik

      Voi että sie pelkäät kovasti,mitä? Oman nuppisi kestävyyttä kenties.Ainakin sekavat
      puheesi ovat omiaan vahingoittamaan Isänmaan etua ja turvallisuutta.
      Oletkos sinä oikea suomalainen ollenkaan kun tuota jossittelevaa myyrän-
      työtäsi harrastat? Vai halajatko ensi vaaleissa persujen kansanedustajaksi.
      Teitäkin rottia täällä liikkuu.

      • Mitä höpiset??

        Olet yksi niistä, jotka joka käänteessä yrittävät mustamaalata Suomea.

        Olet väärä henkilö puhumaan Isänmaasta.
        Persut ovat tunnetusti isänmaalisia toisinkuin te Kremlin juoksupojat.


    • laser

      Jos historiaa tarkastelee, huomaa että itänaapurin "saavutukset" perustuvat sodan avulla tehtyihin alueanastuksiin, petkutuksiin, kieroiluun, valehteluun (nykytilanne) ja sisäiseen terroriin! Näin muutamia esimerkiksi! Tällaista systeemiä kannattamaan näyttää löytyvän myös suomalaisia sekopäitä =D!!!

      • Bror-Erik

        Jos historiaa todella haluaa tarkastella pitkällä jänteellä(ei varmaan tuttua pojille),niin nykyiset rajamme Venäjän kanssa ovat yhteisesti hyväksytyt ja jo-
        pa Suomelle edulliset.Joten lopettakaa murrospojat tuo ääliökäytös kun ette
        vielä mitään tiedä.Vot harashoo!


      • Bror-Erik
        Bror-Erik kirjoitti:

        Jos historiaa todella haluaa tarkastella pitkällä jänteellä(ei varmaan tuttua pojille),niin nykyiset rajamme Venäjän kanssa ovat yhteisesti hyväksytyt ja jo-
        pa Suomelle edulliset.Joten lopettakaa murrospojat tuo ääliökäytös kun ette
        vielä mitään tiedä.Vot harashoo!

        Vaikuttaa kuin ette olisi oikein isänmaallista väkeä,varmaan kannatte kaulassanne
        leijonariipusta joka edustaa yhtä Ruotsin aatelivaakunaa.Epäilyttävää.
        Ruotsin poikiako esitätte olevanne vaakunainne ja Mannerheimineinne?


      • Bror-Erik
        Bror-Erik kirjoitti:

        Vaikuttaa kuin ette olisi oikein isänmaallista väkeä,varmaan kannatte kaulassanne
        leijonariipusta joka edustaa yhtä Ruotsin aatelivaakunaa.Epäilyttävää.
        Ruotsin poikiako esitätte olevanne vaakunainne ja Mannerheimineinne?

        Itse olen suomalainen hengen ja veren puolesta.
        Vi måste ta hand om fosterland Finland.All i hoppa!


      • Monet nimimerkilläsi
        Bror-Erik kirjoitti:

        Itse olen suomalainen hengen ja veren puolesta.
        Vi måste ta hand om fosterland Finland.All i hoppa!

        kirjoitetut mielipiteet ovat olleet aika "epäisänmaallisia".


      • hehe heh
        Bror-Erik kirjoitti:

        Itse olen suomalainen hengen ja veren puolesta.
        Vi måste ta hand om fosterland Finland.All i hoppa!

        Et sinä mikään ruotsinkielinen ole.


    • piiloon pelokas

      Kaiva nyt äkkiä itsellesi juoksuhauta, hauta ja bunkkeri. Se tulee jo huomenna kello 8!

      • Bror-Erik

        Onko siulla herätys siihen aikaan.Enpä usko.


      • ottaa eteen
        Bror-Erik kirjoitti:

        Onko siulla herätys siihen aikaan.Enpä usko.

        Voin laskea spermani sinun hienoon hurriperceeceen kello seittämän, kuin Mannerheimiin.


      • kuten tähän asti
        ottaa eteen kirjoitti:

        Voin laskea spermani sinun hienoon hurriperceeceen kello seittämän, kuin Mannerheimiin.

        Laske siihen käteesi vaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      83
      727
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      673
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      28
      540
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe