Olen kuullut tällaista, että olisit kirjoittanut kirjaasi, että Pyhä Henki tuli taivaasta sinun myötäsi takaisin, oltuaan poissa pitkän ajanjakson, kun hän oli poistunut maailmasta Johanneksen kuoleman jälkeen. Onko kuulemani totta? Oletko kirjoittanut sellaista tai ainakin jotain sinne päin?
Teuvolta kysyisin.
76
160
Vastaukset
- Lisäksi
Teuvo kirjoittaa kirjassa ettäs,aatana lentelee ufolla pitkin ja poikin mantuja.
- Kansalainen.
Teuvo voisi olla mies ja vastata. Jos tuollainen sammakko on kirjassa, se pitäisi miehekkäästi myöntää ja jos sitä ei ole, niin silloinhan se on helppo kieltää. Nyt Teuvo piileksii ja se näyttää kypsymättömän henkilön pakoilulta.
- 16+5
Teuvon kirjassa on totuutta, mm. se, että koiria on siunattu kirkossa! Tuo on niin karmea synti, että Jumalakin itkee taivaassa. Mutta mitäpä täm kelvoton sukupolvi ei tekisisi, kun elukatkin menee ihmisten edelle. Kirkot, lahkot ja suuntaukset ovat pahoilaisen saattelemaa aivopesua, Teuvo on oikeassa tosi monessa asiassa, ja hän joutuu altavastaajan asemaan, kujn ihmiset käyttävät Teuvon inhimillisyyttä hyväkseen. Sitten, joshän sitä arvostelee, maalataan piruja seinille. Olen käynyt Teuvon kodissa yhhden kerran, sain kauniin aterian ja keskustelutuokion, ja vaikken uskokaan kaikessa kuten Teuvo, mietin; että rohkea mies hän on. Teuvo ei mielistele, pitää linjansa ja varmaan on armoitettu. Sekin kertoo jotain, että kun Teuvo kirjoittaa, ne ovat luetuimipia.
Minuakin kiinnostaa tietää aluksi vaikkapa tämä:
Missä oli Pyhä Henki silloin, kun luterilaisetkin halusivat kouluttaa pappinsa yliopistojen teologissa tiedekunnissa, vaikka heidän uskonsa isä, Martti Luther paljasti, mikä henki siellä opetusta antaa:
Teologiset tiedekunnat ovat Saa-ta-nan pääsynagogia
Miksi Pyhä Henki ei puuttunut tähän, jos se kerran silloin tässäkin maassa vaikutti?- Kiinnostaa tietää.
Etkö voi siis vastata aloitukseni kysymykseeni? Onko se jotenkin hankala kysymys? Sehän koskettelee kirjaasi.
- Näinsevaanon.
Kiinnostaa tietää. kirjoitti:
Etkö voi siis vastata aloitukseni kysymykseeni? Onko se jotenkin hankala kysymys? Sehän koskettelee kirjaasi.
Teuvo häpeää tuotakin kohtaa kirjassaan ja siksi hän ei enää ole myöskään mainostanut opustaan palstalla. Sellaista tämä vajavaisten ihmisten maailmassa on.
- Kiinnostaa tietää
Näinsevaanon. kirjoitti:
Teuvo häpeää tuotakin kohtaa kirjassaan ja siksi hän ei enää ole myöskään mainostanut opustaan palstalla. Sellaista tämä vajavaisten ihmisten maailmassa on.
Niin se sitten varmaankin on.
Tuossa se taas nähtiin se Teuvon kehuskelema ylivoimainen väittelytaito, eli ei vastaa kysymykseen ja kirjoittaa asian vierestä
Näinsevaanon. kirjoitti:
*******Teuvo häpeää tuotakin kohtaa kirjassaan ja siksi hän ei enää ole myöskään mainostanut opustaan palstalla. Sellaista tämä vajavaisten ihmisten maailmassa on. *****
Voisin lähettää sinulle Teuvon Antiraamatun, sieltä löydät paljon muutakin jota Teuvo ei enää tunnusta kirjoittaneensa.Kiinnostaa tietää. kirjoitti:
Totuutta ei missään olosuhteissa eikä minkään petolauman keskellä tarvitse koskaan hävetä.
Tuo kysymykseni oli tarkoitettu vain todistamaan sen, ettei Pyhää Henkeä ollut silloin, ei ennen sitä, eikä sen jälkeen, yhdenkään porttopaimen opetusta ohjaamassa.
Teologiset tiedekunnat kun todella ovat Saa-ta-nan pääsynagogia.
Valittujen ja Jumalan lähettämien - niin myös Teuvo Sunin kohdalla - on opetus tapahtunut täsmälleen tämän Raamatun totuuden mukaisesti:
"Teissä kyllä pysyy se voitelu, jonka olette Pyhältä saaneet, ettekä te tarvitse kenenkään opetusta. Hänen Henkensä opettaa teitä kaikessa ja on tosi, hänessä ei ole petosta. Niin kuin hän on teitä opettanut, niin pysykää hänessä."
Siksi joka ainut teistä tekopyhitetyistä Jumalan paaduttamista oikein sydämen kyllyydestä olette ilkkumassa ja vihaamassa Totuuden Henkeä:
"Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulumaailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."
Tämän totuuden ilmoitti lähettäjäni ja esimieheni Jeesus Kristus.Devoit kirjoitti:
*******Teuvo häpeää tuotakin kohtaa kirjassaan ja siksi hän ei enää ole myöskään mainostanut opustaan palstalla. Sellaista tämä vajavaisten ihmisten maailmassa on. *****
Voisin lähettää sinulle Teuvon Antiraamatun, sieltä löydät paljon muutakin jota Teuvo ei enää tunnusta kirjoittaneensa.Pelkuruuden henki on se joka totuutta häpeää.
Minulta ovat ensimmäisen painoksen kirjat lopussa - vain muutama jäljellä - joten siksi en ole niitä mainostanut.
Uutta painosta en siitä ota, vaan jossakin vaiheessa tuon sen nettiin, kaikkien luettavaksi, ja maksutta, kuten ilmoitettu on:
"Lahjaksi olette saaneet, lahjaksi antakaa."
Olen kiitollinen, jos sinä entisen ystävyyden nimissä tahdot niitä edelleen lahjoittaa, kun niitä minulta paketin lahjaksi sait.- Kiinnostaa tietää
TeuvoSuni kirjoitti:
Totuutta ei missään olosuhteissa eikä minkään petolauman keskellä tarvitse koskaan hävetä.
Tuo kysymykseni oli tarkoitettu vain todistamaan sen, ettei Pyhää Henkeä ollut silloin, ei ennen sitä, eikä sen jälkeen, yhdenkään porttopaimen opetusta ohjaamassa.
Teologiset tiedekunnat kun todella ovat Saa-ta-nan pääsynagogia.
Valittujen ja Jumalan lähettämien - niin myös Teuvo Sunin kohdalla - on opetus tapahtunut täsmälleen tämän Raamatun totuuden mukaisesti:
"Teissä kyllä pysyy se voitelu, jonka olette Pyhältä saaneet, ettekä te tarvitse kenenkään opetusta. Hänen Henkensä opettaa teitä kaikessa ja on tosi, hänessä ei ole petosta. Niin kuin hän on teitä opettanut, niin pysykää hänessä."
Siksi joka ainut teistä tekopyhitetyistä Jumalan paaduttamista oikein sydämen kyllyydestä olette ilkkumassa ja vihaamassa Totuuden Henkeä:
"Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulumaailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."
Tämän totuuden ilmoitti lähettäjäni ja esimieheni Jeesus Kristus.Tekstiä tuli, mutta ei vastausta. Kummallista. Ehkä asia on jotenkin kiusallinen.
- Kiinnostaa tietää
Devoit kirjoitti:
Voisin lähettää sinulle Teuvon Antiraamatun, sieltä löydät paljon muutakin jota Teuvo ei enää tunnusta kirjoittaneensa.Voisitko sinä katsoa siitä Teuvon kirjasta, josko siellä sellainen kohta on? Olisin kiitollinen.
Kiinnostaa tietää kirjoitti:
Tekstiä tuli, mutta ei vastausta. Kummallista. Ehkä asia on jotenkin kiusallinen.
Tämä on sinullekin hyvä tietää:
Saa-ta-nan taajuudelle viritetty vastaanotin, ei ota vastaan totuuden sanomaa.- Kiinnostaa tietää
TeuvoSuni kirjoitti:
Tämä on sinullekin hyvä tietää:
Saa-ta-nan taajuudelle viritetty vastaanotin, ei ota vastaan totuuden sanomaa.Siis mitä? Eihän kai kysymykseni niin vaikea ollut? Mitähän kieroilua tämä nyt lienee?
Voisitko sinä katsoa siitä Teuvon kirjasta, josko siellä sellainen kohta on? Olisin kiitollinen.
Minun osoitteeni ja puhelinnumerokin on saatavissa kaikkien tietoon.
Jos sen kirjan haluat, niin voin ilmoittaa sinulle Devoitin osoitteen mistä voit sen tilata,TeuvoSuni kirjoitti:
Jos sen kirjan haluat, niin voin ilmoittaa sinulle Devoitin osoitteen mistä voit sen tilata,Järki hoi Teuvo, osaan antaa itsekin osoitteeni sille joka törkykirjasi haluaa.
Voisitko sinä katsoa siitä Teuvon kirjasta, josko siellä sellainen kohta on? Olisin kiitollinen.
****Voisitko sinä katsoa siitä Teuvon kirjasta, josko siellä sellainen kohta on? Olisin kiitollinen. ****
Ihan muistinkin varaisesti voin sanoa että on siellä sellaistakin törkyä ja mm sellaista että saa-tana kaahailee ufolla pitkin taivaita.- Kiinnostunut...
Devoit kirjoitti:
Järki hoi Teuvo, osaan antaa itsekin osoitteeni sille joka törkykirjasi haluaa.
Miten voisin saada osoitteesi? Haluaisin tutustua tähän paljon puhuttuun teokseen
- Tarkka tiedoistaan?
Kiinnostunut... kirjoitti:
Miten voisin saada osoitteesi? Haluaisin tutustua tähän paljon puhuttuun teokseen
Tuskinpa mitenkään, eihän sillä ole edes puhelin-numero julkinen.
- Kiinnostaa tietää
TeuvoSuni kirjoitti:
Jos sen kirjan haluat, niin voin ilmoittaa sinulle Devoitin osoitteen mistä voit sen tilata,Antaa vaan olla. Jos kerran selvään kysymykseeni en vastausta saanut, niin olkoon sitten koko kirjakin. Liian vaikeaa näyttää olevan vastata.
- Tämäonnähty
Siis mitä? Eihän kai kysymykseni niin vaikea ollut? Mitähän kieroilua tämä nyt lienee?
Älä välitä. Ei Teuvo osaa vastata. Ei ole koskaan osannut. Antaa näennäisvastauksia, mutta ei osaa olla suora. Kiero mies mikä kiero.
Devoit kirjoitti:
****Voisitko sinä katsoa siitä Teuvon kirjasta, josko siellä sellainen kohta on? Olisin kiitollinen. ****
Ihan muistinkin varaisesti voin sanoa että on siellä sellaistakin törkyä ja mm sellaista että saa-tana kaahailee ufolla pitkin taivaita.Se Pyhän Hengen antama näky on todistus tälle apostoli Pietarin antamalle ilmoitukselle:
"Näin myös avaruuden henkivallat ja voimat tulevat seurakunnan välityksellä tuntemaan Jumalan viisauden kaikessa moninaisuudessaan.
Emmehän me taistele ihmisiä vastaan vaan henkivaltoja ja voimia vastaan, tämän pimeyden maailman hallitsijoita ja avaruuden pahoja henkiä vastaan."
Mutta kun ei yksikään seurakunta toimi Pyhän Hengen johdatuksessa, niin siksi Pyhä Henki antoi tämän näyn Kristukselta Hengen ja tehtävän saaneelle ihmiselle.
Jos se tämän ajan keskustelijoita kiinnostaa, voin sen pyynnöstä tuoda tähänkin keskusteluun.Tämäonnähty kirjoitti:
Älä välitä. Ei Teuvo osaa vastata. Ei ole koskaan osannut. Antaa näennäisvastauksia, mutta ei osaa olla suora. Kiero mies mikä kiero.
Minä olen avoimesti kertonut elämästäni kaiken, 40 vuoden koettelemuksen jaksosta Jeesuksen opetuslapseksi ottamiseen, Pyhän Hengen ja tehtävän saamiseen.
Miksi siitä minua syytetään, kun olen sen avoimesti kertonut, miksi Pyhä Henki ei ole estänyt pappien valtaanpääsyä, eikä ihmiskäsin rakennettujen jumalanhuoneitten rakentamista ja totuuden vastaisten pelastusohjeiden valloitusta?
SIKSI; koska Pyhää Henkeä ei ole tässäkään maassa ollut ihmisille totuutta kertomassa
Mutta nyt on, ja luulisi jokaisen totuutta rakastavan siitä iloitsevan.
Mutta ei, koska Jeesuksen ilmoitus toteutuu jokaisen valitun kohdalla:
"Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."
Jeesuksen tulo maailmaan ei totuudenvastaisuutta ole muuksi muuttanut. Se jatkuu samanlaisena kuin profeettojen aikana.
Silloin sitä vainottiin kaupunginportin kokouksissa, nyt jokaisessa seurakunnassa ja täällä Suomi24 Raamattu-keskustelussa:
"Te vihaatte sitä, joka kaupunginportin kokouksessa vaatii oikeaa tuomiota, ja inhoatte sitä, joka kertoo totuuden-"- Tämäonnähty
TeuvoSuni kirjoitti:
Minä olen avoimesti kertonut elämästäni kaiken, 40 vuoden koettelemuksen jaksosta Jeesuksen opetuslapseksi ottamiseen, Pyhän Hengen ja tehtävän saamiseen.
Miksi siitä minua syytetään, kun olen sen avoimesti kertonut, miksi Pyhä Henki ei ole estänyt pappien valtaanpääsyä, eikä ihmiskäsin rakennettujen jumalanhuoneitten rakentamista ja totuuden vastaisten pelastusohjeiden valloitusta?
SIKSI; koska Pyhää Henkeä ei ole tässäkään maassa ollut ihmisille totuutta kertomassa
Mutta nyt on, ja luulisi jokaisen totuutta rakastavan siitä iloitsevan.
Mutta ei, koska Jeesuksen ilmoitus toteutuu jokaisen valitun kohdalla:
"Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."
Jeesuksen tulo maailmaan ei totuudenvastaisuutta ole muuksi muuttanut. Se jatkuu samanlaisena kuin profeettojen aikana.
Silloin sitä vainottiin kaupunginportin kokouksissa, nyt jokaisessa seurakunnassa ja täällä Suomi24 Raamattu-keskustelussa:
"Te vihaatte sitä, joka kaupunginportin kokouksessa vaatii oikeaa tuomiota, ja inhoatte sitä, joka kertoo totuuden-"Et sinä vastannut lainkaan aloittajan kysymykseen. Miksi sinä jaarittelet, etkä ole mies ja vastaa suoraan sinulle esitettyyn kysymykseen? Siksi sinä et vastaa, koska olet kiero. Luitko edes aloituksen kysymystä? Vaikuttaa siltä, että et, koska et osannut vastata yksinkertaiseen kysymykseen.
Tämäonnähty kirjoitti:
Et sinä vastannut lainkaan aloittajan kysymykseen. Miksi sinä jaarittelet, etkä ole mies ja vastaa suoraan sinulle esitettyyn kysymykseen? Siksi sinä et vastaa, koska olet kiero. Luitko edes aloituksen kysymystä? Vaikuttaa siltä, että et, koska et osannut vastata yksinkertaiseen kysymykseen.
"Kun myönnätte, sanokaa kyllä."
Joko sinä tyhjänpäiväinen ihminen tämän uskot?
Miksi et uskonut sitä heti silloin, kun sen kirjasta luit?- Tämäonnähty
TeuvoSuni kirjoitti:
"Kun myönnätte, sanokaa kyllä."
Joko sinä tyhjänpäiväinen ihminen tämän uskot?
Miksi et uskonut sitä heti silloin, kun sen kirjasta luit?En edes ole kirjaasi lukenut. Uskon Raamattuun mieluummin kuin sinun kirjaasi.
- Pidä varasi!
Tämäonnähty kirjoitti:
En edes ole kirjaasi lukenut. Uskon Raamattuun mieluummin kuin sinun kirjaasi.
Se on oikein! Ihmisopeista viis!
Pidä varasi! kirjoitti:
Se on oikein! Ihmisopeista viis!
Nämäkö eivät uskonne mukaan ole ihmisoppeja:
adventistit
aglikaanit
agrigolalaiset
arkkimunkkilaiset
armonvirtalaiset
baalbelklaiset
babtistit
birkittalaissisaret
branhamilaiset
cityseurakuntalaiset
dominikaanit
elämänsanalaiset
slevy:n miespapit
slevy:n naispapit
elämänlähdeläiset
eläväsanalaiset
ekumeeniset
exoduslaiset
gnostilaiset
henotesläiset
helluntailaiset
hengenuudistuslaiset
heränneet
esikoiset
ilosanomalaiset
israelinystävät
jehovalaiset
Jeesuksen pyhän veren papit
Jeesuksen ruumislaiset
Jeesus on herralaiset
katolilaiset kylväjät
kansanraamattuseuralaiset
kalleimman veren sisaret
kansanlähetysläiset
Kellonkartanolaiset
koivuniemiläiset
korpelaiset
kotikirkkolaiset
kulmakivenseurakuntalaiset
kulmakiviseurakuntalaiset
kuninkaansoturit
kristilliset eläkeläiset
kriisipalvelulaiset
kotisatamalaiset
luterilaiset
lähetysseurakuntalaiset
luthersäätiöläiset
lasarusveljet
lähdekalliolaiset
lännenhunttarilaiset
maranatalaiset
majakkalaiset
metodistit
mormoonit
munkkiluostarin munkit
nunnaluostarin nunnat
nokialaismissiolaiset
onewayhouselaiset
ortodoksit
pelastusarmeijalaiset
patmoslaiset
palatsiseurakuntalaiset
paavalinsynodilaiset
paratiisikotilaiset
petripaavolalaiset
pikkuesikoiset
priskillalaiset
pyhänikolauslaiset
perjantaikristuksellelaiset
raamattupuhuulaiset
radiodeiläiset
rauhansanalaiset
rauhanyhdistysläiset
ristiinnaulitut
risteyspaikkalaiset
ristiretkeläiset
riverseurakuntalaiset
ropolaiset
rukouspalvelulaiset
rukousystäväläiset
ruusuristiläiset
ristiinnaulittulaiset
saalemilaiset
sanansaattajalaiset
sanajaylistysläiset
savenvalajalaiset
scientologilaiset
siloalaiset
stefanuslaiset
suomenraamattuopistolaiset
teologisetinstuuttilaiset
tabernaakkelilaiset
takeitnowlaiset
timoteusyhteisöläiset
tuomasmessulaiset
totuudenystäväläiset
tunnustukselliset luterilaiset
torontonsiunaajalaiset
uusheränneet
uusapostoliset
uusiviiniläiset
valon enkelit
vapaakirkolliset
vanhauskoiset
vapaamuurarit
viadolorosalaiset
vineyardilaiset
yhteyskristuksessalaiset
yhteysliikeläiset
yeshualaisetTeuvoSuni kirjoitti:
Nämäkö eivät uskonne mukaan ole ihmisoppeja:
adventistit
aglikaanit
agrigolalaiset
arkkimunkkilaiset
armonvirtalaiset
baalbelklaiset
babtistit
birkittalaissisaret
branhamilaiset
cityseurakuntalaiset
dominikaanit
elämänsanalaiset
slevy:n miespapit
slevy:n naispapit
elämänlähdeläiset
eläväsanalaiset
ekumeeniset
exoduslaiset
gnostilaiset
henotesläiset
helluntailaiset
hengenuudistuslaiset
heränneet
esikoiset
ilosanomalaiset
israelinystävät
jehovalaiset
Jeesuksen pyhän veren papit
Jeesuksen ruumislaiset
Jeesus on herralaiset
katolilaiset kylväjät
kansanraamattuseuralaiset
kalleimman veren sisaret
kansanlähetysläiset
Kellonkartanolaiset
koivuniemiläiset
korpelaiset
kotikirkkolaiset
kulmakivenseurakuntalaiset
kulmakiviseurakuntalaiset
kuninkaansoturit
kristilliset eläkeläiset
kriisipalvelulaiset
kotisatamalaiset
luterilaiset
lähetysseurakuntalaiset
luthersäätiöläiset
lasarusveljet
lähdekalliolaiset
lännenhunttarilaiset
maranatalaiset
majakkalaiset
metodistit
mormoonit
munkkiluostarin munkit
nunnaluostarin nunnat
nokialaismissiolaiset
onewayhouselaiset
ortodoksit
pelastusarmeijalaiset
patmoslaiset
palatsiseurakuntalaiset
paavalinsynodilaiset
paratiisikotilaiset
petripaavolalaiset
pikkuesikoiset
priskillalaiset
pyhänikolauslaiset
perjantaikristuksellelaiset
raamattupuhuulaiset
radiodeiläiset
rauhansanalaiset
rauhanyhdistysläiset
ristiinnaulitut
risteyspaikkalaiset
ristiretkeläiset
riverseurakuntalaiset
ropolaiset
rukouspalvelulaiset
rukousystäväläiset
ruusuristiläiset
ristiinnaulittulaiset
saalemilaiset
sanansaattajalaiset
sanajaylistysläiset
savenvalajalaiset
scientologilaiset
siloalaiset
stefanuslaiset
suomenraamattuopistolaiset
teologisetinstuuttilaiset
tabernaakkelilaiset
takeitnowlaiset
timoteusyhteisöläiset
tuomasmessulaiset
totuudenystäväläiset
tunnustukselliset luterilaiset
torontonsiunaajalaiset
uusheränneet
uusapostoliset
uusiviiniläiset
valon enkelit
vapaakirkolliset
vanhauskoiset
vapaamuurarit
viadolorosalaiset
vineyardilaiset
yhteyskristuksessalaiset
yhteysliikeläiset
yeshualaisetTätä listaa täytyykin päivittää kolmelle uudella lahkolla, kun täältä Etelä-Karjalasta löytyvät tällaiset lahkot:
Pauluslaisuus
Joonalaisuus
Joosualaisuus- kaiken muistava
TeuvoSuni kirjoitti:
Tätä listaa täytyykin päivittää kolmelle uudella lahkolla, kun täältä Etelä-Karjalasta löytyvät tällaiset lahkot:
Pauluslaisuus
Joonalaisuus
JoosualaisuusMihin jäivät listastasi vedättäjät?
kaiken muistava kirjoitti:
Mihin jäivät listastasi vedättäjät?
Mihin lienee Saa-tana heidät lopulta vedättänyt - en tiedä.
- naurua.
"käyttävät Teuvon inhimillisyyttä hyväkseen."
Mitähän se oiskaan jos Teuvo olisi vielä epäinhimillinen ;-)Toteuttavat vain uskollisesti näitä Raamatun totuuksia:
"Kaikki vihaavat teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu."
"Nyt he kummeksuvat sitä, että te ette enää riennä heidän kanssaan samaan riettauden virtaan, ja syytävät herjauksiaan."- Kiinnostaa tietää
TeuvoSuni kirjoitti:
Toteuttavat vain uskollisesti näitä Raamatun totuuksia:
"Kaikki vihaavat teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu."
"Nyt he kummeksuvat sitä, että te ette enää riennä heidän kanssaan samaan riettauden virtaan, ja syytävät herjauksiaan."En ymmärrä. En minä ole sinua mitenkään herjannut. Kysyin vain kysymyksen. Onko se jotenkin paha juttu? Miksi et voi vastata kysymykseeni, jonka aloitukseeni laitoin?
En ymmärrä. En minä ole sinua mitenkään herjannut. Kysyin vain kysymyksen. Onko se jotenkin paha juttu? Miksi et voi vastata kysymykseeni, jonka aloitukseeni laitoin?
Koeta ymmärtää!
Kirjoitin: Toteuttavat vain...
En kirjoittanut: Toteutat vain...
Minä olen täällä kymmeniä kertoja kertonut elämästäni kaiken, joten palstaa seuraavat kyllä tietävät, miten valitut saavat Pyhän Hengen ja hänelle jo äidin kohdussa valitun tehtävän.
Joten syytön minä olen pappien valheisiin ja siihen miksi ei Pyhä Henki ole tässäkään maassa totuutta julistanut. Sanotaanhan se Raamatussakin varsin selvästi:
Älkää luottako valheen puhujiin, jotka hokemalla hokevat: 'Tämä on Herran temppeli, Herran temppeli, Herran temppeli!'
"Näin sanoo Herra Jumala: Niin totta kuin elän, minä panen paimenet vastaamaan, minä vaadin heidät tilille lampaistani. Enää he eivät saa olla laumani paimenia, enää he eivät saa huolehtia minun laumastani eivätkä omasta hyvinvoinnistaan. Minä pelastan lampaani heidän hampailtaan, enää ne eivät joudu heidän ruoakseen.
"Näin sanoo Herra Jumala: Minä etsin itse lampaani ja pidän niistä huolen Niin kuin paimen pitää huolta lampaistaan, kun ne ovat hajaantuneet hänen ympäriltään, niin minä huolehdin lampaistani ja haen ne turvaan kaikkialta, minne ne sumuisena ja synkkänä päivänä ovat kaikonneet."
Ei ollut talonpoika Lallissakaan Kristuksen Henkeä, vaikka Rooman antikristuksen
piispan Paholaisen lähettilääksi tunnisti, kun toimi Saa.ta.nan Paavalille antaman ohjeen mukaisesti:
"Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."- Kiinnostaa tietää
TeuvoSuni kirjoitti:
Koeta ymmärtää!
Kirjoitin: Toteuttavat vain...
En kirjoittanut: Toteutat vain...
Minä olen täällä kymmeniä kertoja kertonut elämästäni kaiken, joten palstaa seuraavat kyllä tietävät, miten valitut saavat Pyhän Hengen ja hänelle jo äidin kohdussa valitun tehtävän.
Joten syytön minä olen pappien valheisiin ja siihen miksi ei Pyhä Henki ole tässäkään maassa totuutta julistanut. Sanotaanhan se Raamatussakin varsin selvästi:
Älkää luottako valheen puhujiin, jotka hokemalla hokevat: 'Tämä on Herran temppeli, Herran temppeli, Herran temppeli!'
"Näin sanoo Herra Jumala: Niin totta kuin elän, minä panen paimenet vastaamaan, minä vaadin heidät tilille lampaistani. Enää he eivät saa olla laumani paimenia, enää he eivät saa huolehtia minun laumastani eivätkä omasta hyvinvoinnistaan. Minä pelastan lampaani heidän hampailtaan, enää ne eivät joudu heidän ruoakseen.
"Näin sanoo Herra Jumala: Minä etsin itse lampaani ja pidän niistä huolen Niin kuin paimen pitää huolta lampaistaan, kun ne ovat hajaantuneet hänen ympäriltään, niin minä huolehdin lampaistani ja haen ne turvaan kaikkialta, minne ne sumuisena ja synkkänä päivänä ovat kaikonneet."
Ei ollut talonpoika Lallissakaan Kristuksen Henkeä, vaikka Rooman antikristuksen
piispan Paholaisen lähettilääksi tunnisti, kun toimi Saa.ta.nan Paavalille antaman ohjeen mukaisesti:
"Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."Niin paljon sanoja, mutta ei edes muutamaa sellaista, joissa olisi vastaus ollut. Pitääkö minun ruveta siis jostain rivien välistä vastausta kaivelemaan? Menee kyllä liian vaikeaksi. Olkoon sitten koko asia. Mitäpä sillä on väliä. Uskon mieluummin raamattuun ja mitä siihen on kirjoitettu näistä asioista.
Niin paljon sanoja, mutta ei edes muutamaa sellaista, joissa olisi vastaus ollut. Pitääkö minun ruveta siis jostain rivien välistä vastausta kaivelemaan? Menee kyllä liian vaikeaksi. Olkoon sitten koko asia. Mitäpä sillä on väliä. Uskon mieluummin raamattuun ja mitä siihen on kirjoitettu näistä asioista.
Tuskinpa uskot edes tätä apostoli Johanneksen ilmoitusta, miksi jo ennen hänen kuolemaansa koko maailma oli Pahan vallassa:
"Me tiedämme olevamme Jumalasta, mutta koko maailma on Pahan vallassa."
Jos kerran Pyhä Henki oli maailmassa vielä silloinkin kun apostoli Johannes oli toimitettu vankeuteen Patmos-saarelle, niin miksi se ei estänyt Saa-ta-nan pääsyä koko ihmiskunnan eksyttäjäksi:
"Tuo suuri lohikäärme, tuo muinaisaikojen käärme, jota kutsutaan Paholaiseksi ja Saatanaksi, tuo koko ihmiskunnan eksyttäjä, syöstiin maan päälle, ja samoin syöstiin alas sen enkelit."
Ja yksi sen enkeli toimi Paavalin kurittajana.- Etkö käsitä?
TeuvoSuni kirjoitti:
Tuskinpa uskot edes tätä apostoli Johanneksen ilmoitusta, miksi jo ennen hänen kuolemaansa koko maailma oli Pahan vallassa:
Jos kerran Pyhä Henki oli maailmassa vielä silloinkin kun apostoli Johannes oli toimitettu vankeuteen Patmos-saarelle, niin miksi se ei estänyt Saa-ta-nan pääsyä koko ihmiskunnan eksyttäjäksi:
"Tuo suuri lohikäärme, tuo muinaisaikojen käärme, jota kutsutaan Paholaiseksi ja Saatanaksi, tuo koko ihmiskunnan eksyttäjä, syöstiin maan päälle, ja samoin syöstiin alas sen enkelit."
Ja yksi sen enkeli toimi Paavalin kurittajana.Etkö ymmärrä sitäkään, ettei saa.tanaa ole vielä syösty helvettiin? Vielä se vaikuttaa.
- 8+3
Henkilöön kohdistuvia aloituksia ei saisi tehdä suomi24 sääntöjen mukaan. Ja täällä on useita sääntöjen vastaisia aloituksia.
- Kiinnostaa tietää
Tarkoitatko, ettei keskustelupalstalla saisi tehdä aloitusta, jossa kysyy toiselta henkilöltä jotain? Se olisi omituinen rajoitus.
- Häpeisit!
Tarkoitatko, ettei keskustelupalstalla saisi tehdä aloitusta, jossa kysyy toiselta henkilöltä jotain? Se olisi omituinen rajoitus.
Lopeta tuo lapsellinen jankutus, tuota kukaan jaksa seurata.
Häpeisit! kirjoitti:
Lopeta tuo lapsellinen jankutus, tuota kukaan jaksa seurata.
Lopeta sinä tuo alituinen nuoleskelusi.
- 777
Monella palstalla, joissa on luotsi, niin poistetaan kirjoittajiin kohdistetut aloitukset.
- Got it?
Kyllä varmaankin niin on, jos aloitus kohdistuu henkilöön, mutta tässä tapauksessa aloitus kohdistui uskon sisältöön. Kai sinä eron tajuat?
- 777
Got it? kirjoitti:
Kyllä varmaankin niin on, jos aloitus kohdistuu henkilöön, mutta tässä tapauksessa aloitus kohdistui uskon sisältöön. Kai sinä eron tajuat?
Täältä löytyy myös kirjoittajaa herjaavia aloituksia. Toinen pointti on, että tämä on yleinen keskustelupalsta, eikä siksi ole tarkoitettu kahden keskiseen keskusteluun.
- Vähintään ½ pois
Tämä palstahan kuihtuis kokonaan.
- Jee jee!
777 kirjoitti:
Täältä löytyy myös kirjoittajaa herjaavia aloituksia. Toinen pointti on, että tämä on yleinen keskustelupalsta, eikä siksi ole tarkoitettu kahden keskiseen keskusteluun.
Yleinen? Siis kahdenkeskinen keskustelu kielletty? No onpa kummallisia ajatuksia! Pitääkö aina olla vähintäin kolme keskustelijaa, jotta keskustelu on pätevä? Olipas pointti!
- Sheriffi palstalle!
777 kirjoitti:
Tänne tarvitaan ankara sheriffi. Silloin palsta pysyy kurissa!
- 777
Vähintään ½ pois kirjoitti:
Tämä palstahan kuihtuis kokonaan.
No, jospa tulisi muunlaisiakin aloituksia. Ainakin itse lueskelen näitä keskusteluja silloin tällöin ja vaikee on tulla mukaan johonkin yhteen kirjoittajaan kohdistuviin keskusteluihin.
Sheriffi palstalle! kirjoitti:
Tänne tarvitaan ankara sheriffi. Silloin palsta pysyy kurissa!
Sitähän ovat alusta lähtien kaikki tekopyhitetyt toivoneet, ja sen puutteessa ovat ainakin pari tuhatta kirjoitustani pystyneet ylläpidon avustuksella poistattamaan.
Nyt on ylläpidon toiminta jostakin syystä muuttunut, kun jo hyvin pitkään olen saanut täällä totuutta julistaa.
Kun vielä alkuvuonna jokainen aloitukseni ja vastaukseni muiden aloituksiin poistettiin heti alkuunsa
TeuvoSuni
7.7.2014 20:41
0
Sulje
Ja yksi sen enkeli toimi Paavalin kurittajana.
Jos minun julistukseni on rikkaviljaa, ja sinunkin vehnää, niin miksi et hyväksy Jeesusta seriffiksi?
"Mies kylvi peltoonsa hyvää siementä. Mutta kun kaikki nukkuivat, hänen vihamiehensä tuli, kylvi vehnän sekaan rikkaviljaa ja meni pois.
Kun vilja nousi oraalle ja alkoi tehdä tähkää, rikkaviljakin tuli näkyviin.
Työmiehet menivät silloin isäntänsä luo ja sanoivat hänelle: 'Herra, etkö sinä kylvänyt peltoosi hyvää siementä? Mistä siihen on tullut rikkaviljaa?
Isäntä sanoi heille: 'Se on vihamieheni työtä.' Miehet kysyivät silloin häneltä: 'Tahdotko, että menemme kitkemään sen pois?' 'En', hän vastasi, 'te voitte rikkaviljaa kootessanne nyhtää sen mukana vehnääkin.
Antakaa niiden kasvaa yhdessä elonkorjuuseen asti, kun sen aika tulee, minä sanon korjuuväelle: Kootkaa ensin rikkaviljaa ja sitokaa se kimpuiksi ,että se poltettaisiin. Mutta vehnä korjatkaa aittaani."- Tahtoo tietää
TeuvoSuni kirjoitti:
Sitähän ovat alusta lähtien kaikki tekopyhitetyt toivoneet, ja sen puutteessa ovat ainakin pari tuhatta kirjoitustani pystyneet ylläpidon avustuksella poistattamaan.
Nyt on ylläpidon toiminta jostakin syystä muuttunut, kun jo hyvin pitkään olen saanut täällä totuutta julistaa.
Kun vielä alkuvuonna jokainen aloitukseni ja vastaukseni muiden aloituksiin poistettiin heti alkuunsa
TeuvoSuni
7.7.2014 20:41
0
Sulje
Ja yksi sen enkeli toimi Paavalin kurittajana.
Jos minun julistukseni on rikkaviljaa, ja sinunkin vehnää, niin miksi et hyväksy Jeesusta seriffiksi?
"Mies kylvi peltoonsa hyvää siementä. Mutta kun kaikki nukkuivat, hänen vihamiehensä tuli, kylvi vehnän sekaan rikkaviljaa ja meni pois.
Työmiehet menivät silloin isäntänsä luo ja sanoivat hänelle: 'Herra, etkö sinä kylvänyt peltoosi hyvää siementä? Mistä siihen on tullut rikkaviljaa?
Isäntä sanoi heille: 'Se on vihamieheni työtä.' Miehet kysyivät silloin häneltä: 'Tahdotko, että menemme kitkemään sen pois?' 'En', hän vastasi, 'te voitte rikkaviljaa kootessanne nyhtää sen mukana vehnääkin.
Antakaa niiden kasvaa yhdessä elonkorjuuseen asti, kun sen aika tulee, minä sanon korjuuväelle: Kootkaa ensin rikkaviljaa ja sitokaa se kimpuiksi ,että se poltettaisiin. Mutta vehnä korjatkaa aittaani."Saiko Paavali Pyhän Hengen?
Tahtoo tietää kirjoitti:
Saiko Paavali Pyhän Hengen?
Kasteessa se Saulille luvattiin, kuten se luvataan tänäkin päivänä kaikille kerran kastetuille.
Harva kuitenkaan jaksaa niin pitkään sitä odottaa, että Pyhän Hengen prosessi hänen kohdallaan tämän Jeesuksen ilmoituksen mukaan käynnistyisi:
"Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."
Saulille Pyhä Henki luvattiin, eikä Paavali sitä saanut, vaan jäi synnin siteisiin, jonka varmisti vielä Saa-ta-nan enkelin kuritus, kun hän alkoi julistaa Sa-.ta-nan opetuksia Jumalan antamina.
Saul sai Jeesukselta sen kolmen vuoden koulutuksen, jonka opetuslapsetkin. Ja jonka minäkin olen saanut.
Paavalin tie Jeesuksen puhdistettavaksi, ja hänen Henkensä omistajaksi päättyi siihen, kun hän ei pystynyt puhdistamaan itseään isiltä perimistään uskomuksista, vaikka Jeesuksen käskyn ja puhdistusmenetelmän varmasti tiesi:
"Jos joku tulee minun luokseni, mutta ei ole valmis luopumaan isästään ja äidistään, vaimostaan ja lapsistaan, veljistään ja sisaristaan, vieläpä omasta elämästään, hän ei voi olla opetuslapseni."
"Älkää ryhtykö epäuskoisten aisapariksi. Mitä tekemistä on keskenään oikeudella ja vääryydellä, mitä yhteistä on valolla ja pimeydellä?
Voivatko Kristus ja Beliar* olla yhtä mieltä? Mikä voi liittää uskovan sellaiseen, joka ei usko?
Miten jumalien kuvat soveltuvat Jumalan temppeliin? Mehän olemme elävän Jumalan temppeli, niin kuin Jumala on sanonut: -- Minä asetun heidän keskelleen ja vaellan heidän mukanaan. Minä olen oleva heidän Jumalansa ja he minun kansani.
Siksi Herra sanoo: -- Lähtekää pois heidän joukostaan ja erotkaa heistä älkääkä koskeko mihinkään saastaiseen, niin otan teidät vastaan ja olen oleva teidän Isänne, ja te olette minun poikiani ja tyttäriäni. Näin sanoo Herra, Kaikkivaltias.
Rakkaat ystävät! Kun kerran olemme saaneet tällaiset lupaukset, meidän tulee puhdistautua kaikesta ruumiin ja hengen saastaisuudesta ja Jumalaa peläten pyhittää elämämme kokonaan hänelle. "
Juutalaisuuden vangiksi hän lopullisesti jäi, sitä todistaa hänen lausuntonsa Rooman vankeudessa:
"Veljet! Minut luovutettiin Jerusalemissa roomalaisten käsiin, vaikka en ole missään millään tavoin rikkonut kansamme enkä isltä perimiämme säädöksiä vastaan. Nyt minut on vangittuna tuotu tänne."
Tämän parempaa todistusta ei Paavalista voi antaa, että hän todella oli loppuunsa asti sidoksissa Jumalan paaduttaman kansan oppeihin, eli Saatanaan, kuten Jeesus tämän näin selvästi omalle kansalleen sanoi.
"Miksi te ette ymmärrä minun puhettani? Siksi, että te ette siedä kuunnella mitä minä sanon?
Te olette lähtöisin Saatanasta, hän on teidän isänne ja hänen tahtonsa te tahdotte tyydyttää.Saa-ta-na on ollut murhaaja alusta asti. Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras.
Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä.
Mutta minua te ette usko, koska minä sanon teille totuuden."
Tässä on myös todistus sille, miksi Saul, ei vielä neljän vuoden Pyhän Hengen koulutuksen jälkeen voinutkaan lähteä Kristuksen valittuna, vaan vasta 10 vuoden Saatanan koulutuksen jälkeen täynnä syntiä, Saatanan lähettiläänä. Joka vaati Saulia myös vaihtamaan nimensä, jolla ei ollut mitään sidoksia Jeesukseen Kristukseen, joka Saulin kutsui.
Siksi tämä pysyi Paavalissa loppuun saakka:
"Tiedänhän, ettei minussa, minun turmeltuneessa luonnossani, ole mitään hyvää. Tahtoisin kyllä tehdä oikein, mutta en pysty siihen.
En tee sitä hyvää, mitä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo. Mutta jos teen sitä, mitä en tahdo, en tee sitä enää itse, vaan sen tekee minussa asuva synti."
Sen takasi vielä Jumalan käsky Saatanalle jatkaa Paavalin kuritusta.
"Jotta nämä valtavat ilmestykset eivät tekisi minua ylpeäksi, olen saanut pistävän piikin ruumiiseeni, Saatanan enkelin kurittamaan itseäni, etten ylpistyisi."
Jumala ei varmasti omien ilmestysten ja jopa niistä ylpeilemisen takia määrää Saatanaa ketään omaansa kurittamaan:
"Älköön viisas kerskuko viisaudellaan, älköön väkevä voimillaan, älköön rikas rikkaudellaan.
Joka haluaa kerskua, kerskukoon sillä, että tuntee minut ja tietää mitä minä tahdon.
Sillä minä olen Herra, minun tekoni maan päällä ovat uskollisuuden, oikeuden ja vanhurskauden tekoja.
Niitä minä tahdon myös teiltä, sanoo Herra."
Tämän Paavali puki sanoiksi: "Joka ylpeilee, ylpeilköön Herrasta."
Paavalin liha oli juutalaisen perinnön mukaan ympärileikattu, mutta tämä Kristuksen Hengen ympärileikkaus jäi häneltä haaveeksi:
"Häneen teidät on yhdistänyt ympärileikkaus, jota ei ole ihmiskäsin tehty, Kristuksen ympärileikkaus, jossa syntinen luonto riisutaan pois."TeuvoSuni kirjoitti:
Kasteessa se Saulille luvattiin, kuten se luvataan tänäkin päivänä kaikille kerran kastetuille.
Harva kuitenkaan jaksaa niin pitkään sitä odottaa, että Pyhän Hengen prosessi hänen kohdallaan tämän Jeesuksen ilmoituksen mukaan käynnistyisi:
"Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."
Saulille Pyhä Henki luvattiin, eikä Paavali sitä saanut, vaan jäi synnin siteisiin, jonka varmisti vielä Saa-ta-nan enkelin kuritus, kun hän alkoi julistaa Sa-.ta-nan opetuksia Jumalan antamina.
Saul sai Jeesukselta sen kolmen vuoden koulutuksen, jonka opetuslapsetkin. Ja jonka minäkin olen saanut.
Paavalin tie Jeesuksen puhdistettavaksi, ja hänen Henkensä omistajaksi päättyi siihen, kun hän ei pystynyt puhdistamaan itseään isiltä perimistään uskomuksista, vaikka Jeesuksen käskyn ja puhdistusmenetelmän varmasti tiesi:
"Jos joku tulee minun luokseni, mutta ei ole valmis luopumaan isästään ja äidistään, vaimostaan ja lapsistaan, veljistään ja sisaristaan, vieläpä omasta elämästään, hän ei voi olla opetuslapseni."
"Älkää ryhtykö epäuskoisten aisapariksi. Mitä tekemistä on keskenään oikeudella ja vääryydellä, mitä yhteistä on valolla ja pimeydellä?
Voivatko Kristus ja Beliar* olla yhtä mieltä? Mikä voi liittää uskovan sellaiseen, joka ei usko?
Miten jumalien kuvat soveltuvat Jumalan temppeliin? Mehän olemme elävän Jumalan temppeli, niin kuin Jumala on sanonut: -- Minä asetun heidän keskelleen ja vaellan heidän mukanaan. Minä olen oleva heidän Jumalansa ja he minun kansani.
Siksi Herra sanoo: -- Lähtekää pois heidän joukostaan ja erotkaa heistä älkääkä koskeko mihinkään saastaiseen, niin otan teidät vastaan ja olen oleva teidän Isänne, ja te olette minun poikiani ja tyttäriäni. Näin sanoo Herra, Kaikkivaltias.
Rakkaat ystävät! Kun kerran olemme saaneet tällaiset lupaukset, meidän tulee puhdistautua kaikesta ruumiin ja hengen saastaisuudesta ja Jumalaa peläten pyhittää elämämme kokonaan hänelle. "
Juutalaisuuden vangiksi hän lopullisesti jäi, sitä todistaa hänen lausuntonsa Rooman vankeudessa:
"Veljet! Minut luovutettiin Jerusalemissa roomalaisten käsiin, vaikka en ole missään millään tavoin rikkonut kansamme enkä isltä perimiämme säädöksiä vastaan. Nyt minut on vangittuna tuotu tänne."
Tämän parempaa todistusta ei Paavalista voi antaa, että hän todella oli loppuunsa asti sidoksissa Jumalan paaduttaman kansan oppeihin, eli Saatanaan, kuten Jeesus tämän näin selvästi omalle kansalleen sanoi.
"Miksi te ette ymmärrä minun puhettani? Siksi, että te ette siedä kuunnella mitä minä sanon?
Te olette lähtöisin Saatanasta, hän on teidän isänne ja hänen tahtonsa te tahdotte tyydyttää.Saa-ta-na on ollut murhaaja alusta asti. Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras.
Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä.
Mutta minua te ette usko, koska minä sanon teille totuuden."
Tässä on myös todistus sille, miksi Saul, ei vielä neljän vuoden Pyhän Hengen koulutuksen jälkeen voinutkaan lähteä Kristuksen valittuna, vaan vasta 10 vuoden Saatanan koulutuksen jälkeen täynnä syntiä, Saatanan lähettiläänä. Joka vaati Saulia myös vaihtamaan nimensä, jolla ei ollut mitään sidoksia Jeesukseen Kristukseen, joka Saulin kutsui.
Siksi tämä pysyi Paavalissa loppuun saakka:
"Tiedänhän, ettei minussa, minun turmeltuneessa luonnossani, ole mitään hyvää. Tahtoisin kyllä tehdä oikein, mutta en pysty siihen.
En tee sitä hyvää, mitä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo. Mutta jos teen sitä, mitä en tahdo, en tee sitä enää itse, vaan sen tekee minussa asuva synti."
Sen takasi vielä Jumalan käsky Saatanalle jatkaa Paavalin kuritusta.
"Jotta nämä valtavat ilmestykset eivät tekisi minua ylpeäksi, olen saanut pistävän piikin ruumiiseeni, Saatanan enkelin kurittamaan itseäni, etten ylpistyisi."
Jumala ei varmasti omien ilmestysten ja jopa niistä ylpeilemisen takia määrää Saatanaa ketään omaansa kurittamaan:
"Älköön viisas kerskuko viisaudellaan, älköön väkevä voimillaan, älköön rikas rikkaudellaan.
Joka haluaa kerskua, kerskukoon sillä, että tuntee minut ja tietää mitä minä tahdon.
Sillä minä olen Herra, minun tekoni maan päällä ovat uskollisuuden, oikeuden ja vanhurskauden tekoja.
Niitä minä tahdon myös teiltä, sanoo Herra."
Tämän Paavali puki sanoiksi: "Joka ylpeilee, ylpeilköön Herrasta."
Paavalin liha oli juutalaisen perinnön mukaan ympärileikattu, mutta tämä Kristuksen Hengen ympärileikkaus jäi häneltä haaveeksi:
"Häneen teidät on yhdistänyt ympärileikkaus, jota ei ole ihmiskäsin tehty, Kristuksen ympärileikkaus, jossa syntinen luonto riisutaan pois."Huomaa vielä tämän:
Opetuslapset saivat Pyhän Hengern noin kolmen vuoden koulutuksen jälkeen.
Minulle se annettiin noin 2,5 vuoden kuluttua opetuslapseksi ottamisen jälkeen.
Mutta Paavali odotti sitä vielä yli kahdenkymmenen vuoden kuluttua, kun korinttilaisille kirjoitti:
" Jotta nämä valtavat ilmestykset eivät tekisi minua ylpeäksi, olen saanut pistävän piikin ruumiiseeni, Saatanan enkelin kurittamaan itseäni, etten ylpistyisi.
Olen kolme kertaa pyytänyt Herralta, että pääsisin siitä
Mutta hän on vastannut minulle: "Minun armoni riittää sinulle. Voima tulee täydelliseksi heikkoudessa." Sen tähden ylpeilen mieluimmin heikkoudestani, jotta minuun asettuisi Kristuksen voima.
- H M:lä
Teuvo kirjoitti kirjassaan, että kun viimeinen Kristuksen todistaja, Johannes kuoli,
Pyhä Henki poistui maan päältä.
Teuvon lenkkeily päättyi siihen, että hän huomasi juoksevansa ufon sisällä.- johanpomppasi
Mainitseeko Teuvo kirjassaan myös tuon Ufossa matkustamisen, jopa juoksemisen sen sisällä? Alkoiko Teuvon "lähetystyö" heti tuon ufokohtaamisen jälkeen?
- Oli se alkanut
johanpomppasi kirjoitti:
Mainitseeko Teuvo kirjassaan myös tuon Ufossa matkustamisen, jopa juoksemisen sen sisällä? Alkoiko Teuvon "lähetystyö" heti tuon ufokohtaamisen jälkeen?
jo paljon ennen sitä. Kirjassa on myös kertomus kuinka enkelit murjoivat Teuvon naaman uuteen uskoon kun hän oli lenkillä, ehkä lenkkeily loppui siihen.
Oli se alkanut kirjoitti:
jo paljon ennen sitä. Kirjassa on myös kertomus kuinka enkelit murjoivat Teuvon naaman uuteen uskoon kun hän oli lenkillä, ehkä lenkkeily loppui siihen.
Jumalan tahdosta tapahtuvaa Saa-ta-nan kuritusta, niin kuin oli se jänisruttokin.
Etkö voisi kopioida kirjasta sitä tänne, kun sinulla tuollaisia haluja on. Älä jätä asioita puolitiehen.
- Tahtoo tietää
Kumpaa kannattaa uskoa ? Teuvoa :
Saulille Pyhä Henki luvattiin, eikä Paavali sitä saanut,
vai evankelista Luukasta:
Apt.13:9 Niin Saulus, myös Paavaliksi kutsuttu, täynnä Pyhää Henkeä loi katseensa häneen
Minä uskon Luukasta, koska hän kirjoitti Hengessä enkä usko Teuvoa, koska hän kirjoittaa valhetta.- Juuri niin!
Juuri niin!
- Totisesti, totisesti
Juuri niin! kirjoitti:
Juuri niin!
On se hyvä, että joojoomies kulkee perässä varmistamassa ylen tärkeät kommentit
Missään ei kertota, että Luukas olisi saanut Pyhän Hengen. Hän toimi vain kirjurina, tallentaen muistiin sen, mitä hänelle kerrottiin.
Miksi sinä tässäkin uskot Paavalia, mutta et Jeeusta, Matteusta, Markusta, Luukasta ja Johannesta:
Ensiksi Paavali:
"Olen saanut Herralta tiedoksi tämän, minkä olen myös opettanut teille: Herra Jeesus sinä yönä,
jona hänet kavallettiin, otti leivän, kiitti Jumalaa, mursi leivän ja sanoi: "Tämä on minun ruumiini,
joka annetaan teidän puolestanne. Tehkää tämä minun muistokseni."
Samoin hän otti aterian jälkeen maljan ja sanoi: "Tämä malja on uusi liitto minun veressäni. Niin usein kuin te siitä juotte, tehkää se minun muistokseni."
Niin usein kuin te syötte tätä leipää ja juotte tästä maljasta, te siis julistatte Herran kuolemaa,
siihen asti kun hän tulee."
Tämän ensimmäinen kappale on saatu Pyhän Hengen kautta Herralta Jeesukselta Kristukselta, mutta nämä kaksi tämän maailman herralta, Saatanalta:
Samoin hän otti aterian jälkeen maljan ja sanoi: "Tämä malja on uusi liitto minun veressäni. Niin usein kuin te siitä juotte, tehkää se minun muistokseni."
Niin usein kuin te syötte tätä leipää ja juotte tästä maljasta, te siis julistatte Herran kuolemaa,
siihen asti kun hän tulee."
Matteuksen mukaan tuon aterian päätti Jeesus näihin sanoihin:
"Ja minä sanon teille: tästedes en maista viiniköynnöksen antia ennen kuin sinä päivänä, jona juon uutta viiniä teidän kanssanne Isäni valtakunnassa."
Markuksen mukaan:
"Totisesti: minä en enää maista viiniköynnöksen antia ennen kuin sinä päivänä, jona juon uutta viiniä Jumalan valtakunnassa."
Luukkaan mukaan:
"Aterian jälkeen hän samalla tavoin otti maljan ja sanoi: "Tämä malja on uusi liitto minun veressäni, joka vuodatetaan teidän puolestanne.
Mutta tälle samalle pöydälle ojentaa yhdessä minun kanssani kätensä myös minun kavaltajani. Ihmisen Poika lähtee täältä juuri niin kuin hänen on määrä lähteä, mutta voi sitä, josta tulee hänen kavaltajana!"
Erittäin tärkeää on huomata, että Jeesuksen rakkain opetuslapsi kertoo tuosta ateriasta vain tämän:
"He olivat kokoontuneet aterialle, ja Paholainen oli jo pannut Juudaksen, Simon Iskariotin pojan, sydämeen ajatuksen, että tämä kavaltaisi Jeesuksen."
Johannes tiesi ja uskoi, että tuo ateria oli vain Jeesuksen ja heidän kahdentoista yhteinen ateria, josta ei tarvinnut jälkipolville jäädä tämän tarkempaa tietoa.
Mutta Saatanapa oli ovela antaessaan Paavalille tuon erinomaisen ilmestyksensä, jolla se sinetöi oman vihan viininsä ääreen ihmiskunnan tuhoon saakka kaikki totuudesta luopuneet. Eikä heitä hetkahduta pätkääkään tämä Jeesuksen ilmoitus Johannekselle, vuonna 96.
Siis vain 32 vuotta Paavalin kuoleman jälkeen, oli tuon Saatanan erinomaisen ehtoollisilmestyksen Jeesus muuttanut taivaasta käsin porton viiniksi:
"Sen porton (näiden lopun ajan seurakuntien) viiniä, vihan viiniä ovat kaikki kansat juoneet, kaikki maailman kuninkaat (siis esivallat) ovat irstailleet hänen kanssaan, ja kaikki maailman kauppamiehet ovat rikastuneet hänen
vauraudestaan ja ylellisestä elämästään."
Minä kuulin taivaasta toisenkin äänen, joka sanoi: "Lähtekää pois, jättäkää hänet, te, jotka olette minun kansaani, ettette joutuisi ottamaan osaa hänen synteihinsä, ettekä jäisi alttiiksi niille vitsauksille, joilla häntä lyödään. Hänen
syntiensä röykkiö ulottuu jo taivaaseen asti, eikä Jumala unohda hänen pahoja tekojaan."
Ja näihin porttopaimenten ihaniin valheen sanoihin, ei ******* tarvinnut kaveriksi Paavalia eikä Raamattua, koska pystyi itse ilmoittamaan ne jokaiselle porttopaimenelleen:
"Herramme Jeesuksen Kristuksen ruumis ja veri kätkeköön teidän ruumiinne ja sielunne iankaikkiseen elämään. Menkää Herran rauhaan!"
Eikä yksikään Jumalan paaduttama tiedä minkä herran rauhaan he ovat matkalla, ennen kuin vasta sitten, kun matka on jo päättymässä. Eikä paluuta totuuteen enää ole.Totisesti, totisesti kirjoitti:
Kyllähän Saa-tanalla näitä joomiehiä ja joojonaisia riittää, kun tuhonkin hetkellöä sillä on "joukkoja kuin hiekkaa meren rannalla."
- Huomattu on.
Totisesti, totisesti kirjoitti:
Kuka kenenkin joojoo-mies onkaan. Sinä olet Teuvon joojoo-mies. ;)
- Totisesti totisesti
Huomattu on. kirjoitti:
Kuka kenenkin joojoo-mies onkaan. Sinä olet Teuvon joojoo-mies. ;)
Sanotaan nyt näin, että mua v......a tuo teidän touhunne, kun olette kuin hyeenat "wanhan miehen" kimpussa. Pyydän hyeenoilta anteeksi vertaustani.
- logiikkaa
Mutta eikö kirjuri, jolla ei ole Pyhää Henkeä, saata kirjoittaa sitten valheita? Kuinka voit luottaa "Jumalan Hengestä osattoman" kirjurin tekstiin?
Eihän minun ole tarvinnut niihin luottaakaan. Onhan Pyhä Henki paljastanut senkin, että Paavalin kirjeissä on 75% valhetta ja vain 25% totuutta.
Ei Jeesuskaan kovin paljoa kirjoituksille antanut, kehotti kaikkia saapumaan hänen luokseen:
"Te kyllä tutkitte kirjoituksia, koska luulette niistä löytävänne ikuisen elämän -- ja nehän juuri todistavat minusta.
Mutta te ette tahdo tulla minun luokseni, että saisitte elämän
En minä ole ihmisten kiitoksen tarpeessa. Minä tunnen teidät, teissä ei ole rakkautta Jumalaan.
Minä olen tullut Isäni nimissä, ettekä te ota minua vastaan. Mutta jos joku toinen tulee omissa nimissään, silloin te kyllä olette vastaanottavaisia.
Kuinka te voisittekaan uskoa! Te kärkytte kunniaa toisiltanne ettekä etsi sitä kunniaa, joka tulee yhdeltä ja ainoalta Jumalalta."
Ja jopa jyrkästi kielsi omia lähtemästä pelkkien kirjoitusten varassa, ilman hänen totuuttaan:
"Ollessaan heidän kanssaan aterialla Jeesus sanoi: "Älkää lähtekö Jerusalemista, vaan jääkää odottamaan sitä, minkä Isä on teille luvannut ja mistä olette minulta kuulleet.
Johannes kastoi vedellä, mutta teidät kastetaan Pyhällä Hengellä. Siihen ei ole enää montakaan päivää."- Milloin.
olet haukkunut kylliksesi ihmisiä Teuvo?
- Palstalainen
Tuo on jo Pyhän Hengen pilkkaa, että väität tekojasi Pyhän Hengen tekosiksi. Siis, tarkoitatko todella, että Pyhä Henki pitää Paavalia valehtelijana? Menee jo liian paksuksi valheeksi!
Milloin. kirjoitti:
olet haukkunut kylliksesi ihmisiä Teuvo?
Milloin sinä aloit kokea, että totuuden julistaminen onkin vain ihmisten haukkumista?
Tämä porttopappien evankeliointiko sinut tuohon uskoon sai?
"Rakkaat veljet ja sisaret Jeesuksessa Kristuksessa. Kaikkihan me tiedämme, että Jumala on rakkaus, joka pelkästä armosta on meidät kaikki uskovat pelastanut, koska kukaan meistä ei voi tietää totuutta.
Mutta jos joku kuitenkin aiheuttaa teille ahdistusta, masennusta ja kalseaa oloa, ilmoittaessaan päässeensä ahtaasta portista sisälle ja saaneensa Kristukselta hänen Henkensä ja sen myötä tietoonsa koko totuuden, niin tietäkää tämä; tällaisesta ihmisestä on jo tullut narsisti, puoskari ja toisten tuomitsija.
Muistakaa, mitä rakas veljemme Paavali on tällaisista ihmisistä kirjoittanut:
"Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu."
"Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."Palstalainen kirjoitti:
Tuo on jo Pyhän Hengen pilkkaa, että väität tekojasi Pyhän Hengen tekosiksi. Siis, tarkoitatko todella, että Pyhä Henki pitää Paavalia valehtelijana? Menee jo liian paksuksi valheeksi!
Miksi ei Totuuden Henki todistaisi, että Paavali oli suuri valehtelija, kun hän itsekin sen tunnusti:
Paavali tiesi kohtalonsa.
TeuvoSuni9.2.2014 11:17
Hän ei - ilman Pyhää Henkeä - pystynyt erottamaan Kristuksen totuutta Paholaisen valheista, joita alkoi julistaa totuutena, ja siksi tätäkin itse ihmetteli:
"Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?"
Vielä yli kaksikymmentä vuotta Kristuksen ilmestymisen jälkeen hän yhä odotti Pyhää Henkeä - tuota Jumalan voimaa:
"Mutta hän on vastannut minulle: "Minun armoni riittää sinulle. Voima tulee täydelliseksi heikkoudessa."
Sen tähden ylpeilen mieluimmin heikkoudestani, jotta minuun asettuisi Kristuksen voima."
Sinunko ruikutusten vuoksi tämä aloitukseni poistettiin neljän vuorokauden kuluttua 13.2?TeuvoSuni kirjoitti:
Miksi ei Totuuden Henki todistaisi, että Paavali oli suuri valehtelija, kun hän itsekin sen tunnusti:
Paavali tiesi kohtalonsa.
TeuvoSuni9.2.2014 11:17
Hän ei - ilman Pyhää Henkeä - pystynyt erottamaan Kristuksen totuutta Paholaisen valheista, joita alkoi julistaa totuutena, ja siksi tätäkin itse ihmetteli:
"Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?"
Vielä yli kaksikymmentä vuotta Kristuksen ilmestymisen jälkeen hän yhä odotti Pyhää Henkeä - tuota Jumalan voimaa:
"Mutta hän on vastannut minulle: "Minun armoni riittää sinulle. Voima tulee täydelliseksi heikkoudessa."
Sen tähden ylpeilen mieluimmin heikkoudestani, jotta minuun asettuisi Kristuksen voima."
Sinunko ruikutusten vuoksi tämä aloitukseni poistettiin neljän vuorokauden kuluttua 13.2?Sinut tulis poista palstalta eikä vaan aloituxet jotka ovat Jumalan pilkka ja Jumalan suuri soturi ja Pyhä niinkuin Paavali oli Pyhässä Hengessä. Vai että Jeesus uhrattiin saa-tanalle.
savonarola kirjoitti:
Sinut tulis poista palstalta eikä vaan aloituxet jotka ovat Jumalan pilkka ja Jumalan suuri soturi ja Pyhä niinkuin Paavali oli Pyhässä Hengessä. Vai että Jeesus uhrattiin saa-tanalle.
Miksi et tule suorittamaan lopullista poistamistani idolisi Paavalin ohjeen mukaisesti:
"Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."
Sehän on sinun tehtävä, kun Jumalan lähettämän paatuksen vallassa ei tämä Jeesuksen opetus merkitse sinulle mitään:
Antakaa niiden kasvaa yhdessä elonkorjuuseen asti, kun sen aika tulee, minä sanon korjuuväelle:Kootkaa ensin rikkaviljaa ja sitokaa se kimpuiksi, että se poltettaisiin. Mutta vehnä korjatkaa aittaani."
Jos Jeesus olisi juutalaisten toimesta uhrattu Jumalalle, hänet olisi uhrattu temppelissä, eikä rikollisten mestauspaikalla:
"Silloin astui esiin muutamia, jotka esittivät häntä vastaan väärän todistuksen:
"Me olemme kuulleet hänen sanovan: 'Minä hajotan tämän ihmiskäsin tehdyn temppelin ja rakennan kolmessa päivässä uuden, joka ei ole ihmisten tekemä.'"
Mutta tässäkään asiassa todistukset eivät pitäneet yhtä.
Silloin ylipappi nousi paikaltaan, astui esiin ja kysyi Jeesukselta: "Etkö lainkaan vastaa heidän syytöksiinsä?"
Mutta Jeesus pysyi vaiti, hän ei vastannut mitään. Silloin ylipappi teki hänelle uuden kysymyksen: "Oletko Messias, ylistetyn Jumalan poika?"
"Olen", vastasi Jeesus, "ja te saatte nähdä Ihmisen Pojan istuvan Voiman oikealla puolella ja tulevan taivaan pilvien keskellä."
Silloin ylipappi repäisi vaatteensa ja sanoi: "Mitä me enää todistajia tarvitsemme!
Kuulittehan, miten hän herjasi Jumalaa. Mitä ehdotatte?" Kaikki olivat yhtä mieltä siitä, että hän oli syyllinen ja ansaitsi kuoleman.
Muutamat alkoivat nyt sylkeä hänen päälleen. He peittivät hänen kasvonsa, iskivät häntä nyrkillä ja sanoivat: "Profetoi nyt!" Vartijatkin löivät häntä."
"Sitten he ristiinnaulitsivat hänet ja jakoivat keskenään hänen vaatteensa, ratkaisten arpaa heittämällä, kuka mitäkin sai."
Juutalaisille riitti Jeesuksen tappamiseen se, kun hän sanoi jheitä Saa-ta-nan omiksi.
Enkä yhtään ihmettele, että sinulle riittää minun poistamiseen sama juttu, kun Saa-ta-nan oma olet.
Sillä Saa-ta-nahan on murhaaja.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 694732
- 1053525
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj383296- 492773
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262708Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52159- 232051
- 1991970
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3981581Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91478