Tässä olisi sitten mahdollisuus sanoa asioita julki, mutta kenelläkään ei ole mitään älykästä sanottavaa näköjään. Pyh, säälittävää porukkaa, sanon minä. Tässäpä ajattelemistä:
Miten kilpailutat kaupassa myytävän tuotteen, jos se on piilotettu näkyvistään. Puhe on siis tupakasta tietenkin. Miten vaihdat esim. tupakanmerkkiä, jos et voi tutkia vaihtoehtoja? Nappailetko tupakka-automaatista kaikki numerot ja rupeat noita askeja tutkimaan siinä kaupanjonossa? Mitä v...n kuluttajavirasto duumailee tuosta p..sta? Turha kysymys kai se viimeinen, kun koko virastosta on mitään aikaan saamaton.
Säälittävää porukkaa
40
841
Vastaukset
- summer day
Minäpä sanon asiani julki, kun tässä avauksessa siihen on mahdollisuus. ÄLKÄÄ LAINATKO NIMMARIANI KOMMENTEISSA TAI AVAUKSISSA: KÄYTTÄKÄÄ OMAA NIMMARIANNE: TULIKO ASIA SELVÄKSI. KERPELE!!!!!!!
- i.-.-.-.i
Viesti on poistettu.
- VitunJuntit
LOL mitä välii pelle:D
- IltasanomatNauraaTeille
vittu näää on ihan pellejä.
- OlenSairasjanuautinsiitä
Saako pahoja ihmisiä raiskata ja siepata kellariin ja kiduttaa hitaasti kuoliaaksi?
- summer day
Mikä ongelma nimmarin lainaamises on kun se kuiteski palautetaan takas..
- kuittaus1
Kiitos palautuksesta.
- summer day
Ei se järvi soutamisesta kulu. Mun nimmaria saatte vapaasti lainata.
- summer day
summer day kirjoitti:
Ei se järvi soutamisesta kulu. Mun nimmaria saatte vapaasti lainata.
PULINAT POIS!!!!. Ei ole nyt kyse mistään soutamisesta, vaan nimmaristani. Nimmarini lainaaminen on luvatonta. Vain minulla on siihen yksinoikeus, ei muilla. Nimmarini on palautettu, eikä se ole enää lainattavissa. Tuliko teille "heinähatuille" asia selväksi.
- summer day
summer day kirjoitti:
PULINAT POIS!!!!. Ei ole nyt kyse mistään soutamisesta, vaan nimmaristani. Nimmarini lainaaminen on luvatonta. Vain minulla on siihen yksinoikeus, ei muilla. Nimmarini on palautettu, eikä se ole enää lainattavissa. Tuliko teille "heinähatuille" asia selväksi.
No jos sä et anna niin mä annan... Olkaa hyvä käyttäkää vapaasti nimmariani. Pitäkää hauskas täyttäkää maa....
- summer day
summer day kirjoitti:
No jos sä et anna niin mä annan... Olkaa hyvä käyttäkää vapaasti nimmariani. Pitäkää hauskas täyttäkää maa....
Älkää käyttäkö nimmariani, se on vain huijarin kehoitus käyttää toisen nimmaria, kun se itse käyttää toisen nimmaria, kun se itse ei käytä omaa nimmaria. Älkää menkö toisen nimmarin lainaamisen tielle. Se ei ole fiksua käytöstä.
- BatmanForever
Nyyh voi ei.
Minkäs teet. Nyyh.
- pimmee yö
Mie taas lopetin juomien kans läträämisen, kun ei saa paarissa ennää polttaa.
Saako kaupan tupakkiautomaatilla trollata?- summer day aito
Saa kaupassa rollat kunhan omalla nimimerkillä..
- summer day
summer day aito kirjoitti:
Saa kaupassa rollat kunhan omalla nimimerkillä..
Et sinä kaupassa trollaa. Täällä sinä trollaat aidolla nimimerkilläni. Ja kenenkähän luvalla?
- Minäolenpomo
nyt loppu toi paskan jauhaaminen. tämä on vakava palsta.
- FiksutKuunteleeRäppii
säälittävät luuserit haistakaa ite,
- Kenen.korvat
No voi...trollilla taisi mennä herne nenään, kun huomasi mut. Siis toisella palstalla. Elä pelkää, en paljasta sua. Vähän vaan leikin. Iha vähän
- Mentaalisavuketrollaa
Tykkääks makkarasta. nami nami.
- isvalehtelee
se nuoli mun anusta apua:D
- ÄitisiOnYlpeä
Nuole munaas osaaks sä
- HerraAurinkoinen
vedä kätees Rönkä. ei sun paskauutisias kukaan usko.
- HaluammeLööppejä
Tyykkäks se lapsista, hyi viottu
- ElämäAntaaJaElämäOttaa
Haista sinä vittu munapää silvan sai munaa murjaanilta ahhahahahahahahaaaa
- TaitaavituttaaILa
kyrpää on kiva nuolla. äiti kerto.
- LueAkuAnkkaa
Ai sä tykkäät munasta ota siitä
- IltalehtiHaluaaTietää
Kanerva kerto että hän trollaa tahallaan ja nauraa aina kippurassa kun kansa uskoo hänen juttujaan.
- Kanervakinhaistelee
Haista nyt jo muna luuseri
- ItseValitsitte
Asiattomista viesteistä on tehty ilmoitus Galaktisen Liiton poliisiosaston valvontapäällikölle. Liiton järjestysoperaattorit ottavat tapauksen ja osalliset henkilöt käsittelyyn pikimmiten.
Itse olette valinneet kohtalonne. - MedianEdustaja
Äiti tuu pyyhkimään. Mä en osaa:)
- ihanaa-puuhaa
Pyyhkimisen voi oppia, itse asiassa se ei ole lainkaan vaikeaa. Tämmöinen on tarkoitettu pyyhkimiseen:
http://www.aa1car.com/library/wiper_blade_traditional.jpg
Aluksi pyyhkiminen voi tuntua vähän oudolta, mutta kun sen idean oivaltaa, niin lopulta se tuntuu tosi hyvältä.
- NauranIloissani
Toi vitun trolli luulee, että joku vastaa sille LOL:D
- NauraaKuollakseen
ime sä isääs jos osaatLOL
- NauraaKuollakseen
tapa ittes. mä tapoin jo.
- IltalehdestäPäivää
voi voi luuseria. yritä uudelleen pelle paremmalla tuurilla.
- IltalehtiHaluaaTietää
Kertoa rehellisesti, että alueella oleviin ihmisiin saada yhteyttä ja siksi tuhon laajuudesta ei ole varmaa tietoa.
Kirjoita kunnolla apinanperse. Tuosta puuttu ei-sana. Vitun dille. Oletko huumeissa;:D - IltalehdestäPäivää
Luuseri, oletko elossa, mä kaipaan sua germanmember. Säälittävä spermaämpäri.
- HerraAurinkoinen
Lutkuta kyrpääs munaaivotoimittaja.
- Sormunenonsairas
se nuoli mun spermaa hyi vittu.
- IltalehdestäPäivää
haluatko tappaa itsesi. soita 555-haista paska
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124280MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822161Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5551701Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991425Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671147Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331078Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216957Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60903- 171874
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3868