Säälittävää porukkaa

Trolli-Molly

Tässä olisi sitten mahdollisuus sanoa asioita julki, mutta kenelläkään ei ole mitään älykästä sanottavaa näköjään. Pyh, säälittävää porukkaa, sanon minä. Tässäpä ajattelemistä:
Miten kilpailutat kaupassa myytävän tuotteen, jos se on piilotettu näkyvistään. Puhe on siis tupakasta tietenkin. Miten vaihdat esim. tupakanmerkkiä, jos et voi tutkia vaihtoehtoja? Nappailetko tupakka-automaatista kaikki numerot ja rupeat noita askeja tutkimaan siinä kaupanjonossa? Mitä v...n kuluttajavirasto duumailee tuosta p..sta? Turha kysymys kai se viimeinen, kun koko virastosta on mitään aikaan saamaton.

40

812

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • summer day

      Minäpä sanon asiani julki, kun tässä avauksessa siihen on mahdollisuus. ÄLKÄÄ LAINATKO NIMMARIANI KOMMENTEISSA TAI AVAUKSISSA: KÄYTTÄKÄÄ OMAA NIMMARIANNE: TULIKO ASIA SELVÄKSI. KERPELE!!!!!!!

      • i.-.-.-.i

        Viesti on poistettu.


      • VitunJuntit

        LOL mitä välii pelle:D


      • IltasanomatNauraaTeille

        vittu näää on ihan pellejä.


      • OlenSairasjanuautinsiitä

        Saako pahoja ihmisiä raiskata ja siepata kellariin ja kiduttaa hitaasti kuoliaaksi?


    • summer day

      Mikä ongelma nimmarin lainaamises on kun se kuiteski palautetaan takas..

      • kuittaus1

        Kiitos palautuksesta.


      • summer day

        Ei se järvi soutamisesta kulu. Mun nimmaria saatte vapaasti lainata.


      • summer day
        summer day kirjoitti:

        Ei se järvi soutamisesta kulu. Mun nimmaria saatte vapaasti lainata.

        PULINAT POIS!!!!. Ei ole nyt kyse mistään soutamisesta, vaan nimmaristani. Nimmarini lainaaminen on luvatonta. Vain minulla on siihen yksinoikeus, ei muilla. Nimmarini on palautettu, eikä se ole enää lainattavissa. Tuliko teille "heinähatuille" asia selväksi.


      • summer day
        summer day kirjoitti:

        PULINAT POIS!!!!. Ei ole nyt kyse mistään soutamisesta, vaan nimmaristani. Nimmarini lainaaminen on luvatonta. Vain minulla on siihen yksinoikeus, ei muilla. Nimmarini on palautettu, eikä se ole enää lainattavissa. Tuliko teille "heinähatuille" asia selväksi.

        No jos sä et anna niin mä annan... Olkaa hyvä käyttäkää vapaasti nimmariani. Pitäkää hauskas täyttäkää maa....


      • summer day
        summer day kirjoitti:

        No jos sä et anna niin mä annan... Olkaa hyvä käyttäkää vapaasti nimmariani. Pitäkää hauskas täyttäkää maa....

        Älkää käyttäkö nimmariani, se on vain huijarin kehoitus käyttää toisen nimmaria, kun se itse käyttää toisen nimmaria, kun se itse ei käytä omaa nimmaria. Älkää menkö toisen nimmarin lainaamisen tielle. Se ei ole fiksua käytöstä.


      • BatmanForever

        Nyyh voi ei.

        Minkäs teet. Nyyh.


    • pimmee yö

      Mie taas lopetin juomien kans läträämisen, kun ei saa paarissa ennää polttaa.
      Saako kaupan tupakkiautomaatilla trollata?

      • summer day aito

        Saa kaupassa rollat kunhan omalla nimimerkillä..


      • summer day
        summer day aito kirjoitti:

        Saa kaupassa rollat kunhan omalla nimimerkillä..

        Et sinä kaupassa trollaa. Täällä sinä trollaat aidolla nimimerkilläni. Ja kenenkähän luvalla?


      • Minäolenpomo

        nyt loppu toi paskan jauhaaminen. tämä on vakava palsta.


      • FiksutKuunteleeRäppii

        säälittävät luuserit haistakaa ite,


    • Kenen.korvat

      No voi...trollilla taisi mennä herne nenään, kun huomasi mut. Siis toisella palstalla. Elä pelkää, en paljasta sua. Vähän vaan leikin. Iha vähän

      • Mentaalisavuketrollaa

        Tykkääks makkarasta. nami nami.


      • isvalehtelee

        se nuoli mun anusta apua:D


    • ÄitisiOnYlpeä

      Nuole munaas osaaks sä

      • HerraAurinkoinen

        vedä kätees Rönkä. ei sun paskauutisias kukaan usko.


      • HaluammeLööppejä

        Tyykkäks se lapsista, hyi viottu


    • ElämäAntaaJaElämäOttaa

      Haista sinä vittu munapää silvan sai munaa murjaanilta ahhahahahahahahaaaa

      • TaitaavituttaaILa

        kyrpää on kiva nuolla. äiti kerto.


    • LueAkuAnkkaa

      Ai sä tykkäät munasta ota siitä

      • IltalehtiHaluaaTietää

        Kanerva kerto että hän trollaa tahallaan ja nauraa aina kippurassa kun kansa uskoo hänen juttujaan.


    • Kanervakinhaistelee

      Haista nyt jo muna luuseri

      • ItseValitsitte

        Asiattomista viesteistä on tehty ilmoitus Galaktisen Liiton poliisiosaston valvontapäällikölle. Liiton järjestysoperaattorit ottavat tapauksen ja osalliset henkilöt käsittelyyn pikimmiten.

        Itse olette valinneet kohtalonne.


      • MedianEdustaja

        Äiti tuu pyyhkimään. Mä en osaa:)


      • ihanaa-puuhaa

    • NauranIloissani

      Toi vitun trolli luulee, että joku vastaa sille LOL:D

    • NauraaKuollakseen

      ime sä isääs jos osaatLOL

    • NauraaKuollakseen

      tapa ittes. mä tapoin jo.

    • IltalehdestäPäivää

      voi voi luuseria. yritä uudelleen pelle paremmalla tuurilla.

    • IltalehtiHaluaaTietää

      Kertoa rehellisesti, että alueella oleviin ihmisiin saada yhteyttä ja siksi tuhon laajuudesta ei ole varmaa tietoa.

      Kirjoita kunnolla apinanperse. Tuosta puuttu ei-sana. Vitun dille. Oletko huumeissa;:D

    • IltalehdestäPäivää

      Luuseri, oletko elossa, mä kaipaan sua germanmember. Säälittävä spermaämpäri.

      • HerraAurinkoinen

        Lutkuta kyrpääs munaaivotoimittaja.


      • Sormunenonsairas

        se nuoli mun spermaa hyi vittu.


    • IltalehdestäPäivää

      haluatko tappaa itsesi. soita 555-haista paska

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe