Onko kukaan tarjoutunut moderaattoriksi tälle palstalle? Nyt kun palsta on uusi, se olisi vielä ehkä helppo ohjata toiseen suuntaan kuin mihin kirkosta eroaminen -palsta on mennyt.
Mode palstalle?
8
112
Vastaukset
Minulla kävi mielessä hakea modeksi tälle palstalle, mutta jätin hakematta. Läpinäkyvyyden vuoksi on ehkä hyvä jos modea ei ole, niin ei tule ainakaan syytöksiä että ketään sensuroitaisiin.
- Jori Mäntysalo
Kaunis ajatus mutta ei toimi. Parempi toimiva palsta ja syytökset sensuurista kuin liki lukukelvoton palsta, jossa joku höyrypää toistaa samoja aloituksia hiukan eri sanoin.
Jori Mäntysalo kirjoitti:
Kaunis ajatus mutta ei toimi. Parempi toimiva palsta ja syytökset sensuurista kuin liki lukukelvoton palsta, jossa joku höyrypää toistaa samoja aloituksia hiukan eri sanoin.
Saattaa se olla niinkin. No, en vastusta jos joku muu (vink vink, Jori) haluaa pyrkiä modeksi mutta itse en aio. :)
- Jori Mäntysalo
rainbowshy kirjoitti:
Saattaa se olla niinkin. No, en vastusta jos joku muu (vink vink, Jori) haluaa pyrkiä modeksi mutta itse en aio. :)
Olen joskus klikannutkin sitä "Haluatko valvojaksi" -linkkiä ja laittanut viestiä. Ei vastausta.
Jos sinulle ylläpito edes vastaa, niin voinet ainakin kysyä onnistuuko. En tiedä suomi24:n linjauksia.
Varmaan paljon auttaisi, jos kaksi kuukauttakin jaksaisi moderoida. - Nasse..
Jori Mäntysalo kirjoitti:
Olen joskus klikannutkin sitä "Haluatko valvojaksi" -linkkiä ja laittanut viestiä. Ei vastausta.
Jos sinulle ylläpito edes vastaa, niin voinet ainakin kysyä onnistuuko. En tiedä suomi24:n linjauksia.
Varmaan paljon auttaisi, jos kaksi kuukauttakin jaksaisi moderoida.Sösseli vois joo hyytyä parissa kuukaudessa - tai ainakin jatkaa lapiointiaan muilla palstoilla.
Loppupeleissä any publicity good publicity - asia mitä nää urpot ei tajua joten ei tuosta nyt vahinkoakaan ole.
Onhan tää kuitenkin lähtökohtaisesti suoli24.
Suurempi huoli on siitä tekeekö sösseli allindiet vieläpä siinä onnistuen.
- Valtion varoin
Vaparit modeksi tänne niin saadaan oikeaoppista valehtelua ja soopaa palstalle! Valtion avustusvaroin tietysti.
Laitoin hakemuksen. Katsotaan miten käy.
- kaikkityyni
Samat trollit ja atet ne tännekin rynnivät. Kaikki kamelinperseen kanssaperilliset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131208
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1181047- 130930
- 96792
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten295746Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81666Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504