Elämäni huonointa palvelua tähän mennessä... Kävinpä kuopion amarillossa tytsin kanssa tänään syömässä tilattiin annokset tytsi kanaa ja mä lihaa... Liha oli aluksi raakaa ja sitkeää (en tykkää raaásta eikä veitsi sitä paitsi pystynyt siihen...) pyysin uutta annosta n. 10 min päästä toi annoksen. Liha oli kypsennetty (siis sama kun ensimmäisellä kerralla) mikrossa ja se oli entistä sitkeämpää ja salaatin sekaan oli laitettu sellainen salaatinkanta ja lisätty tulista kastiketta päälle oli hieman etovan näköista... Sama annos kuin ensimmäisellä kerralla, oli lämmitetty mikrossa sitäkin... Meinas lievästi sanottuna palaa hihat. Kiitokset Kuopioon lupsakoille ihmisille XXX
Kuopion amarillo
2
641
Vastaukset
- Gola
outoa... minä taas olen käynyt muutamien tytskien kaa syömässä kyseisessä paikassa ja ruoka on aina ollut maittavaa... hinta/laatu suhteeltaan kuopion paras ruokapaikka. Mutta valitettavaa että teille kävi noin...
- JJS
Tuossa kesällä samaisesta paikasta tuli lähdettyyn pois ennen kun tarjoilija etes kerkes käydä terve sanomassa. Tyttöystävän kanssa mentiin kyseiseen paikkaan ja sanoin jopa vastaantulleelle tarjoilialle päivää ja hän ei sanonut mitään. Pääsimme pöytään ja siinä ruvettiin miettii mitä syötäisi ja saatiin ainakin rauhassa miettii! nimittäin olimme siellä n. puolituntia ja tarjoilijaa ei näkynyt missään! Yhdelle tarjoilijalle heiluttelin kättäkin että voisko saada palvelua mut ei tuntunut kiinnostavan. Lähdimme sitten pois sieltä ja ei voi ainakaan sanoa että tarjoilijoilla olisi ollut kiire koska oli maanantai ja kello jotain 13 päivällä ja todellakaan siellä ei ollut ruuhkaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat263593Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43466
- 47427