lähdimme mieheni kanssa suurin odotuksin 1. kertaa olutfestareille. täytyypä sanoa että 1 ja viimeistä kertaa!
ensinnäkin tanssilattia oli ihan onneton, pelkistä leveyistä tehty joiden saumoihin jalat tökkivät ja erittäin huono luisto!
sitten nämä esiintyjien aikataulut jotka eivät pitäneet paikkaansa! janna rupesi esiintymään lähes tunnin myöhässä ja se aika oli otettu pois yölinnun toisesta setistä.
kyllä täytyy sanoa että olivat sellainen pettymys että toista kertaa ei lähdetä!
olutfestarit
18
3588
Vastaukset
- tantsu
Niin usein olen sinne kävellyt melkein yhtä monta kertaa takaisin tullut. . . Nyt ei edes kiinnostanut kun sama syy kuin teillä, esiintyjät myöhässä. Ei se kyllä artisteillakaan palkka kauan juokse kun kun palkkansa maksajat aliarvioidaan. .
- Silmukka
Paikallinen rokkibändi kyllä veti kovan keikan! Pesi Simot, Jannat ja Jonnet tullessa ja palatessa. Simo ainakin oli nauttinut ihan liikaa muutakin kuin festivaali henkeä
- Anonyymi
mitä hyvää siinä bändissä on? no ehkä laulajan pylly mutta ei muuta
- Anonyymi
Miten on tänä vuonna, onnistuuko ?
- Anonyymi
Toivottavasti ei, koskaan
- Anonyymi
Aika surkeat juhlat, surkeat on vetäjätkin
- Anonyymi
Käytiin Kemijärvi soi festivaaleilla jätettiin olutfestarit väliin koska Kuusamossa ei satsata esiintyjiin,Kemijärvellä on toisin mukavaa oli.
- Anonyymi
Esiintyjät maksaa. Siinä se vitsi piilee.
Zero Nine on silti aina hyvä.
- Anonyymi
Olutfestarien historian pohjanoteeraus taisi oll FREDERIKin keikka. semmoinen junttidiskojuntti että....
- Anonyymi
Niin. Sitä on olemassa ihmisiä, jotka valittaa kaikesta, kaikista ja kaikenaikaa.
Kaikkea voi reissussa tapahtua, se on selvä. Mutta lienee hauskempaa ylittää moiset ja etsiä positiivinen ratkaisu. Turhaa itkeä kaatunutta maitoa! Itsellä hauskempaa kun menee nillä eväillä, mitä on sillähetkellä käytettävissä.
- Anonyymi
Oli niinku kirkon menot. Ei käy kateeksi
- Anonyymi
On sitä tuota tyhjän narisijaa.
- Anonyymi
Onneks loppui, eipähän tarvinnu valittaa metelistä lähitalosta :D
- Anonyymi
Miksihän on niin vaikeaa tiedottaa olutfestareiden esiintyjistä?
- Anonyymi
Tulis vaan älytön myrsky. 35e tietenki lippu😁
- Anonyymi
Heikko on esiintyjätarjonta. Jään kotiin.
- Anonyymi
Junttien festarit
- Anonyymi
Oliko minkälaiset pippalot??
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1115785Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323877- 823322
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182936Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2481980Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871953- 1411758
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81676Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui381665Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu861513