Olemme satunnaisesti käyneet lukemassa tämän saitin keskusteluja.
Aiheena on ryhmäseksi, hieno aihe .)
Kysymys kuuluukin, käykö täällä alan harrastajia, vai sitä suunnittelevia?
T. nimimerkki "kymmenen vuotta harrastanut"
Kimpat
23
2248
Vastaukset
- apumies2
Totta käy alan harrastajia,,minäkin oon muutaman kerran ollut apumiehenä kimppasexsissä... mukavaa rentoa toimintaa kun kaikki on mukana aidosti ja ilman mustasukkaisuutta.. 50v
- matt damon
Ja sitten heräsit kun äti huusi kahville.
Hieno aihe...se on totta.
Minäkin olisin mielelläni apumiehenä jos löytyy luotettava pari
jonka kanssa kemiat toimii .........!!!- matt damon
Unissas varmasti.
- ninnili
ite 19v tyttö ja iteki ollu välil apuna, kyllä voisin parisuhteessakin etsiä kolmatta osapuolta
- takaa
Voi hitto kun sut sais!!! voisin sullekin olla apuna!!!
- kokemuksia3
Niin kaikillahan on joskus ollut se ensim. kerta,ei kukaan ole heti alan harrastaja jumalan armosta.Hyvä jos mukana niin veteraaneja kuin niitä joilla polte kokeilla on alkanut kummitella mielessä
Meilläkin monia kokemuksia, eri kokoonpanoista )
- 2+1 =3
Kolmantena ollut avioparin kassa, kolmen parin. Hienoja kokemuksin, jokainen omasta aidosta halusta mukana ilman painostusta sekä selvin päin. Eli ei viinaksia mukaan.
- 3mukavaa
Itse kokematon tässä, mutta kiinnostaa tosi paljon. Tärkeintä olis luottamuksellinen ilmapiiri. Terv 45 v mies.
- matt damon
3mukavaa kirjoitti:
Itse kokematon tässä, mutta kiinnostaa tosi paljon. Tärkeintä olis luottamuksellinen ilmapiiri. Terv 45 v mies.
peräkamaripoikaa kiinnostaa, juuh vittu.
Onhan näitä ketjuja viihdyttävää välillä käydä lukemassa, totta :P Ja keskusteluissa jokainen tietysti on superkokenut :O Eikö nuo viisaat ihmiset ole joskus sanoneet että jokaisella pariskunnalla pitää olla ainakin yksi yhteinen harrastus..
Terkuin nimimerkki *joskus kokeillut ;)*- odottaja!
Naisten on varmaan helpompi päästä ryhmäseksiin mukaan,oletan näin.Miehenä itsekkin haluaisin kokeilla kimppaa jos tilaisuus tulisi.Aika vapaamielinen olen kimpan koostumuksesta.
- matt damon
Ja varmasti myös siitä mitä lajia kimpan muut osallistujat edustaa, esim. lammas tai lehmä?
- saunafanit
Mitä enempi ikää tulee niin sitä enemmän haluaisi kimppaa kokeilla. Meillä molemmilla myös toive päästä seuraamaan muiden parien akteja sekä riettaita sekstaamisia klubeilla ym. Olisko antaa vinkkejä paikoista, maista jne?
- Namiii
AI kun uskaltais lähteä kahden miehen pantavaksi
- kokemuksia3
Hei Namii
Otappa rohkeasti ensiaskel kimppaihanuuden pariin.
Pidetään susta hyvää huolta.
[email protected]
- punaiset pikkarit
Minä ainakin pitäisin NAMII tosi hyvänä..
Hmmm....
- JaskaSeksiJanna
Vajaa pari vuotta tuttavapariskunnan kanssa harrastettu ryhmäseksiä, n. 30-35-vuotiaita ollaan. Mahtava hieman erilainen tapa rentoutua ja kun leikeissä mukana lanteille kiinnitettävä dildo, naiset pystyvät keskenäänkin naimaan vaikka kuinka kauan miesten huilatessa välillä. Suosittelen.
- ek1
huomenna torstaina tre unisex aamupäivästä rietasta menoa
- _kartsa_
11.30 - 12.00 jälkeen unisex tre..
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510592
- 817143
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445244- 624750
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella734454Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334013- 472928
- 362795
- 402360
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per361974