911 mustat laatikot

Missä ovat niiden lentokoneiden mustat laatikot, joita terroristit käyttivät 11.9.2001 WTC:n ja Pentagonin terrori-iskuissa?

Tiedämmehän jokainen sen, että nuo mustat laatikot ovat suunniteltu kestämään kaikki muut kuviteltavissa olevat voimat, paitsi suora ydinaseen räjähdys. Ihmetyttää hiukan vain, minne nuo todella tärkeitä tietoja sisältäneet boxit hukkuivat?

22

2158

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12345

      Arabeilla oli mukana juuri näitä ydinaseita juuri mustien laatikkojen murtamisen vuoksi.
      Taikka sitten nauhalla on jotakin, mitä ihmisten ei haluta kuulevan. En tiedä, mutta varmasti asia on selitettävissä "kansallisella turvallisuudella!" niinkuin kaikki muukin tällainen!

    • true

      En oo kuullut puhuttavankaa, siellähän ne varmaan rakennusten romujen keskellä on...jos niitä edes oli ko. lentokoneissa (poistettiin juuri väliaikaisesti...hoh). Kaikki salataan...

    • Andronikos

      Kuinka monen mustan laatikon tiedot on yleensä julkistettu?

      • ei liitykään siihen mitä on väitetty, että laatikot tuhoutuivat. WTC-iskuissa ainakin väitettiin boksien tuhoutuneen.


      • fatmike kirjoitti:

        ei liitykään siihen mitä on väitetty, että laatikot tuhoutuivat. WTC-iskuissa ainakin väitettiin boksien tuhoutuneen.

        Tuhoutuuhan ne suunnatun miniydinpommin iskussa. Ei se pilvenpiirtäjän betoni muuten pulveriksi muutu eikä teräsrakenteet pysy viikkoa sulana. Se kun tuo kerosiinipalo erittäin hyvissä olosuhteissa saattaa kehittää jopa 800 asteen kuumuuden ja teräs sulaa siinä 1500 asteen tienoilla.
        Niin että ei ihme, että mustat laatikot hävisivät toisin kuin yhdeksi terroristiksi syytetyn passi, joka löytyi lähen vahingoittumattomana raunioista...
        Kahden tornin hävitys hoidettiin tyylikkäästi kolmannesta, mutta toimijat eivät tienneet, että sillekin oli varattu sama kohtalo...


    • *Kansalainen*

      Sinä et ole vielä vastannut WTC-tornien sortumistakaan koskeviin kysymyksiin tavalla, jossa olisi häivääkään uskottavuudesta, mutta olet jo täällä pistämässä uutta aihetta putkeen.

      Jos minä olisin "illu", niin minä olisin kyllä kertonut, että kaikki mustat laatikot ovat löytyneet, ja niiden antama informaatio tukee virallista näkemystä.
      Eikö sinustakin ole kummallista, että "illut" ovat kertoneet laatikoiden kadonneen, sen sijaan että olisivat kertoneet niiden löytyneen ja todistaneen virallisen kertomuksen oikeaksi?
      Onhan selvää, ettei kellään ulkopuolisella olisi ollut mahdollisuutta saada tietää, että oliko koko laatikoita olemassa vai ei, joten kiinnijäämisen riskikin olisi ollut olematon.

      Mutta käy toki ensin vastailemassa niihin vastausta vailla oleviin kysymyksiin!

      • että olet vihainen, koska et ole omasta mielestäsi saanut uskottavia vastauksia. Olen mielipiteeni kertonut tornien sortumisestä, eikä minua kiinnosta enää paskan vertaa, uskotko sinä niitä vai et. Toin vain ne julki.

        Pitäisikö muuten sinulta kysyä lupa milloin tänne saa kirjoittaa?

        Mutta voin vastapainoksi kertoa sinulle, jos kiinnostaa, ettet ole itsekään vastannut WTC-tornien sortumista, pulverisoitumista ym. ilmiöitä koskeviin kysymyksiin tavalla, jossa olisi häivääkään uskottavuutta.

        "Mutta käy toki ensin vastailemassa niihin vastausta vailla oleviin kysymyksiin!"
        Olet ilmeisesti kaunainen tai vähä-älyinen, koska jankkaat tuota samaa jatkuvasti. Veikkaisin kirjoituksistasi päätellen, että molempia. Voisin kyllä itsekin tivata "uskottavaa vastausta" sinulta vaikka maailmanloppuun saakka, kun en ole sitä omasta mielestäni saanut.


      • Andronikos
        fatmike kirjoitti:

        että olet vihainen, koska et ole omasta mielestäsi saanut uskottavia vastauksia. Olen mielipiteeni kertonut tornien sortumisestä, eikä minua kiinnosta enää paskan vertaa, uskotko sinä niitä vai et. Toin vain ne julki.

        Pitäisikö muuten sinulta kysyä lupa milloin tänne saa kirjoittaa?

        Mutta voin vastapainoksi kertoa sinulle, jos kiinnostaa, ettet ole itsekään vastannut WTC-tornien sortumista, pulverisoitumista ym. ilmiöitä koskeviin kysymyksiin tavalla, jossa olisi häivääkään uskottavuutta.

        "Mutta käy toki ensin vastailemassa niihin vastausta vailla oleviin kysymyksiin!"
        Olet ilmeisesti kaunainen tai vähä-älyinen, koska jankkaat tuota samaa jatkuvasti. Veikkaisin kirjoituksistasi päätellen, että molempia. Voisin kyllä itsekin tivata "uskottavaa vastausta" sinulta vaikka maailmanloppuun saakka, kun en ole sitä omasta mielestäni saanut.

        Mitäs torneille olisi pitänyt salaliittofysiikan mukaan käydä, jos niiden potentiaalienergia ei riitä pulverisoitumiseen? Pudota kenties isoina möhkäleinä maahan, hajoamatta? Vaiko kenties jäädä ilmaan roikkumaan, energian loppuessa?


      • Andronikos kirjoitti:

        Mitäs torneille olisi pitänyt salaliittofysiikan mukaan käydä, jos niiden potentiaalienergia ei riitä pulverisoitumiseen? Pudota kenties isoina möhkäleinä maahan, hajoamatta? Vaiko kenties jäädä ilmaan roikkumaan, energian loppuessa?

        Juuri noin kuin esitit. Isompina palasina tai ironista kylläkin, potentiaalienergian loppuessa, jäädä sille paikalleeen.


      • Andronikos
        fatmike kirjoitti:

        Juuri noin kuin esitit. Isompina palasina tai ironista kylläkin, potentiaalienergian loppuessa, jäädä sille paikalleeen.

        "Juuri noin kuin esitit. Isompina palasina tai ironista kylläkin, potentiaalienergian loppuessa, jäädä sille paikalleeen."

        Vastauksesi herättää vain lisää kysymyksiä:

        1. Miksi kukaan uskoisi noin järjettömään teoriaan?

        2. Miksi se on ironista?


      • Andronikos kirjoitti:

        "Juuri noin kuin esitit. Isompina palasina tai ironista kylläkin, potentiaalienergian loppuessa, jäädä sille paikalleeen."

        Vastauksesi herättää vain lisää kysymyksiä:

        1. Miksi kukaan uskoisi noin järjettömään teoriaan?

        2. Miksi se on ironista?

        1. Koska fysiikan lait määräävät siten tapahtuvan.

        2. Siksi, koska esitit asian hieman ivallisesti: "Vaiko kenties jäädä ilmaan roikkumaan, energian loppuessa?"
        Ironista kyllä juuri noin.


      • Andronikos
        fatmike kirjoitti:

        1. Koska fysiikan lait määräävät siten tapahtuvan.

        2. Siksi, koska esitit asian hieman ivallisesti: "Vaiko kenties jäädä ilmaan roikkumaan, energian loppuessa?"
        Ironista kyllä juuri noin.

        Täytyy myöntää, että nyt kyllä kiinnitit huomioni. Ei niinkään, että olisit esittänyt jotain mullistavaa tai edes mielenkiintoista, mutta olet ainoa salaliittotieteilijä, joka ei ole ensimmäisessä vastauksessaan minulle väittänyt minua *kansalaisen* kaksoispersoonaksi, tai muuta vastaavaa.

        Minua kiinnostaa tietää, mistä salaliittoteoreetikot ovat laskeneet, kuinka paljon lentokoneen törmäykset vähentävät tornin tukivoimaa. Minulle on näistä "911-TOTUUSJONKAMEDIAPIMITTÄÄ"-sivustoista jäänyt hieman sellainen mielikuva, että siellä ei oikein osata laskea korkeamman asteen yhtälöitä.


      • Andronikos kirjoitti:

        Täytyy myöntää, että nyt kyllä kiinnitit huomioni. Ei niinkään, että olisit esittänyt jotain mullistavaa tai edes mielenkiintoista, mutta olet ainoa salaliittotieteilijä, joka ei ole ensimmäisessä vastauksessaan minulle väittänyt minua *kansalaisen* kaksoispersoonaksi, tai muuta vastaavaa.

        Minua kiinnostaa tietää, mistä salaliittoteoreetikot ovat laskeneet, kuinka paljon lentokoneen törmäykset vähentävät tornin tukivoimaa. Minulle on näistä "911-TOTUUSJONKAMEDIAPIMITTÄÄ"-sivustoista jäänyt hieman sellainen mielikuva, että siellä ei oikein osata laskea korkeamman asteen yhtälöitä.

        1-tornin osalta ei ole todisteita matkustajalentokoneen törmäyksestä, muuta kuin puheet, joten annetaan sen olla.

        2-tornin osalta voidaan todeta koneen menneen täysin ohi tornin keskirungon ja vahingoittaneen vain toissijaista tuentaa, eli tornin ulkoseinää kulmasta. Väittäisin tuon perusteella, että 2-tornin kohdalla tornin tuenta heikkeni ehkä 2%.


      • nimimerkki
        fatmike kirjoitti:

        1-tornin osalta ei ole todisteita matkustajalentokoneen törmäyksestä, muuta kuin puheet, joten annetaan sen olla.

        2-tornin osalta voidaan todeta koneen menneen täysin ohi tornin keskirungon ja vahingoittaneen vain toissijaista tuentaa, eli tornin ulkoseinää kulmasta. Väittäisin tuon perusteella, että 2-tornin kohdalla tornin tuenta heikkeni ehkä 2%.

        "2-tornin osalta voidaan todeta koneen menneen täysin ohi tornin keskirungon ja vahingoittaneen vain toissijaista tuentaa, eli tornin ulkoseinää kulmasta. Väittäisin tuon perusteella, että 2-tornin kohdalla tornin tuenta heikkeni ehkä 2%."

        Huhhuijaa, enpä ole jaksanut aikoihin enää edes kommentoida näitä loppuun kaluttuja aiheita mutta nyt oli pakko nauraa ääneen itsekseen.
        Mikä asijantuntija, ettensanos :)


    • jaska_vm86

      wtc taloista ei löytynyt puhelimenluuria isompia esineitä kun kaikki olivat palasina ja jäljellejääneet rautapalkit lopulta osti juutalaisperäinen yritys joka myi suurimman osan kiinaan ja intiaan, yhteenkään palkkiin ei tehty edes testejä miksi ne menivät palasiksi, kaikki kuljetettiin nopeasti pois. Yritys joka siivosi WTC:n romut on http://www.controlled-demolition.com/ joka muunmuassa on mainostanut uutta talojen räjäytystekniikkaa jolla voidaan saada talon kantavat rakennepalkit tietynkokoisina alas, wtc:stä otetuissa kuvissa nähdään että useat rautapalkit olivat kaikki saman pituisia. Sama controlled demolitions inc "siivosi" oklahoman pommisotkut myös, joka kanssa oli usa:n itsetekemä. Talojen kellareissa räjähti todennäköisesti "mikroydinpommit" joka sulattaisi kaiken raudan räjähdysalueellansa, tulipalot sammuivat vasta 100 päivän jälkeen (http://news.bbc.co.uk/cbbcnews/hi/world/newsid_1720000/1720966.stm), nuo pommit selittäisi miksi 5 osavaltiossa havaittiin 2.2 richterin asteikolla oleva maanalainen "tärinä" samaan aikaan kun tornit kaatuivat, ja se myös selittäisi miksi noin kuukausi onnettomuuden jälkeen löytyi sulaa terästä olevia lammikoita 20 metriä maan alta, ei kerosiini tuommoista voisi ylläpitää. Noihin kaikkiin juttuihin löytyy googlella faktaa ja vaikka (http://www.serendipity.li/wot/bollyn2.htm). Toi on niin päivänselvä tapaus tuo wtc niin eipä tähän paljoa jaksa muutakun vaikka: saksan entinen puolustusministeri kertoo haastattelussa itse uskovansa mitenkä wtc oli usa:n itsetekemä http://www.nesara.us/doverpts04/May_14_2004.htm

      • Jurputtaja

        selvyyden vuoksi, arvaatkos kuinka kauan voi esimerkiksi laivan teräs palaa kunhan se aikansa saa muhia? Siis ilman mitään "mikroydinpommia"?
        Mitä tulee teräksen sulamiseen ja muuhunkin rojusta syntyneeseen,tiivistyneeseen tai pöylyyntyneeseen kappaleisiin, osaatkos yhtään kuvitella minkälainen paine ja paino kohdistuu kellarikerroksiin tornin luhistuessa?
        Ja meinaatko että mikroydinpommi siellä piteli sitten terästä sulana? Tämmöinenhän onkin aivan uutta fysiikan alalta....

        Ja mitä ihmeellistä on siinä että rojut korjaa pois niihin erikoistunut yritys?
        Lienee yhtä hämärää että öljytuhojen siivoamiseen osallistuu öljyvahinkoihin erikoistunut yritys?

        Ja onko kaikki faktaa mitä netistä löytyy? Tai anna olla, tiedän, tiedän...illu jne...


      • *Kansalainen*

        On kyllä sinänsä ihan mielenkiintoinen väite, että kellarissa räjäytetty "ydinpommi" saa rakennuksen sortumaan ylhäältä alas.
        Sekin on vallan ihmaallista, että monet palkeista olivat saman pituisia. Nehän eivät olleetkaan rakennusvaiheessa saman pituisia? Eihän? :)
        Tuo maan värähtely se vasta kummallinen juttu onkin. Kun satojen metrien korkeudesta syöksyy kymmenien, jopa satojen tonnien painoisia seinänlohkareita alla olevaan asfalttikenttään, niin onhan se tosiaan ihan vallan kumma juttu, että mistä seisminen värähtely johtuu?

        Ei muuta kuin lisää vaan "googlella faktaa" ruutuun. Näitä on ilo lukea :)


      • jugen-home
        *Kansalainen* kirjoitti:

        On kyllä sinänsä ihan mielenkiintoinen väite, että kellarissa räjäytetty "ydinpommi" saa rakennuksen sortumaan ylhäältä alas.
        Sekin on vallan ihmaallista, että monet palkeista olivat saman pituisia. Nehän eivät olleetkaan rakennusvaiheessa saman pituisia? Eihän? :)
        Tuo maan värähtely se vasta kummallinen juttu onkin. Kun satojen metrien korkeudesta syöksyy kymmenien, jopa satojen tonnien painoisia seinänlohkareita alla olevaan asfalttikenttään, niin onhan se tosiaan ihan vallan kumma juttu, että mistä seisminen värähtely johtuu?

        Ei muuta kuin lisää vaan "googlella faktaa" ruutuun. Näitä on ilo lukea :)

        Paljon saat palkkaa että olet tyhmä


      • Andronikos
        jugen-home kirjoitti:

        Paljon saat palkkaa että olet tyhmä

        Me kansalaisen kanssa elämme alienien valosta ruokaa tekevällä teknologialla, jota pimitämme kansalta. Kysy vaikka Teemu23-nimimerkiltä!


      • Jurputtaja
        Andronikos kirjoitti:

        Me kansalaisen kanssa elämme alienien valosta ruokaa tekevällä teknologialla, jota pimitämme kansalta. Kysy vaikka Teemu23-nimimerkiltä!

        valoa kuluu päivän mämmiin?
        Minulla nimittäin on uusinta uutta oleva laite jolla loihdin pippuripihvin(well done) alle 4 kandelan voimalla....toimittivat tämän uutuuden minulle näistä ansiokkaista kirjoituksistani täällä.
        Vanhempi malli ei oikein pelittänyt, sillä sai hät hätää aikaiseksi eilisen kaurapuuron 300 0000 kandelalla.


    • totuuus2013
    • ...

      Ne virallisesti väittivät ettei niitä löytynyt, mutta epävirallisesti ne löydettiin, mutta koska kyseessä ei ollut matkustajakoneita, ei niissä ollut yhtään mitään, joten the case closed.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      276
      2974
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      76
      1538
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      1270
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1190
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1077
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe