Suomen lähetysseura?

voe,voe.

Joko Suomen lähetysseura on erotettu kansainvälisestä yhteistyöstä homojen asiassa. Olen lukenut että asiasta käydään erittäin voimakasta väittelyä. Maamme lähetysseura on niin suvaitsevainen että kansainvälinen yhteisö sanoo jo. Soo,so. Tuollainen peli ei vetele! Laittavat maastamme lähetystyöhön jopa pareittain homoja. Paikalliset suinaa. Voe herrajjumala sentään!

6

474

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Peto on pukeutuneena valkeuden enkeliksi,tekee täysillä töitään ei valveilla olevien parissa.
      Eihän sokea voi sokeaa talutta,molemma lankeavat kuoppaan.
      On huudettava tehkää kääntymys teoistanne että pelastuisitte,itse kuulun kansanlähetysen piiriin,sielläkin on nukkumista jossain määrin,ei etsitä Jeesuske anteeksi antavaa rakkauta synneistä,nukkuvat ruususen unta.
      voe huudot saattavat tulla.

• voe, voe.

Annahas selekkeempi vatsaus!

• hohhoijjaa

Samoin...

• vastus
    • Eka oli superhyvä
    • Lainaus ort.sivusto.

Ortodiksikirkko: Homous on saatanasta: mieti tätä (se aito) amen!

Venäjällä korostetaan perinteisten arvojen kunnian palauttamista ja kansan yhtenäistämistä. Ortodoksinen kirkko on tässä työssä keskeinen kivijalka. Päälinjana on, että kaikki mikä ei kunnioita perinteisiä arvoja, on pahasta.

– Kun sateenkaari-ihmiset järjestävät tapahtumia, ortodoksit saapuvat paikalle. He heittelevät meitä kananmunilla, kaatavat pyhää vettä päällemme ja huutavat, että kaikki homot pitäisi eristää piikkilangalla pyhän Venäjän maalla, kertoo Kirill.

– Venäjän ortodoksinen kirkko on yksi maailman homofobisimmista ja konservatiivisimmista kirkoista. Sillä ei ole aikomustakaan tunnustaa mitään homojen, lesbojen, biseksuaalien ja transihmisten oikeuksia. Tämä on tällä hetkellä yksi Venäjän suurimmista ristiriidoista.

– Patriarkka Kirill totesi hiljattain, että homoliittojen salliminen johtaa maailmanloppuun. Totisesti! Amen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      74
      1359
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      243
      1249
    3. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1061
    4. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      254
      1032
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      51
      755
    6. 64
      714
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      62
      707
    8. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      39
      688
    9. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      44
      651
    10. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      30
      607
    Aihe