Tulin ensinmäistä kertaa tänne Turun uuteen apteekkii. Jää kyl ihan tasan viimeiseks kertaa tänne! Oon suuri Vares fani ja olin otettu, ku sattumalt tulin tänne missä Vares leffoja on kuvattu. Olen ehkä massa ihmisten mielestä bombodaa ihQquu vaikka oonkin iältäni 22v. ERÄS baarimikko jäi kaivelemaa ikävästi tunteisiin. Pyysin tiskiltä näytettyäni henkkarini kokemattomana varovasti josko olisi mustikka shottia. Baarimikko vastasi että ei oo. Sit pyysin no voisitko tehä mulle jonkun sortin vastaavanmoista hyvänmakuista, nannanmakuista shottia. Baarimikko vastasi, että ei me ei olla mikään cocktail baari. Jäi ihan sairaan paska maku. Vaiks nyt jo ymmärsin peremmälle tultuani, et tästä paikasta ei saa välttämättä erikoisimpia cocktaildrikkejä, mutta asian olisi voinut vaikka ilmaista vähän ystävällisemmin, esim. Ehdottamalla tarjolla olevia makeita juomia...
Uusi Apteekki Turku
Jonu
1
170
Vastaukset
- Pettynyt asiakas
Juu en tiedä, miks jotku baarimikot katsoo asiakseen vittuilla maksavalle asiakkaalle. Löytyy ainaki Tampereelta monta paikkaa, missä huono palvelu. Sit aina valitetaan, et asiakkaat käyttäytyy huonosti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.834283- 1623528
- 533139
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1951930- 441756
- 271747
- 231744
- 571694
- 191597
- 181581