Tulin ensinmäistä kertaa tänne Turun uuteen apteekkii. Jää kyl ihan tasan viimeiseks kertaa tänne! Oon suuri Vares fani ja olin otettu, ku sattumalt tulin tänne missä Vares leffoja on kuvattu. Olen ehkä massa ihmisten mielestä bombodaa ihQquu vaikka oonkin iältäni 22v. ERÄS baarimikko jäi kaivelemaa ikävästi tunteisiin. Pyysin tiskiltä näytettyäni henkkarini kokemattomana varovasti josko olisi mustikka shottia. Baarimikko vastasi että ei oo. Sit pyysin no voisitko tehä mulle jonkun sortin vastaavanmoista hyvänmakuista, nannanmakuista shottia. Baarimikko vastasi, että ei me ei olla mikään cocktail baari. Jäi ihan sairaan paska maku. Vaiks nyt jo ymmärsin peremmälle tultuani, et tästä paikasta ei saa välttämättä erikoisimpia cocktaildrikkejä, mutta asian olisi voinut vaikka ilmaista vähän ystävällisemmin, esim. Ehdottamalla tarjolla olevia makeita juomia...
Vastaukset 1
- Pettynyt asiakas
Juu en tiedä, miks jotku baarimikot katsoo asiakseen vittuilla maksavalle asiakkaalle. Löytyy ainaki Tampereelta monta paikkaa, missä huono palvelu. Sit aina valitetaan, et asiakkaat käyttäytyy huonosti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va802047Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3661259Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu271105- 1411038
- 95794
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa131790- 45717
- 60690
Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63672- 61656