Hei, taloyhtiömme mankeli on rikki. Mitä voisimme tehdä, kun meitä on tässä kymmeniä perheitä? Silitystalkoot pystyyn, entäs kaikki lakanat? Voi herran jumala!
Taloyhtiämme mankeli
6
220
Vastaukset
- ylihoitaja
Sellaista se on, kun eestä on kuin enkeli, mutta takaa kuin mankeli. Suosittelen terveyskeskuksen laihdutusryhmään peffankohotus kurssille.
- Eveliina:
Kiitos vinkistä, haen sinne heti. Minulla on ollut appelsiini-ihoa pakaroiden takana jo vuosia, mutta en huomannut, kunnes eräs mies takanani kadulla yhtäkkiä veti itsensä kiikkuun ja ajattelin, että johtuikohan se minusta. Menin heti kotiin peilaamaan arssuani.
- Kotonako ei oo tilaa
Täällä näkyy olevan ateistit taas kasvattamassa mainettaan.
- Ylihoitaja
Minäkö ateisti!
- Eveliina:
Minä olen nisti.
- Kotonako ei oo tilaa
Voi anteeksi, kaikkea hyvää teille ja toivottavasti Jeesus parantaa alkoholismisi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1235580
- 715218
- 994305
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753670Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603318- 432891
- 152327
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582069- 451937
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381743