Mistä tiedän?

neuvoa vailla.

Kuvitellaan että minulle ilmestyisi Enkeli. Hän sanoisi . Terve! Mistä minä tietäisin onko se oikea valkeuden hyvä enkeli vai ite Pperkele joka on pukeutunut valkeuden enkeliksi ja joka puhuu minulle valheellisesti!

Mistä tavallinen henkilö tietää??!!

5

89

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeesuksen todistus

      Enkelin sanoman pitäisi perustua Raamattuun. Tässä pari kohtaa, joilla voi koetella, mikä henki on kyseessä:

      Jes. 8:20
      "Pysykää laissa(=kymmenen käskyä) ja todistuksessa!" Elleivät he näin sano, ei heillä aamunkoittoa ole.

      Ilm. 14:12
      Tässä on pyhien kärsivällisyys(kestävyys), niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon (uskovat Jeesukseen).

    • +++

      Ennen Jeesuksen takaisintuloa tulee ilmestymään Kristusta jäljittelevä enkelihahmo, joka on todellisuudessa Paholainen. Hänellä on Valkeuden enkelin "puku" yllään eli hän tulee esiintymään niinkuin olisi takaisin palannut Jeesus.

      Tuo on oleva viimeinen suuri eksytys, joka tulee olemaan ylivoimainen koetus niille, jotka eivät tunne Raamatun Sanomaa. Hän lainaa Jeesuksen sanoja Raamatusta, mutta opettaa kuitenkin osittain väärin varsinkin Jumalan käskyjä vastaan.

      Jeesus on itse varoittanut tuollaisista "jeesuksista" ja sanoo näin:

      Matt. 24:24
      Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.

      Kun Jeesus tulee toisen kerran, Hän ei tule tänne maan päälle, vaan Hän tulee pilvissä.

    • Mistä tiedän?

      Kyllä,kyllä. Mutta kuinka henkilö joka on matkalla helvetin pätseihin voi tuntea sanaa jota ei edes lue? Jos tällaiselle pakanalle ilmestyy ite Saatana valkeuden enkelinä niin varmasti hän uskoo!

    • -o-

      Olkoon mikä on. Mistä tiedät että on olemassa valkeuden enkeleitä ja perkeleitä? Raamattu ei ole luotettava koska se on roskaa alusta loppuun.

      • cxvxcb

        Onpa huonoa argumentointia: Raamattu ei ole luotettava, koska se ei ole luotettava.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4759
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4333
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2821
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1689
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      95
      1641
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe