Kohota suvaitsevaisuutta Suomessa

Eurooppa kaipaa suvaitsevaisuutta, rakkautta, rauhaa, kaikkien samanarvoisuutta.
Pois homo-viha, pois Islam-viha, pois muslimi-viha, pois suvaitsemattomuus.
Lopettakaa katsomasta omaan napaanne.
Antakaa kaikkien elää, opetelkaa rakastamaan kaikkia.

Suomi eu-valtio, silti monet syrjii maahanmuuttajia, etenkin muslimeja. Katsokaa peiliin muukalaisvihamieliset, katso sisimpääsi, tutki luonnettasi, muutu, muuta lempeäksi ja rakastavaiseksi. Nauti ja elä ja anna myös muitten elää ja nauttia elämästä.
Sopu sijaa antaa. Ilman sopua ja suvaitsevaisuutta, on tällaisia foorumin osia missä huonosti voivat muukalaisvihamieliset sylkee kärpäsiä ulos suustaan, ajattelematta miltä se tuntuisi jos he itse saisivat samanlaisen kohtelun.

Kohtele muita niin kuin haluat itseäsi kohdeltavan.

Se on silkkaa pötypuhetta koko ajan haukkua muita, se johtaa epäsopuun Suomessa ja muuallakin, missä sitä tehdään, sorretaan muita ihonvärin, etnisyyden, kansallisuuden tai uskonnon takia.

31

128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 45jh5j45jh35

      Jos minulla sattuu joskus olemaan itseni ja koko yhteiskunnan kannalta haitallinen ja harhainen ideologia päässäni, niin toivon tosiaan että joku uudelleenkouluttaa minut ja varsinkin antaa ankaria rangaistuksia niille jotka ovat aivopesseet minut.

      Saman pyrin tekemään myös muille.

      Islam on yhteiskunnalle haitallinen poliittis-uskonnollinen kultti, jonka suurimpia uhreja ovat muslimit itse.

      • ­¢­

        uhreja ovat vain viattomat sivulliset.


      • Olet näköjään hieman huonosti koulutettava.


      • -mutta
        Mover kirjoitti:

        Olet näköjään hieman huonosti koulutettava.

        Eihän tuollaisen seijaahin päässä liiku, kuin musun "meisseli"


    • kissa kissa

      seijaah
      7.7.2014 21:53

      Olen tänään käynyt loppuun tiukan ja syvällisen keskustelin islamista Moverin kanssa. Loppupäätelmää en tässä selitä koska keskustelu oli laaja. Totean vain sinulle että "Antakaa kaikkien elää, opetelkaa rakastamaan kaikkia" on kaunis toive.

      Tällä palstalla on käyty ja käydään perusteellisia ja pinnallisempia keskusteluja ja hyvä että käydään. Pingoitettu "hyvä tahto" on silkkaa keinohymyä eikä vie minnekään.

      Voi helposti luulla että täällä vain haukutaan ja syljetään kärpäsiä, mutta onneksi asia ei ole ihan vain tuota. Täällä myös keskustellaan ja ollaan eri mieltä ja sekin on terve piirre kanssakäymisessä.

      Kerron sinulle erään tositapauksen Japanista:
      siellä oli muutama aika siten asuntojen seinät paperia, niin kuin tiedät. Seinät päästivät läpi kaiken äänen . Kun sitten perheessä asui monta sukupolvea, oli pakko pitää sopua jota rauha säilyisi. Niinpä ei riidelty. Hienoa, vai mitä!!
      Asia käänteinen puoli oli se. että riidan asemasta käytiin raivokkaita, sähisten esitettyjä keskusteluja. Asia oli sama mutta tekniikka eri. Ei siinä ollut kuin teknistä rauhaa.. sanojen ja keskustelujen sisältö oli yhtä kiukkuista kuin jos olisi riidelty kovaan ääneen.

    • browser

      Mitäs sensuroitavaa siinäkin oli, ettei minun anneta olla rauhassa? ! *!!)*! (!)

      • ¢­­

      • Voi Persepolis. Ei se ollut ihan siinä.


      • browser
        Mover kirjoitti:

        Voi Persepolis. Ei se ollut ihan siinä.

        Tuskin ainakaan käytin noin rumia sanoja.


    • suvaitsevainen-

      "Seijaah" on kovin aivopesty vasemmistolainen muslimi.

      Pois homo-viha hän sanoo,mutta se hänen pitäisi ensimmäiseksi sanoa muslimi tovereilleen,muslimin homo-viha kun on tunnettu fakta.

      Pois muslimi-viha hän sanoo myös,mutta onko sitten muslimien viha länsimaita ja kristittyjä kohtaan sallittua. Ja siellä "Seijaan" ruotsissa eräs muslimimies kertoi ihan lehdessä kuinka niin monet muslimit siellä vihaavat ruotsalaisia,kuinka tummat haukkuvat järjestäin ruotsalaisia rasisteiksi. Jos lipuntarkastaja kysyy tummalta lippua,niin hän saa kuulla olevansa rasisti,eikä tummat itse lainkaan huomaa että juuri he itse usein syyllistyvät rasismiin.

      • ­¢­

        niin

        Moverikin kuvittelee olevansa jotain muuta kuin rasisti. Vaikeampaa tapausta on vaikea löytää.


    • mette.sodermann
    • Hermot katkeaa.

      Ja sitten kun se saatanan Syyrian sota loppuu niin eihän sitä pakolaiskiintiötä piennenetä. Jumalauta vituttaa. En todellakaan ole mikään rasisti, mustia on hyviä tyyppejä, muslimeja on hienoja ihmisiä, varmasti syyrialaisiakin mutta ei tässä tilanteessa voida auttaa muita kun on vaikeauksia auttaa itseämmekin. Varsinkin ne mamut jotka maksavat niin pois suomesta, ne töissä käyvät, hyvät maahanmuuttajat saavat jäädä. Muutenkin tiukemmaksi ja vähemmän maahanmuuttajia olisi oikea suunta JOTTA VOITAISIIN KUNNOLLA KOTIUTTAA MAMUT SUOMEN YHTEISKUNTAAN(osaisivat suomen kieltä, kävisivät töissä/koulussa, tuntisivat suomalaisia kavereita jne.) . Jos me jatketaan tätä "joo enemmän mamuja vaan, pakko auttaa pakko auttaa" niin Ruotsi on siitä hieno esimerkki. Muutenkin EU ja demokratia on yksi iso vitun vitsi, juuri tänään sain lukea että EU-kriittisiä ei oteta mukaan tärkeisiin johtotehtäviin. VOI HELVETTI. Voi vittu. Olisinpa kuollut isoiso-isäni tavoin sodassa ja unelma hienosta Suomesta ja Euroopasta olisi säilynyt. Nyt olen parikymppinen ja joudun seuraamaan kuinka asiat menee paskemmaksi vuosi vuodelta, ja lampaat senkun tottelee tai istuu passiivisina katsomassa sivusta.

    • 4+1

      Haistan juutalaisuuden tänne asti.

    • Neekerinsuudelma

      http://photos1.blogger.com/blogger/849/1849/1600/1929_Neekerin_suudelma.jpg

      • Eikö äitisi antanut sinun pienenä sanoa tarpeeksi "kakka"?


      • voi pyhä Sylvi
        Mover kirjoitti:

        Eikö äitisi antanut sinun pienenä sanoa tarpeeksi "kakka"?

        siis vertaako moveri jälleen negurin suudelmaa " KAKKAAN " aika rasistitsta sanon minä !!


      • voi pyhä Sylvi kirjoitti:

        siis vertaako moveri jälleen negurin suudelmaa " KAKKAAN " aika rasistitsta sanon minä !!

        Hyvä. Nyt olet saanut sanoa sen jo kaksi kertaa.


      • !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • Mover kirjoitti:

        Hyvä. Nyt olet saanut sanoa sen jo kaksi kertaa.

        pas­kastako täällä keskustellaan?

        Miksi sensuroit tästä viestini?


      • Kyllä
        mower kirjoitti:

        pas­kastako täällä keskustellaan?

        Miksi sensuroit tästä viestini?

        lähinnä somalipaskoista.


    • !!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • Mitähän tämtä tarkoittaa

      "Rasismi / Kohota suvaitsevaisuutta Suomessa"


      Ihan aluksi miksei islamia suvaita ?

      koska se tappaa

      Onpa erikoista että me olemme rasisteja jos emmme tahdo islamia Suomeen tappamaan suomalaisia


      _______________________________-

      Mä en ymmärrä miksi meidän pitää sallia itsemme murhaajat Suomeen?

      Sama kuin lammas olisi rasisti jos ei päästä sutta aitaukseen.

      Tätä asiaa on nyt vatvottu jatkuvien syytteiden uhka niskassa

      Totuushan oon että islam on Suomessa vain tappamassa suomalaiset - kuten Euroopassa yleensäkin lisääntymässä, tuhoamassa länsimaista kulttuuria ja lopulta sitten tehden islamilaisne vllankumouksen kuten näemme miten loputon tuska se on.

      Miksi se pitäisi hyväksyä itsensä murhaajat ?

      Miksei Seija ahdullah voi opettaa islamilaisille suvaistevaisuutta - pääsimme kaikki tuskasta.

    • Mikei islamilaisten ei tarvitse suvaita ketään - islamilaiset saavat tappaa raiskaa ja uhata tappaa kaikki maailman ihmiset, koraanin nimissä.

      Kukaan ei sano islamilaisille että niiden pitää opetella suvaistemaan erilaisia tai kun ne lopettaa ihmisten tapppamisen ja vihaamisen niin loppuisi niiden oma paha olo.

      Ei – vain jos suomalainen ei suvaitse islamilaisten aikeita tappaa suomalaiset ja suomalaisuus Suomesta on suomalainen rasisti!

      Milloin noi päättäjät laitetaan vankilaan suomalaisten maan tuhoamisesta ?

    • muistakaa

      mover on venäläistaustainen

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      291
      19791
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      99
      4089
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      125
      2336
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      198
      2041
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      142
      1940
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      307
      1805
    7. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      94
      1454
    8. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1452
    9. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      150
      1237
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      273
      1189
    Aihe