Gorpatsovin numeroarvo on 666 Latinalaisilla numeroilla. Kun vähennetään järjestysluku 8 saadaan hänen lukunsa selville.
Ilm. 13 jae 3. Joka kuvaa Leniniä pedon päänä, joka oli kuoliaaksi haavoittunut, mutta kuolinhaava parani.
Venäjästä tulee maailman VALTIAS ! 42 kuukautta ajaksi.
Lisää tietoa Eskatologinen tilanne katsaus.
Gorpatsov nousee valtaan !
15
404
Vastaukset
- Lisää tietoa !!!!!!!
http://eskatologia.blogspot.fi/2012/10/eskatologinen-tilannekatsaus.html
- Anonyymi
Gorpatsovin takaisin valtaan nousu on kiinnostanut ihmisiä monina vuosikymmeninä
Gorpatsov on syntynyt 1931 joten on 90 vuotias ja monia kymmeniä elinikää ei enää ole jäljellä
- KTS (Ei kirj.)
Merkkipäinen Korpa!
Harri Lappeenrannasta jo sanoi sen ja ve jo ne.
YIP! - Miten on?
Gorbatsov alkaa olla jo aika iällä. Viitsiikö vielä alkaa tuollaiseen vanhoilla päivillään?
- silleen tälleen
Jälleen yksi profetia joka ei toteudu näitten toteutumattomien profetioiden pitkässä ketjussa. Raamatun profetioihin en kyllä puutu mutta nämä kotikutoiset ovat eri asia.
Ehkäpä aloitus oli kuitenkin trollaus tai provo. Tai sitten yksinkertaisesti harha.- -J.Leipuri-
Kyllä se Gorba voi hyvinkin vielä nousta valtaan.Ja kun näin ehkä käy,niin hän leipoo heti ennekakun.Sen perusteella hän sitten antaa lopullisen hyökkäyskäskyn,joka Pjutinilta jäi tekemättä 16.5.2014,siitä,että milloin Suomeen höökitään!
- KTS (Ei kirj.)
Merkkipäinen Korpa jyrää kaikki muut profetiat ja putsaa pöydät!
- Suikaleet kertovat.
Kyllä se merkkipäinen Kopra todellakin nousee valtaan.
Sitten Kopra pääsee Suomen napaan eli Ouluun,vahvistaa siinä sivussa myös jonkin valerauhan ja peruu myös hääkutsun.
Näin profetoin ja ennustan ulkohuusin seinästä irronneiden maalisuikaleiden perusteella.
- Uuno Perälä
Muistatko Forssalaisen 10 vuotiaan tytön näyn 1951 ? Ja sitä ennen puhui Ruotsalainen Birger Gleason pastori.
Oulun profetia 1960 ?
Kaikissa näissä Jumala sanoo tulevansa pian - emme ymmärrä Jumalan aikatauluja, mutta ihmisistä tulee yhtä harvinaisia kuin Uufaan kulta. Jesaja kertoo tästä jo 700 vuotta ennen Jeesuksen syntymää.
Ilmestyskirjan profetioiden avain on Lenin, joka oli kuoliaaksi haavoittunut, mutta jonka kuolinhaava parani.- KTS (Ei kirj.)
"...ihmisistä tulee yhtä harvinaisia kuin Uufaan kulta...."
No siihen menee vielä vuostuhansia.
- Just just
Ahaa, siis palestiinalainen päivystää.
- KTS (Ei kirj.)
No en ihan vuostuhansia mutta sulle riittävästi.
- GORPA+PUTIN pusi pus
Syrjjättääkö Gorpa Putinan ?
Muodostaako Dorpatsov ja Putin parisuhteen ?
Raisa kuoli ja Putinin Ludmila antoi tälle kenkää, joten pojat voisivat perustaa PARISUHTEEN ! - Anonyymi
KUOLEMA TULEE KESKIYÖLLÄ
Pilapiirtäjä Kari Suomalaisen syntymästä tuli kuluneeksi 100 vuotta. Lilli-tyttärensä kertoi Kodin kuvalehdessä: "Kun maanantaiaamuna 9. elokuuta lähdin perheen kanssa takaisin Helsinkiin, isä sanoi, että kyllä tämä tästä. Päivällä hän meni sairaalaan rutiinitarkastukseen. Yöllä äiti sai puhelun, että isä oli kuollut puolenyön jälkeen." Sairaalahuoneen yöpöydälle oli jäänyt kirja Kuolema tulee keskiyöllä.
KUOLEMA TULEE KESKIYÖLLÄ. Kari Suomalaisen viimeisessäkin sanomassa oli profeetallisuutta. Ei vain se että hän itse kuoli keskiyöllä vaan se oli varoitus, raamatullinen varoitus, että kuolema, varas nimeltä vihan aika tulee keskiyöllä kun pimeimmät ylistävät saavutettua Jerusalemin valerauhaa sanoin "nyt on rauha ja turvallisuus" (1 Tess 5:3).
Harri Veijonen: Kari Suomalainen in memoriam http://wwnet.fi/users/veijone/kari.htm
"Minä olin aina oikeassa ja edellä aikaani", Kari Suomalainen. Karissa todella oli enemmän kuin vain inhimillistä huippulahjakkuutta ja etevyyttä ylitse muiden. Muistan miten 1980-luvulla riemastuin hänen pilapiirroksestaan "Gorba sutena lammasten vaatteissa" niin, että aloin jakaa sitä kera tekstin Raamatusta: Daniel 11:36 alaviitteineen (1933 käännöksessä). Vahinko, ettei Kari elinaikanaan kuvittanut koko Raamattua.
GORBA SUTENA LAMMASTEN VAATTEISSA
Kyseinen kuva oli Helsingin Sanomissa noin vuonna 1989 liittyen Gorban toimiin Virossa. Netissä siitä ei ole tallella kuin pää minun sivuillani.
SUDEN TULOSTA ALKAA PUOLIYÖ. Voisin sanoa, että kello on tuntia vaille puoliyö, kun Gorba palaa näyttämölle ja viimeinen herätys alkaa.
Daniel 11:36 alaviitteineen Gorbasuden kuvalla oli moniste, jota jaoin mm. työpaikallani imatralaisessa päiväkodissa. Myöhemmin kuulin, että siitä päiväkodin johtaja oli vihastunut niin, että oli sanonut, että tuossa Veijosessa ei ole mitään niin pahaa kuin uskonnollisuutensa. Minä uskovaisena en juuri uskonnollinen ole, mutta hän oli uskonnollinen. Seurusteli työhuoneessaan työaikana useasti porttokirkon luopiopapin kanssa keskustellen maailman parantamisesta. Siitä on jo aikaa. Olin tuolloin 35 vuotias. Nyt olen 66. Jos henkilöt vielä elävät voivat pian havahtua, että Veijonen oli oikeassa: Susi tulee taas näyttämölle!
Harri Veijonen, Kirkkoihin kuulumattomat, http://wwnet.fi/users/veijone
NÄKY GORBATSHOVISTA 1930-LUVULLA
Paavo Stepaninpoika Kuismin (Kesäkuun 29. 1888 Petäjäselkä - Tammikuun 9. 1952 Joensuu)
Lähetyssaarnaaja Paavo Kuisminin näky Mihail Gorbatshovista 1930-luvulla:
Neuvostoliiton johtajaksi tulee mies, jonka nimi on Mihail ja jolla on otsassa merkki. Hänen aikanaan Neuvostoliitto hajoaa ja keskelle jää vain Venäjä. Sen jälkeen tulevat suuret vaikeudet ja Jeesus tulee. (Suomen profeetat ja profetiat)
MIKÄ JUMALAA ÄRSYTTÄÄ?
Eniten ärsyttää Raamatun tahallinen vääristäminen. Pari esimerkkiä:
Matt. 28:19,20: Mennen (julistamaan) siis tehkää kaikkia kansoja opetuslapsiksi, kastakaa heitä (opetuslapsia eikä kansoja: heitä, "autous" on mask. monikon akkusatiivi, ja vastaava neutrin muoto olisi "auta". Kansa "ethnos" neutri, opetuslapsi "matheetees" maskuliini)... "Kastelemalla ja opettamalla kastelemaan saatiin kansat pysymäänkin kansoina, kansankirkossa, opetuslapsiksi tulemattomina".
1 Tess. 5:2-4: Itse varsin hyvin tiedätte, että päivä Herran tulee kuin varas yöllä (=vihan ajan tulo, maailmanloppu tulee yllättäen ilman aikamääritettä yöllä, 2 Piet. 3:11) kun he sanovat: rauha ja turvallisuus (Lähi-Idässäkin) ... ette ole pimeydessä, niin että se päivä voisi yllättää teidät kuin varas. - Kirkon 1992 suomalaisessa raamatunväännöksessä "kaikki on hyvin ei hätää mitään". Englannissa ja Jehovan todistajienkin käännöksessä oikein "rauha ja turvallisuus" (1 Tess 5:3).
Ei pidä siitäkään, että asioita hengellistetään. Esimerkiksi enkeleitä tuodaan joka paikkaan:
Keskiyön huuto: Valvovat, ymmärtäväiset viisaat huutavat: "Katso, Ylkä tulee! Lähtekää Häntä vastaan." Enkelit eivät huuda keskiyön huutoa.
Daniel 10:13 Ei enkeliruhtinas vaan ruhtinas monissa käännöksissä. "Mikael, yksi huomattavimmista ruhtinaista, tuli minun avukseni, sillä minut oli jätetty yksin sinne Persian kuninkaiden keskelle." Jehovalaisten Raamattu: "ja katso, Mikael, yksi huomattavimmista ruhtinaista, tuli auttamaan minua, ja minä puolestani jäin sinne Persian kuninkaiden viereen." Tässä siis yksi huomattavimmista ruhtinaista, mutta Daniel 12:1 "suuri ruhtinas Mikael". Ja sukunimi on GOGbrashov niinkuin Gorballa aiemmin.
SUURI RUHTINAS MIKAEL, TUOTKO RAUHAN TULLESSASI?
2. DANIEL 12:1 Ruotsi, Suuri Tarukirja s. 85: "Lopulta ilmestyisi suuri ruhtinas Mikael, ja sitten kuolleet nousisivat mullasta", kuva: http://wwnet.fi/users/veijone/taru.jpg - Anonyymi
Korpa on mennyt samoin myös Uuno.Putinista en tiedä.Venäjä valloittaa Euroopan kenenköhän vika se olisi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.575459- 914281
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3722540Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s701065Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3301028- 61833
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46806- 28793
Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja102789Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52769