Onko hukka vienyt vai piileskeleekö päätoimittaja kun ei ole edes lempi-keppihevosellaan tänään ratsastanut.
Tähtitoimittaja Mikkopaskakin kirjoittelee aliaksena. Mikäs niitä nyt niin pelottaa?
Kirjoituksia kellarikomerosta
6
96
Vastaukset
- Lippis on Tinka
"Olen kuullut että voudin tehtävä olisi huolehtia siitä että viestit poistetaan. "
Mitä ulosottomiehellä on tekemistä tassä asiassa?
Rolling Eyes
Tarkennahan vieläpä, kenen määräysiä? Sinunko?
Idea Koskas sinulle on annettu Tuomarin tai oikeuslaitoksen alistamisoikeus? Vai perustuuko käsityksesi minulle jäi sellainen käsitys liibalaaba uskomukseesi.
Sinä ja sinun jengisi jaksatte elää todella harhakuvissanne.
Luulette ja tiedätte omasta mielestänne kaikesta kaiken ja vain teidän totuus on totta,niinkö?
Paina nyt paksuun kalloosi ja tee samalla selväksi ystävillesikin, että esim. minä en kirjoita vieraana. Samalla voit pitää keskenänne vaikka jonkinlaisen kriisipalverin toisen ihmisen nimellä esiintymisestä ja sen mahdollisista seuraumuksista.
Samaan palveriinne voisitte ottaa myös selvää, mitä velvollisuuksia on rikosilmoituksessa kantajalla, eli asianomistajalla.
Totuudessa pysyminen on asianomistajalla se suurin velvollisuus, ja sitä myöden voit kertoa tämän jengillesi.
Voit myös kertoa ystävällesi, että hän on jäänyt oikeudelle kiinni perättömästä lausumasta ja viranomaisten harhauttamisesta.
Ja saivartelkaa ihan vapaasti, luuloinnenne, mutta tarkennan tuon ystäväsi olevan nainen, 1973 syntynyt, kolmen lapsen äiti ja tuomittu useammastakin rikoksesta mm. pahoinpitelyjä,laiton uhkaus, kunnianloukkaus ja mitä muita lieneekään hänen tilillään. - Vatipää Inga
Petäjäniemi se siel skrivailee :)
Ei oo silkään menny tuo elämäntyö ihan putkeen :(
Ne onki hauska pari, ku toinen vetää koko ajan käteensä
ja toinen yrittää tarjota reppuaan kaikille spurguille :)
Ei enää kelpaa ku ei oo paikat enää kovin häävissä kunnossa :( - Mielisairas Ari Olav
se vaan jaksaa. Ei huimaa sitä odottava vankilatuomio.
Jotkut ei vaan tajuu lopettaa rikoksiaan ajoissa. Sitte vaan istumaan.
Ei tarvii sit jälkikäteen itkee ettei kukaan olis varottanu.
Se ku ei toi lastensuojelu oikeen 60-luvulla palannut.
Noita FAS-lapsii näyttää olevan elossa vielkin. - Se Seppo Olavi
Tampereellahan istu jo 2 vuotta ja 4 kuukautta kunnianloukkauksista netissä.
Vähänki viksumpi olis jo lopettanu rikokset täs väiheessa. Tää ei :) - Seppo Olavi on
luvannut antaa Ari Olaville, Sepolta käyttämättä jääneet Tummelit ja vaselinit.
Seppo opastaa kans Aria voiteiden käytössä. JIIIIIIIHAAAAAAA!! - Mitä ihmeen
sakkia noi "Olavit" oikeen on?
Mistä noita oikein tulee??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992