Mistä löytyis tytölle ihana prinsessamekko ja pojalle ritarin tai prinssin asu? Vaikea löytää mistään kun ei oo vappu :-(.
Lasten naamiaisasuja?
9
221
Vastaukset
- Hakemalla löytyy
Googlaamalla löytyy! 1minuutti meni kun löytyi tämä.
http://punanaamio.fi/?gclid=CIS1_v75ur8CFUH2cgodXDIApA - miky
Kirpputoreilta löytyy kaikenlaista.
- Ei kaukana
Me käydään usein Karkkilassa torilla jne. Siellä on torin reunalla Lilliputti, jossa on lapsille paljon naamiaisasuja. Oli paljon halvempi kuin punanaamio. Me ostettiin sieltä just Pepin vaatteet ja sairaanhoitajan vaatteet :-).
- Nettiin vaan
Itse tilaan paljon netistä. Joskus kyllä tulee vähän vääriä kokoja mutta palauttaahan saa. Tietty jos on kiire saada asu ja tulee huono koko niin saattaa olla pulassa vaihdon kanssa. Hinnoista en niin tiedä. Netistä on kuitenkin vähän pakkokin tilata kun ei kauppoja ole lähellä missä tuotteen pääsis livenä näkemään. Se ois tietty muuten parempi juttu.
- Koot mitä sattuu
Kirppiksilta saattaa löytää. On kivempi kyllä nähdä tuote itse niin näkee onko sopiva. Ne asujen koot on usein jotain kiinalaisia, heh. Tai jos ostaa uuden niin ainakin kannattaa kirppiksellä myydä sitten eteenpäin.
- Kallista on
Punanaamio on tooooooosi kallis! Lasten naamiaisasut usein 30,- tai enemmän. Kyllä muista kaupoista löytää paljon halvemmalla. Erikoiskaupassa on erikoishinnat.
- mieisse
Meillä olisi käyttämätön v.sininen prinsessamekko. Saa ostaa pois.Nummela. Koko lienee 116 jos en väärin muista...
- Naamiaiset
H&M oli prinsessamekko myynnissä sekä siihen sopivat kengät ja kruunu.
- Kiitosta vaan
Kiitos vinkeistä! Meidän pikkuprinsessa löysi juuri mieleisensä mekon tuolta Lilliputista. Ja ritarin vaatteetkin löytyi samasta paikasta ja tosi kivaan hintaan. En olisi paikkaa tiennytkään ilman tätä palstaa :-). Nyt ollaan valmiita juhliin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632112Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51765Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2331250En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71940Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.58894Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki20842Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?111751Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38688- 19686
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93679