Aurinkoisia hellepäiviä vaan kaikille...
Meillä on tulossa iso tilaisuus mihin tarvitsisi enemmänkin kukka asetelmia ja kimppuja. Millasta kokemusta teillä paikkakuntalaisilla on Kukkakoti nimisestä kukkakaupasta? Hyvää huonoa? Olen kiitollinen kaikesta tiedosta
Kukkakoti, mitä mieltä?
Kaarinankata
4
540
Vastaukset
- snow 731
tuosta en tiedä, mutta Hyrylässä Sweethem niminen kukkakauppa on täyttänyt omat toiveeni täydellisesti aina.
- Zulumba
Hyvää olen kuullut myös hyrylän kukkakaupasta, myös keravan helleborg on huippu. Huhuahan liikkuu että kukkakoti jonkin tason ongelmissa tätänykyä
- hohhoijakkaaaa
varmaan konkurssissa sekin kohta! eihän siellä ole palkallisena olevaa henkilökuntaakaan enää
- suosittelen!
Kukkakodissa on ainakin runsas ja monipuolinen tarjonta. Ystävällinen palvelu.
Kannattaa varmaan kysellä sieltä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4811315
- 827649
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon505656- 765625
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764868Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334233- 483086
- 363014
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412555- 402470