Skodan myynti sakkaa, osa II

Miten voi olla mahdollista, että jollain automerkillä sakkaa myynti -17% kesken parhaan myyntisesongin keväällä, toisin kuten eräillä laadukkailla ranskalaismerkeillä volyymit kasvavat samaan aikaan. Tuo on huolestuttava oire aikana, jolloin myyntikäyrät pitäisi olla kohti koillista.

22

172

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Porsenttilasku?

      Mihin jätit älysi, narikkaanko? Kappalemäärät on Skodalla ihan eri kuin Shit'itikalla. Meinaakos se kovinkaan paljon, jos Shit'itikkaa myydään kuussa X 20 kpl ja seuraavassa kuussa 22 kpl. Nousuprosentti on ihan kiva, eikös?

    • IandIord

      Hups, olenpa minä dementoitunut kun en muistanut, että olin tästä asiasta tehnyt jo aiemminkin aloituksen.

      • Itse asiassa aihe on sama (skeidan myynnin sukeltlus) mutta tähän, toisin kuin edelliseen, liittyy analyysia ja tulkintaa tilanteesta. Ymmärrän jos et ymmärrä :)


    • Follower

      Hieno toi sun uusi profiilikuva. Amiksen sätkänkäärimissivustolta näkyy olevan, onko ihan omatekemä? Itse kuvassa?
      Ei sen puoleen, tekstisisältö ja profiili sopivat täydellisesti toisiinsa.

    • Joskushan se loppuu

      myynti. Ei jaksanut taannoin enää eurosamarakaan kiinnostaa suomalaisia saati sitten eurooppalaisia, ja poishan se vedettiin markkinoilta.

    • Pallo hallussa?

      Osaatko ennustaa vuoden tai edes vuosikymmenen jolloin tuo tapahtuu?

      • fiksumpaa

        Ihmiset alkavat vähitellen tajuamaan ettei olekaan hienoa ajaa venäläisellä skodalla.
        Hieman laittavat rahaa lisää ja saavat oikean länsiauton kuten Audin tai VW ja on paljon hienompaa ajella kylillä ja kujilla.


      • Älä kiertele!
        fiksumpaa kirjoitti:

        Ihmiset alkavat vähitellen tajuamaan ettei olekaan hienoa ajaa venäläisellä skodalla.
        Hieman laittavat rahaa lisää ja saavat oikean länsiauton kuten Audin tai VW ja on paljon hienompaa ajella kylillä ja kujilla.

        Milloin? Arvioipa milloin markkinaosuus alkaa laskea niin seurataan vaikka vuosittain...


      • Kerro ihmeessä!
        fiksumpaa kirjoitti:

        Ihmiset alkavat vähitellen tajuamaan ettei olekaan hienoa ajaa venäläisellä skodalla.
        Hieman laittavat rahaa lisää ja saavat oikean länsiauton kuten Audin tai VW ja on paljon hienompaa ajella kylillä ja kujilla.

        Milloin luulet VW-Groupin lopettavan nolon ja hävettävän Skodan valmistuksen Euroopassa? Miten sallivat ensiluokkaisen länsi-tekniikan käytön kommarilootassa? Koska voin ostaa viimeisen poisto-Skodan halvalla?


    • harmaista harmain

      Kaikki ei halua ajella samanlaisella autolla kuin muillakin on ja jos vielä niillä muilla on varustellumpi malli isommalla koneella.

    • kiitos viihteestä

      ihana poika tämä lantaloordi, hieman yksinkertainen, mutta ihana.
      onjan se mukavaa kun täältä on löytänyt elämäänsä sisällön ja pysyy näin pois laitoksista.

    • Huolestuttava oire
      • admin.

        Eiköhän Citroen asiat kuulu Citroen-palstalle. Pitäisikö sinun mennä sinne provoilemaan.


      • skoda - halpa
        admin. kirjoitti:

        Eiköhän Citroen asiat kuulu Citroen-palstalle. Pitäisikö sinun mennä sinne provoilemaan.

        Taas on havaittavissa skodistien tapaa alkaa keskustelemaan muista automerkeistä ja näin vierittää keskustelu pois skodasta.
        Tämä on heidän tapansa yrittää kiertää skodan heikkouksia, joita he eivät kestä tunnustaa.
        Mutta totta on, skoda on huono itäblokin tuote.


      • öklönpöklön pöö
        skoda - halpa kirjoitti:

        Taas on havaittavissa skodistien tapaa alkaa keskustelemaan muista automerkeistä ja näin vierittää keskustelu pois skodasta.
        Tämä on heidän tapansa yrittää kiertää skodan heikkouksia, joita he eivät kestä tunnustaa.
        Mutta totta on, skoda on huono itäblokin tuote.

        Trollaajilla on asennetta. jes jes. Shitikkaahan nimenomaan sivutaan myös aloittajan kirjoituksessa.

        Kun Skodan yhden kuukauden myynnin vaihtelulla provosoidaan, niin tottakai saa myös vastaavasti Shitikan yhden kuukauden myynnin heilahtelulla provosoida.

        Totuus on kuitenkin, että pitemmän aikavälin tarkastelulla Citroenin myynti junnaa paikallaan, mutta Skodan rekisteröintiluvut ovat huimassa kasvussa. Sekös näitä trollaajia jurppii, ja tässäkin keskustelussa on näemmä otettu käyttöön Pohjois-Korean tiedotusopin keinot Skodan dissaamiseksi.


      • Sivupersoona ;-)
        skoda - halpa kirjoitti:

        Taas on havaittavissa skodistien tapaa alkaa keskustelemaan muista automerkeistä ja näin vierittää keskustelu pois skodasta.
        Tämä on heidän tapansa yrittää kiertää skodan heikkouksia, joita he eivät kestä tunnustaa.
        Mutta totta on, skoda on huono itäblokin tuote.

        Väillä tupakkimainoksella, välillä incognito ...


    • skodat idästä

      Eläkeensaajia ei kiinnosta mikään skodan myynti, hyvä kun saavat ostettua skodan.
      Automyyjät kirjoittelevat 'skodan myynnistä'' muita se ei kiinnosta.

    • Pähkinänakkeli

      Lantalörtti on aika hyvin onnistunut trollaamisissaan. Eiköhän taputeta sille, ja anneta pussillinen pähkinöitä.

      Sitten voidaankin mennä jo nukkumaan ja palata palstalle huomenna naureskelemaan uusille trollauksille

    • Pähkinät poksahti

      Mitäs tällä keskustelulle kuuluu? On ollut hiljaista. Kuin Citroen jälleenmyyjän luona...

    • Möly Kommari

      Tosiaan Skodan myynti sakkasi, mutta muiden vielä enemmän. Siksi Skoda Octaviä oli heinäkuun myydyin malli.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      825
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe