Tammikuussa Shitikkaa rekisteröitiin 236 kpl. Helmikuussa vain 138 kpl.
Miten on mahdollista, että tämän ranskalaisen "laatumerkin" myynti sukelsi näin voimakkaasti? Onko Suomen talvella osuutta asiaan? Viimasuojista huolimatta Shitikalla ei pärjää talvikelillä?
Citroenin myynti sakkasi talvella -41,5 %
4
87
Vastaukset
- Älyvapaata juttua
Myös marraskuusta joulukuuhun viime vuonna
Sitikan rekisteröintimäärät romahtivat
reilun 43 prosenttia.
Miten tämä on mahdollista?
Lantaloordilla on varmaan tähän hyvä selitys?
Tai sitten ei. - Öljysheikki
No ei ole vielä unohtuneet esim. tammikuun 2006 paukkupakkaset, jolloin autoilijoiden suosikkiharrastut oli bongailla öljylähteeksi muuttuneita C5:ia tienposkesta. Yksi harvinaisen kova viikonloppu taisi pysäyttää suunnilleen kaikki sitikat ja muutaman Pösönkin. Niistä riitti vitsailtavaa kesään saakka ;-)
Helmikuussahan on usein kovimmat pakkaset joten ostajat olivat viisaasti ostamatta sitikoita. Sehän voi jäätyä jo matkalla autoliikkeestä kotiin. Jatkossahan sitikan kumminkin voi jättää suosiolla seisomaan, jos aamulla sattuu olemaan mittari pakkasen puolella. Ei vilustu auto eikä kuski kun menee töihin vaikka Octavia-taksilla. Kesäautonahan se onkin sitten mukava, ylittää VAG-tuotteetkin kunhan vaihtaa alustan kulutusosat parin vuoden välein. - I wonder...
Onkohan Skodalla tapahtunut koskaan prosentuaalisesti näin pahaa sakkaamista?
- ...why
Ja onko kukaan tehnyt Landloordeja, eli lähtenyt riekkunaan asialla vieraan merkin palstalle. No eri asiahan tämä. Shitikkaa tekevät ranskalaiset laadukkaan työjäljen iskurisankarit ja Skodaa Landlordin inhoamat ikiaikaiset tsekki-slaavit!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 95922
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede24869Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat289766- 95748
- 34648
- 109646
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131568