Saahaan pian paskalössille...

...paskalössille suitset suuhun!

Kyllä JÄMPTI on NIIN!

9

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bätvee

      mitvetähän sitvenä tätveellä otveikein setvekoilet.

    • operaatiomeneillään

      KTS, sitähän parastaikaa tehdään. Gazan syöpäkasvainta operoidaan. Pääsevät Israel ja Gazan arabit rauhaan moisesta syöpäpesäkkeestä ja mätäpaiseesta.

      Kyllä JÄMPTEISTÄ JÄMPTEIN on NIIN!

    • KTS (Ei kirj.)

      Egypti sen sijaan tekee hyviä tekoja. Avaa Gazan rajat haavoittuneille.

      HYVÄ!

      Myös YK kokoontuu ja ottaa homman hanskaansa.

      HIENOA!

    • -jarmo-

      Aloitus oli kyllä hyvä:
      "Saahaan pian paskalössille suitset suuhun! Kyllä JÄMPTI on NIIN"

      Oikeutta aletaan jakaa kohta ja sillon saa jokainen tietää kuka on totinen Jumala joka asettuu lopulta omaisuuskansansa, silmäteränsä Israelin tueksi sotimaan tämän vihollisia vastaan. Autioksi ja asumattomaksi muuttuu silloin Gaza.

      • KTS (Ei kirj.)

        Palestiinalaisilla on toki oikeus puolustautua sanoipa sun paskalössis mitä tahansa.

        Ja kohta mennään muuten lippujen kanssa Manskulla eduskuntatalon eteen

        HYVÄ! HIENOA!


      • -jarmo-
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

        Palestiinalaisilla on toki oikeus puolustautua sanoipa sun paskalössis mitä tahansa.

        Ja kohta mennään muuten lippujen kanssa Manskulla eduskuntatalon eteen

        HYVÄ! HIENOA!

        Ettehän unohda ottaa myös sateenkaariliput mukaan... äläkä eksy, stadi voi olla palestiinan friidulle snadisti liian buli mesta ja jos eksyt ni Palestiinan botski lähtee Länsisatamasta.

        PS. onko aivot niin hyytelöä ettet tajua vieläkään että Gazasta niitä raketteja ammutaan joka ikinen päivä Israeliin joka vain toivoo etteivät enää ampuisi.
        Ei Israelin toimet ole epäoikeutettuja, kokeilehan mitä tapahtuu kun ammut muutaman raketin Venäjälle Itä-Karjalan puolelta ja kaunako saat ammuskella paskalössines sinne puolelle, kunnes tulee takas sitte ja kunnolla.


      • KTS (Ei kirj.)
        -jarmo- kirjoitti:

        Ettehän unohda ottaa myös sateenkaariliput mukaan... äläkä eksy, stadi voi olla palestiinan friidulle snadisti liian buli mesta ja jos eksyt ni Palestiinan botski lähtee Länsisatamasta.

        PS. onko aivot niin hyytelöä ettet tajua vieläkään että Gazasta niitä raketteja ammutaan joka ikinen päivä Israeliin joka vain toivoo etteivät enää ampuisi.
        Ei Israelin toimet ole epäoikeutettuja, kokeilehan mitä tapahtuu kun ammut muutaman raketin Venäjälle Itä-Karjalan puolelta ja kaunako saat ammuskella paskalössines sinne puolelle, kunnes tulee takas sitte ja kunnolla.

        Onko sullakin kotona tapana kun kärpäslätkällä kärpästä jahtaat että paiskot säpäleiksi samalla parit lamput, ikkunat, kaadat hyllyt ja seinäkoristeet plus ovet poukaat saranoilta riivit tuolikankaat...

        Sitten jos näin on niin logiikkasi ymmärrän.

        Muuten en.


      • -jarmo-
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

        Onko sullakin kotona tapana kun kärpäslätkällä kärpästä jahtaat että paiskot säpäleiksi samalla parit lamput, ikkunat, kaadat hyllyt ja seinäkoristeet plus ovet poukaat saranoilta riivit tuolikankaat...

        Sitten jos näin on niin logiikkasi ymmärrän.

        Muuten en.

        Et tainnut ajatella ihan loppuun tuotakaan.. eipä ollu yllätys.

        Omassa asunnossako, vai naapurissa, jonka huoneiston omistat?
        Sinä siis lupaa kysymättä ja kotirauhalakia uhmaten metsästät vuokraamassasi omistusasunnossa, joka on seinänaapurisi, heidän systemaattisesti viljelemät lemmikkikärpäset, jotka käyvät tuhoamassa sinun asunnossa paikkoja vuosikymmenet. Eivätkä nämä naapurisi lukemattomista pyynnöistäkään huolimatta itse lopeta kärpästen viljelyä, vaan antavat niiden lennellä vapaasti ympärinsä ja tehdä kiusaa asunnon omistajalle.

        Naapurin kärpäsillä vielä kaikenlisäksi tapana mennä sillätavalla piiloon, ettei niitä saa metsästettyä noin vain kävelemällä sinne ja ottamalla ne kiinni ja naapurin lapset kaikenlisäksi uhkaa sinua rynnäkkökiväärein kun menet lupaa kysymättä kärpäslätkällä sinne lätkimään.

        Näinkö siellä teilläpäin, joka tekee kärpäsjahdista entistä vaikeampaa.
        Sitten jos näin on niin logiikkani sinäkin jo alat ymmärtää.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      104
      991
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      590
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe