Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kaisa 31/tinder

Joonas37

menit sittenkin pois ja en saanut luettua sun viimeistä viestiä,
jäi vaivaamaan..elämä on monimutkaista,olit oikeassa."Joonas37"
[email protected]

10

1710

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vinkki sivusta

      Jos ehdit selvittää missä kaupungissa Kaisa asuu, niin löytyyhän hän sitten facebookista laittamalla kyseisen paikkakunnan hakuehtoihin. Sitten vaan kohtelias viesti inboxiin, jossa kerrot kuka olet jne. Viestisi menee muut-kansioon, joten vastauksessa voi kestää kun kaikki ei lue niitä joka päivä.

      Näin ollen itse toiminut ja minä olen myös itse saanut viestiä. Syynä on usein ollut vahinkopyyhkäisy vasemmalle. Onneksi joillakin lukee edes se paikkakunta siinä esittelytekstissä! :D

      • joonad37

        Juu tiedän kyllä missä kaupungissa asuu,ei vaan oo sukunimeä..vei palasen sydäntä mennessään.


      • vinkki sivusta
        joonad37 kirjoitti:

        Juu tiedän kyllä missä kaupungissa asuu,ei vaan oo sukunimeä..vei palasen sydäntä mennessään.

        Sit vaan facessa laaja haku (mobiililla en saa kun suppean nimihaun, mutta koneella saa laitettua asuinkaupungin mukaan). Kirjoitat kaupungin nimen ja alat seuloa, aikaa voi mennä, mutta löytyy :)
        Kokeile, älä vaivu synkkyyteen :)


      • joonas37
        vinkki sivusta kirjoitti:

        Sit vaan facessa laaja haku (mobiililla en saa kun suppean nimihaun, mutta koneella saa laitettua asuinkaupungin mukaan). Kirjoitat kaupungin nimen ja alat seuloa, aikaa voi mennä, mutta löytyy :)
        Kokeile, älä vaivu synkkyyteen :)

        kiitos vinkistä ja kannustuksesta,ei kuitenkaan oo niin yksinkertaista vaikka löytäisin hänet,mutta selventäs varmaan omaa päätä:)mikä on facebookin laaja haku,jäänyt vähemmälle sen käyttö.oli kyl ihanan oloinen nainen,joskus sen vaan tietää!!


      • Arvaus
        joonad37 kirjoitti:

        Juu tiedän kyllä missä kaupungissa asuu,ei vaan oo sukunimeä..vei palasen sydäntä mennessään.

        Kuopio?


      • Joonas37
        Arvaus kirjoitti:

        Kuopio?

        voikohan tänne laittaa paikkakuntaa,no jokatapauksessa Nummela.
        eihän tästä nyt tuu mitään,ei muuta pyöri mielessä kuin Kaisa,ihme juttu:)


      • vinkki sivusta
        joonas37 kirjoitti:

        kiitos vinkistä ja kannustuksesta,ei kuitenkaan oo niin yksinkertaista vaikka löytäisin hänet,mutta selventäs varmaan omaa päätä:)mikä on facebookin laaja haku,jäänyt vähemmälle sen käyttö.oli kyl ihanan oloinen nainen,joskus sen vaan tietää!!

        Eli tietokoneella ollessasi facebookissa. (Mulla ei siis ainakaan mobiiliversiossa ole tätä mahdollisuutta).
        Siellä ylhäällä oikealla on se kaverinappula, viestinappula ja se maapallonappula.
        Painat kaverinappulaa ja siihen tulee lista ihmisiä, joita saatat tuntea. Sitten siinä on "etsi kavereita", klikkaat siitä ja eteesi aukeaa sama lista.
        Oikealla on "etsi kavereita"-kohta ja siihen alle kun täyttää tiedot niin löytyi
        Kuusi Kaisaa Nummelasta. Sitten vaan viesti kaisalle.
        Viestiä voi siis lähettää vaikka ei olisi kaverikaan.
        Edellyttäen, että kyseinen Kaisa on laittanut facebookin tietoihinsa paikkakunnan...
        Tsemppiä!


      • Anonyymi
        Joonas37 kirjoitti:

        voikohan tänne laittaa paikkakuntaa,no jokatapauksessa Nummela.
        eihän tästä nyt tuu mitään,ei muuta pyöri mielessä kuin Kaisa,ihme juttu:)

        No löytyikö oikea Kaisa ikinä ❤


    • Jätetäämpäs tämä ilmoitus killumaan hetkeksi tähän ylös... Jos vaikka nainen löytyisi ja saataisiin miehelle mielenrauha :)
      Ps. tuttu tilanne :D

    • jännittävää

      olipa fiksu ja reilu veto valvojalta, yläpeukut sinne!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2287
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2093
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1708
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1526
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1417
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1389
    8. 52
      1278
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      63
      1221
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe