Eeva-Leena ja Mia ovat tosi kauniita, toivottavasti pääsevät bändiin, on silloin mieskatsojilla paljon ihailtavaa. Etenkin Eeva-Leena on aivan ihana, söötti ja upea hymy !!!!
Eeva-Leena ja Mia kauneimmat
15
4859
Vastaukset
- :):)
Joo, paitsi Jennifer päihittää kaikki.
- hani
Jennifer näyttää ihan enkeliltä kiharoineen, tosi söpöliini :)
- popstars2 sucks
hani kirjoitti:
Jennifer näyttää ihan enkeliltä kiharoineen, tosi söpöliini :)
Toi sun viesti on varmaan vitsi, tai sit ton viestin takana on itse Jennifer. Ei sitä pottunokkaa ainakaa kauneudella oo pilattu. Mut ois kyl omal taval aika jännää nähä onks "ei niin kauniil" tyypil mahdollisuus päästä bändiin?...
- optikko
popstars2 sucks kirjoitti:
Toi sun viesti on varmaan vitsi, tai sit ton viestin takana on itse Jennifer. Ei sitä pottunokkaa ainakaa kauneudella oo pilattu. Mut ois kyl omal taval aika jännää nähä onks "ei niin kauniil" tyypil mahdollisuus päästä bändiin?...
koska olet viimeksi vaihtanut lasisi. Kateus on kauheeta - tosi suomalaista
- nainen
Kuulkaas jepet, tässä on kysymys laulutaidosta ei kauneuskilpailuista!!!
- just
ehkä mut älä ny viitti. ei minkään teineille suunnatun tuotetun pop-bändin jäseneksi mitään rumaa rottaa oteta. tottakai täytyy olla kaunis neito siinä, montakin.
- Lahtinenn
tämä on sekä laulu- että kauneuskilpailu. vai montako 'ei-hyvännäköistä' löydätte noista jäljelläolevista kilpailijoista?
- fani hki
Molemmilla just täydellisen kokoiset rinnat. Ihania ovat!
- Jaba
Joooo!!!! Niiden rinnat laulaa tosi hyvin!!8D
...Hohhoijaa.
- FunkyMonkey
Joo-o, mutta kauneus ei korvaa puuttuvaa puhetaitoa. Kauheaa mussutusta kyseisen rouvan puhe.
- Milla
Kas kun minä kuulin aivan selvästi mitä hän puhui...
Ja kateellisten panettelua taas... - kisuli
Milla kirjoitti:
Ja kateellisten panettelua taas...onhan sillä oma tyylinsä puhua. Kyllä siitä selvää saa, mutta vähän puuromaista. Toisaalta tuntuu että tahallaan opeteltu tyyli. ja itse en ole lainkaan kateellinen. Ihan tyytyväinen olen omaan elämääni ja puheeseeni. :P
- karoliina22
Milla kirjoitti:
Ja kateellisten panettelua taas...Musta Eeva-Leena on tosi herttaisen ja suloisen oloinen tyttö, en keksi mitään pahaa sanottavaa hänestä! Ja laulaakin osaa!! Ihana! :-)
- jopjop
niin että niin juuri
- jepuli
Niin se Inkakin, tai mikäs helvetti sen silmälasipäisen muijan nimi oli, tippui kun oli "niin erilainen kun muut". Eli ruma:P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 192595
- 441281
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70937Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää138915- 45861
- 59827
- 42806
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44785Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164762Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis134725