Suomen omaisuus on myyty

Mies 36v

Käytännössä velaton Suomen valtio omisti 25 vuotta sitten koko Imatran Voiman, Nesteen, Postipankin, Outokummun, Valmetin, Kemiran, Rautaruukin, Soklin kaivokset, Finnairin, Veitsiluodon ja paljon muuta. Nyt nuo kaikki on pistetty sileäksi. Vain hippusia on jäljellä. Olemme siis myyneet edellisten sukupolvien säästöt, tuhlanneet rahat ja ottaneet valtiolle ja kunnille yli sata miljardia euroa uutta velkaa. Kaikki on tuhlattu.

En tiedä mihin kaiken omaisuuden myynnistä tulleet miljardit ovat menneet itse en ole noita rahoja nähnyt. Olen 36v ja olen elänyt suurimman osan elämästäni köyhyysrajan alapuolella, jopa ilman suomalaista sosiaaliturvaa, joten en voi olla missään moraalisessa pohdinnassa missään vastuussa Suomen velkojen maksusta. Omaan eläminseeni olen kuluttanut noin 4000€ vuodessa ja rahoittanut sen marjoja keräämällä ja halkoja myymällä.

Se kuka edes kehtaa sanoa, että minun kaltaisesti suurimman osan elämästään, jopa ilman sosiaaliturvaa elänyt on missään vastuussa Suomen veloista on täysi rikollinen itse. Näin se vain on. Minun etujani ei ole myynti rahoilla rahoitettu. Minulle ei ole niillä rahoilla eläkettä rahoitettu tai muutakaan etua tässä elämässä.

19

353

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JK JK

NIINKÖ ?

• ssae

Olihan ennen valtion pukutehdaskin .Vaatetettiin armeija täysin. Siinäkin sitten kävi niin että on paljon halvempaa teettää armeijankin vaatteet aasiassa. Palkkakustannukset on murtoosa siitä mitä Suomessa.

• Anonyymi

Tämän idean sai ahneet. Mitään muuta syytä ei asiaan ollut kuin AHNEUS.

• Anonyymi

Oikea posti oli hyvä ja postipankki sitä on ikävä. Venäläiset varasti osan Suomen maata ja vei Viipurin sekä maatiloja.Katso vanhat kartat Suomen itä rajaa.

• Anonyymi

Nanso oli ja Finlayson myyty muka turkkiin muslimeille.

• Anonyymi

Luhta tehtiin ennen suomessa nyt se on Kiinassa työpaikat palkat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luhta tehtiin ennen suomessa nyt se on Kiinassa työpaikat palkat.

Kiinassa työläiset saa sen palkan ja verot menee Kiinan valtiolle ONKO TYHMEMPÄÄ

• valtiomukaan
      • Anonyymi

Työntekijät on venäläisiä virolaisia eikä Suomesta.

• Anonyymi

Vetelehtivä vasurihallitus ei edes yrittänyt saada valtion taloutta hallintaan
      vaan rillutteli koko hallitusajan lisää lainaa ottaen.
      Nyt on tehtävä valtava korjausliike talouteen ja se kirpaisee kaikkia.

• Anonyymi

Tällaista häkäpönttöilyä ei olisi suvaittu Kekkosen aikana

• Anonyymi

Eliitti myi Suomen, teki siitä köyhän ja rikastui itse.he puhuivat silloin kuten nyt "Suomen menestymisen puolesta". Todellisuudessa tarkoittivat omaa menestymistään.
      Löivät Suomen lihoiksi ha myivät ulkomaille.
      Tästäkin löytyy sana Raamatusta:

Miika:
      3:1 Ja minä sanoin: Kuulkaa, Jaakobin (Suomen) päämiehet ja Israelin (Suomen) heimon ruhtinaat! Eikö teidän tulisi tuntea oikeus,
      3:2 teidän, jotka vihaatte hyvää ja rakastatte pahaa, jotka raastatte ihmisten nahan heidän päältänsä ja lihan irti heidän luistansa?
      3:3 Ne, jotka syövät minun kansani lihan ja nylkevät nahan heidän päältänsä ja murskaavat heidän luunsa, paloittelevat niinkuin pataan, niinkuin lihan kattilaan
      3:4 kerran he huutavat Herran puoleen, mutta hän ei vastaa heille, vaan kätkee heiltä kasvonsa sinä aikana, koska he ovat pahoja töitä tehneet.

Kun pahuuden palvelijat saavat loppunsa , ei kukaan kuule heidän huutoaan eikä auta heitä.

• Anonyymi

No jos vedät vanhaa liittoa hapatusta niin vedä kunnolla 2 Mooses 22 ja Joosua 7:15

• Anonyymi

Ei Suomen veloista ole kukaan muu vaatuussa kuin itse ne keinottelijat jotka Suomen siihen järjesti.
      Pahuuden rakastajat kyllä mielellään syyttävät milloin ketäkin mutta tulevat itse saamaan tuomionsa muodossa tai toisessa.

• Anonyymi

Tyhmät ostaa käytettyjä itämaan mattoja kun voisi ostaa suomessa kudottuja

• Anonyymi

Myötäjuoksun , perässähiihdon ja ruskeakielisen nuoleskelun perinteitä uskollisesti noudattaneet , takkinsa vihreän vuorin esiinkääntäneet suvakkiämmät pääsivät jollain ihmeen opilla hallitukseen ja hillotolpalle ... sitten ei enää ollutkaan mitään rajaa yhtään millekään , lyhytaikaiseksi jääneen ja tilapäisen korkeasuhdanteenkin aikana osattiin elää kuin pellossa ja onnistuttiin elämän yli varojensa niin että velkojen maksun sijaan jouduttiin ottamaan lisää syömävelkaa kun yhteiskunnan kustantamia kyttäys - kyyläys- ja valvontaorganisaatioita paisutettiin , samalla seireenien lailla houkutellen elättejä , siipiveikkoja ja syöttiläitä ympäri Afrikkaa ja Lähi-Itää muka työvoimapulan paikkaajiksi ... Tulokset ovat nähtävissä joka kaupungin keskustoissa iltapäivisin ... sekä KELAn konttoreilla ...

• Anonyymi

RAKENNUKSILLA puuhaa venäläisiä ja pimeän työn tekijöitä verottomasti myös pitserioissa ja Aasian yrityksissä. Arabit ryöstelee.

• Anonyymi

Suomessa oLi ennen kenkätehtaita mm.janita.

• Anonyymi

Kokkelit myi Suomen valtionomaisuuden pikkurahasta nyt ei ole omaisuutta ei rahoja eikä tulonlähteitäkään niistä aikaisemmista valtionfirmoista

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      292
      6436
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2019
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      180
      1780
    4. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1251
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      14
      1235
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      168
      1153
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1116
    8. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1011
    9. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      52
      1009
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      962
    Aihe