Suomen omaisuus on myyty

Mies 36v

Käytännössä velaton Suomen valtio omisti 25 vuotta sitten koko Imatran Voiman, Nesteen, Postipankin, Outokummun, Valmetin, Kemiran, Rautaruukin, Soklin kaivokset, Finnairin, Veitsiluodon ja paljon muuta. Nyt nuo kaikki on pistetty sileäksi. Vain hippusia on jäljellä. Olemme siis myyneet edellisten sukupolvien säästöt, tuhlanneet rahat ja ottaneet valtiolle ja kunnille yli sata miljardia euroa uutta velkaa. Kaikki on tuhlattu.

En tiedä mihin kaiken omaisuuden myynnistä tulleet miljardit ovat menneet itse en ole noita rahoja nähnyt. Olen 36v ja olen elänyt suurimman osan elämästäni köyhyysrajan alapuolella, jopa ilman suomalaista sosiaaliturvaa, joten en voi olla missään moraalisessa pohdinnassa missään vastuussa Suomen velkojen maksusta. Omaan eläminseeni olen kuluttanut noin 4000€ vuodessa ja rahoittanut sen marjoja keräämällä ja halkoja myymällä.

Se kuka edes kehtaa sanoa, että minun kaltaisesti suurimman osan elämästään, jopa ilman sosiaaliturvaa elänyt on missään vastuussa Suomen veloista on täysi rikollinen itse. Näin se vain on. Minun etujani ei ole myynti rahoilla rahoitettu. Minulle ei ole niillä rahoilla eläkettä rahoitettu tai muutakaan etua tässä elämässä.

19

297

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JK JK

      NIINKÖ ?

    • ssae

      Olihan ennen valtion pukutehdaskin .Vaatetettiin armeija täysin. Siinäkin sitten kävi niin että on paljon halvempaa teettää armeijankin vaatteet aasiassa. Palkkakustannukset on murtoosa siitä mitä Suomessa.

      • Anonyymi

        Tämän idean sai ahneet. Mitään muuta syytä ei asiaan ollut kuin AHNEUS.


      • Anonyymi

        Oikea posti oli hyvä ja postipankki sitä on ikävä. Venäläiset varasti osan Suomen maata ja vei Viipurin sekä maatiloja.Katso vanhat kartat Suomen itä rajaa.


      • Anonyymi

        Nanso oli ja Finlayson myyty muka turkkiin muslimeille.


      • Anonyymi

        Luhta tehtiin ennen suomessa nyt se on Kiinassa työpaikat palkat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luhta tehtiin ennen suomessa nyt se on Kiinassa työpaikat palkat.

        Kiinassa työläiset saa sen palkan ja verot menee Kiinan valtiolle ONKO TYHMEMPÄÄ


    • valtiomukaan
      • Anonyymi

        Työntekijät on venäläisiä virolaisia eikä Suomesta.


    • Anonyymi

      Vetelehtivä vasurihallitus ei edes yrittänyt saada valtion taloutta hallintaan
      vaan rillutteli koko hallitusajan lisää lainaa ottaen.
      Nyt on tehtävä valtava korjausliike talouteen ja se kirpaisee kaikkia.

    • Anonyymi

      Tällaista häkäpönttöilyä ei olisi suvaittu Kekkosen aikana

    • Anonyymi

      Eliitti myi Suomen, teki siitä köyhän ja rikastui itse.he puhuivat silloin kuten nyt "Suomen menestymisen puolesta". Todellisuudessa tarkoittivat omaa menestymistään.
      Löivät Suomen lihoiksi ha myivät ulkomaille.
      Tästäkin löytyy sana Raamatusta:

      Miika:
      3:1 Ja minä sanoin: Kuulkaa, Jaakobin (Suomen) päämiehet ja Israelin (Suomen) heimon ruhtinaat! Eikö teidän tulisi tuntea oikeus,
      3:2 teidän, jotka vihaatte hyvää ja rakastatte pahaa, jotka raastatte ihmisten nahan heidän päältänsä ja lihan irti heidän luistansa?
      3:3 Ne, jotka syövät minun kansani lihan ja nylkevät nahan heidän päältänsä ja murskaavat heidän luunsa, paloittelevat niinkuin pataan, niinkuin lihan kattilaan
      3:4 kerran he huutavat Herran puoleen, mutta hän ei vastaa heille, vaan kätkee heiltä kasvonsa sinä aikana, koska he ovat pahoja töitä tehneet.

      Kun pahuuden palvelijat saavat loppunsa , ei kukaan kuule heidän huutoaan eikä auta heitä.

      • Anonyymi

        No jos vedät vanhaa liittoa hapatusta niin vedä kunnolla 2 Mooses 22 ja Joosua 7:15


    • Anonyymi

      Ei Suomen veloista ole kukaan muu vaatuussa kuin itse ne keinottelijat jotka Suomen siihen järjesti.
      Pahuuden rakastajat kyllä mielellään syyttävät milloin ketäkin mutta tulevat itse saamaan tuomionsa muodossa tai toisessa.

      • Anonyymi

        Tyhmät ostaa käytettyjä itämaan mattoja kun voisi ostaa suomessa kudottuja


    • Anonyymi

      Myötäjuoksun , perässähiihdon ja ruskeakielisen nuoleskelun perinteitä uskollisesti noudattaneet , takkinsa vihreän vuorin esiinkääntäneet suvakkiämmät pääsivät jollain ihmeen opilla hallitukseen ja hillotolpalle ... sitten ei enää ollutkaan mitään rajaa yhtään millekään , lyhytaikaiseksi jääneen ja tilapäisen korkeasuhdanteenkin aikana osattiin elää kuin pellossa ja onnistuttiin elämän yli varojensa niin että velkojen maksun sijaan jouduttiin ottamaan lisää syömävelkaa kun yhteiskunnan kustantamia kyttäys - kyyläys- ja valvontaorganisaatioita paisutettiin , samalla seireenien lailla houkutellen elättejä , siipiveikkoja ja syöttiläitä ympäri Afrikkaa ja Lähi-Itää muka työvoimapulan paikkaajiksi ... Tulokset ovat nähtävissä joka kaupungin keskustoissa iltapäivisin ... sekä KELAn konttoreilla ...

      • Anonyymi

        RAKENNUKSILLA puuhaa venäläisiä ja pimeän työn tekijöitä verottomasti myös pitserioissa ja Aasian yrityksissä. Arabit ryöstelee.


      • Anonyymi

        Suomessa oLi ennen kenkätehtaita mm.janita.


    • Anonyymi

      Kokkelit myi Suomen valtionomaisuuden pikkurahasta nyt ei ole omaisuutta ei rahoja eikä tulonlähteitäkään niistä aikaisemmista valtionfirmoista

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4623
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1308
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe