Luotsille kysymys

pellet kuriin

Tuleeko viestin poistopyyntö sinulle näkyville vai meneekö se vain ylläpidolle? Jos näin on, on se erittäin huono asia. Muistaakseni Kk-palstalla joku pappi mainitsi, että poistot menevät ylläpitoon, he eivät niitä poista. Eli luotsi poistaa vain ne viestit, jotka itse havaitsee poistettaviksi.

Ylläpidon poistothan on automatisoituja tähän tapaan:

"Mikäli ilmiantoviestissä on oma sähköpostiosoite, ja perusteluita, poistetaan viesti automaattisesti.

Mikäli on vain perustelu, etsii järjestelmä siitä avainsanoja, ja sen mukaan tekee poistopäätöksen.

Mikäli ei ole perusteluita, eikä sähköpostiosoitettu, järjestelmä ei tee poistoa.

Tuo on siis automatisoitu virheiden välttämiseksi kokonaan."
http://keskustelu.suomi24.fi/node/12350708/#comment-68710069

Tuossahan tapahtuu virheitä kaiken aikaa, miten ne muka olisi eliminoitu. Jos ei halua laittaa sähköpostiosoitettaan, niin silloinhan automaattinen järjestelmä ei tunnista välttämättä poistettavaa viestiä, jos siellä ei ole tiettyjä sanoja. Viesti voi olla sääntöjen vastainen, esim. massapostaukset, vaikka siellä ei olekaan ns. tuhmia sanoja.

Jos taas laittaa sähköpostiosoitteen ja perusteluiksi vaikka ihan mitä tahansa, viesti poistetaan automaattisesti. Tässäkö syy, että asiallisia ketjuja ja viestejä on poistettu. Jotakuta ottaa pattiin jotkin ketjut ja viestit, laitanpa poistoon...

----------------

Ketjussa 'Antaa kaikkien kukkien kukkia' kristillinen-tyyppi on ujuttanut jo kahteen saman ketjun viestiinsä samat lainaukset, jotka on nähty kymmeniä kertoja muissa ketjuissa. Mitä tällainen pelleily oikein on. Nyt pitäisi luotsin toimia ja poistaa molemmat viestit. Ne on massapostausta eivätkä liity millään tavalla käsiteltävään ketjun aiheeseen.

"Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukkomurhasta. " (IL)'

"Kyseessä on vl-poliisi Juhani Tokola Kokkolasta.
***(KP)
Kokkolan kihlakunnan poliisilaitoksen järjestysosaston päällikön virkaan on 1.2. 2002 lukien nimitetty komisario Jaakko Juhani Tokola, 56. Hän on vuodesta 1997 lähtien tähän asti työskennellyt Kaustisen kihlakunnan komisariona. Sitä ennen hän työskenteli pitkään Kokkolan poliisilaitoksen komisariona.*** "

herra epäjumalanne rikollisilleen antama käsky:
Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
"Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."
http://keskustelu.suomi24.fi/node/12351014/#comment-68768279

Samat tekstilainaukset on tässä saman ketjun viestissä:

http://keskustelu.suomi24.fi/node/12351014/#comment-68768366

16

58

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poistetut poistuvat, mutta ne näkyvät luotseille, juuri tuota ylläpitoa varten.
      Massapostaukset, herjaavat, sekä henkilöön kiinnikäyvät, rasismi ym sääntöjen vastaiset viestit lähetetään ylläpidolle, he päättävät täytyykö esim. tietoliikenne häiriköinti tai joku muu sääntöjen vastaisuus.

Olen mielestäni nuo em massapostaukset poistanut, mutta katsotaan.

Vielä se, että luotsi ei käsittele ylläpidolle suoraan lähetettyjä viestejä mitenkään.

• shrink
        _____
        Jos painetaan namikkaa "ilmoita asiaton viesti" niin meneekö viesti sinulle vai
        kenelle??

Ja / tai miten sinulle voi tehdä ilmoituksen asiattomasta viestistä??

• asdfghjkxx
        pertsa2012 kirjoitti:

shrink
        _____
        kenelle??

Ylläpidolle menevät "ilmoita asiaton viesti" ilmoitukset.

• pertsa2012 kirjoitti:

shrink
        _____
        kenelle??

Menee ylläpidolle siis ensimmäiseen.

Minulle voi ilmoittaa palstalla asiattomista viesteistä ja balttikselle, vai oliko se eemeli, kyllä voin.

• Balttis shinkille

Suojellaanko tästä eteenpäin myös Balttistakin vihdoinkin myös hyökkääviä, ja persoonaan kiinikäyviä asitattomia hyökkäyksiä vastaan, ja kysyn tämän koska sinäkin shirk nimeltä mainiten huomiota kiinnitit nikkiini luotsiksi päästyäsi. Jos näin on todellakin tasapuolisesti tapahtuva niin, että vain asiossa pysytään, joka taholla olenkin mielissäni tästä kaivatusta uudistuksesta varsin iloinen, ja jota odotellessa olen toki itsekin kuittailuun syylllistynyt, mutta en suinkaan se edellä tänne tullut tyhjää jauhamaan, vaan asiaa puhmaan, ja vieläpä mielestäni varsin painavaa sellaista.

• Balttis shinkille kirjoitti:

Suojellaanko tästä eteenpäin myös Balttistakin vihdoinkin myös hyökkääviä, ja persoonaan kiinikäyviä asitattomia hyökkäyksiä vastaan, ja kysyn tämän koska sinäkin shirk nimeltä mainiten huomiota kiinnitit nikkiini luotsiksi päästyäsi. Jos näin on todellakin tasapuolisesti tapahtuva niin, että vain asiossa pysytään, joka taholla olenkin mielissäni tästä kaivatusta uudistuksesta varsin iloinen, ja jota odotellessa olen toki itsekin kuittailuun syylllistynyt, mutta en suinkaan se edellä tänne tullut tyhjää jauhamaan, vaan asiaa puhmaan, ja vieläpä mielestäni varsin painavaa sellaista.

Säänöt on kaikille samat.
        Ethän keskutellessasi kai face to face herjaa toista keskustelijaa, sama asia on netissä, säännöt koskevat kaikkia.

Vaikka olemme somessa ( sosiaalinen media ), sananvapaus ei tarkoita vapautta sanoa mitä tahansa, vaan joudut vastuuseen sanomistasi.
        Varmaan asiat ymmärrätkin, mutta haluat varmaan koetella ?

• Balttis lopettelee
        shrink kirjoitti:

Säänöt on kaikille samat.
        Ethän keskutellessasi kai face to face herjaa toista keskustelijaa, sama asia on netissä, säännöt koskevat kaikkia.

Vaikka olemme somessa ( sosiaalinen media ), sananvapaus ei tarkoita vapautta sanoa mitä tahansa, vaan joudut vastuuseen sanomistasi.
        Varmaan asiat ymmärrätkin, mutta haluat varmaan koetella ?

Kai tämäkn kohdennus tarkittta tasapuolisesti kaikkia, ja vaikkapa Hans Christien Danielin minusta netissä yhä olevia halventavia pilkkarukouksia ja perättömiä väittämiä ja valheita kirkko_kuullolla sivustolla yhä olevina.

• Balttis shirkille
        Balttis lopettelee kirjoitti:

Kai tämäkn kohdennus tarkittta tasapuolisesti kaikkia, ja vaikkapa Hans Christien Danielin minusta netissä yhä olevia halventavia pilkkarukouksia ja perättömiä väittämiä ja valheita kirkko_kuullolla sivustolla yhä olevina.

Tämä vielä. Jos olisin joutunut omalla nimelläni moisten kunnianloukkausten kohteeksi tämä ROVASTI olisi päätynyt poliisin kuultavaksi syytettynä valheista ja kunniana loukkaksista, vaikka onkin piispojen kaveri. Se on moro nyt !

• Balttis lopettelee
        Balttis lopettelee kirjoitti:

ja viimeinen hutiloidun kirjoituksen korjaus Taneli-pappihan paljastettiin sivustolla, ei minun vaan erään toisen kirjoittajan toimesta Hans Christian Danieliksi, eli Espoonlahden seurakunnan kappalaiseksi, ja se tiedoksi vielä lähtiessä että: se seurakunta jossa rikospoliisi tuttavaani kuulusteltiin seitsemän papin toimesta harhaoppisuudesta epäiltynä oli Itä-Helsingine Matteuskirkon seurankuntaan kuuluva Puotilan seurankunnan miestenpiiri, jota tuo poliisi vuosikymmeniä vetovastuussa veti.

• uytr543

Mutta jos massapostaukset poistetaan, niin miksi rikollisen kristinuskon, luterilaisuuden sellaiset sallitaan?
        Tämä keskustelu foorumihan on luterilaisuudesta keskustelijoille eikä luterilaisten keskustelu foorumi!

• pellet kuriin
        uytr543 kirjoitti:

Mutta jos massapostaukset poistetaan, niin miksi rikollisen kristinuskon, luterilaisuuden sellaiset sallitaan?
        Tämä keskustelu foorumihan on luterilaisuudesta keskustelijoille eikä luterilaisten keskustelu foorumi!

Ei täällä massapostaile muut kuin sinä ja Balttis.

• oiuytr
        pellet kuriin kirjoitti:

Olen muutaman vuoden seurannut. Tiedän kyllä, että jos Jumalan ja Jeesuksen Laikia ja evankeliumia puolustaa, niin totuuden vihaajat toimii!
        Mieti, mistähän se johtuu!

Ja

Minä en omasta tahdosta massapostaa mutta katson oikeudeksi puolustaa Jumalallisuutta ja lupaan, että pitemmän aikaa sitä rikollisuuden massapostaamista on ollut kuin mitä minä olen mm Lain ja evankeliumien tietoja sekä historiallisilla faktoilla keskuteluihin osaa ottanut.
        Tiedän, että kun totuus tulee raakana vastaanne, niin bannia tarjootte.

Eli jos totuus tulee esiin niin ette voi sitä muuksi muuttaa muuten kuin sananvapauden riistämisillä!
        Se näin tarkalleen.

• uytr...
        pellet kuriin kirjoitti:

Muuten, miksi vihaat Balttista?
        Hänhän on myös paavalaisuuden edustaja, ei toki luterilainen mut kumminkin. Luterilaisille Paavali on myös tärkeä esikuva....

Tulee pakosta mieleen tämä Jeesuksen antama opetus, jos sallit...:
        Matteuksen evankeliumi:
        12:25 Mutta hän tiesi heidän ajatuksensa ja sanoi heille: "Jokainen valtakunta, joka riitautuu itsensä kanssa, joutuu autioksi, eikä mikään kaupunki tai talo, joka riitautuu itsensä kanssa, pysy pystyssä.
        12:26 Jos nyt saatana ajaa ulos saatanan, niin hän on riitautunut itsensä kanssa; kuinka siis hänen valtakuntansa pysyy pystyssä?

Markuksen evankeliumi:
        3:24 Ja jos jokin valtakunta riitautuu itsensä kanssa, ei se valtakunta voi pysyä pystyssä. >> Jakeen lisätiedot
        3:25 Ja jos jokin talo riitautuu itsensä kanssa, ei se talo voi pysyä pystyssä.
        3:26 Ja jos saatana nousee itseänsä vastaan ja riitautuu itsensä kanssa, ei hän voi pysyä, vaan hänen loppunsa on tullut.

Luukkaan evankeliumi:
        11:17 Mutta hän tiesi heidän ajatuksensa ja sanoi heille: "Jokainen valtakunta, joka riitautuu itsensä kanssa, joutuu autioksi, ja talo kaatuu talon päälle.
        11:18 Jos nyt saatanakin on riitautunut itsensä kanssa, kuinka hänen valtakuntansa pysyy pystyssä? Tehän sanotte minun Beelsebulin voimalla ajavan ulos riivaajia.

• pellet kuriin
        oiuytr kirjoitti:

Olen muutaman vuoden seurannut. Tiedän kyllä, että jos Jumalan ja Jeesuksen Laikia ja evankeliumia puolustaa, niin totuuden vihaajat toimii!
        Mieti, mistähän se johtuu!

Ja

Minä en omasta tahdosta massapostaa mutta katson oikeudeksi puolustaa Jumalallisuutta ja lupaan, että pitemmän aikaa sitä rikollisuuden massapostaamista on ollut kuin mitä minä olen mm Lain ja evankeliumien tietoja sekä historiallisilla faktoilla keskuteluihin osaa ottanut.
        Tiedän, että kun totuus tulee raakana vastaanne, niin bannia tarjootte.

Eli jos totuus tulee esiin niin ette voi sitä muuksi muuttaa muuten kuin sananvapauden riistämisillä!
        Se näin tarkalleen.

Sinun totuuteen ei kukaan muu usko kuin sinä itse. Evankeliumia et ole ymmärtänyt, Raamattua vääristät ihan hullusti, todellista totuutta sinä vihaat. Olit sitten käynyt tuikkaamassa SAMAT lainaukset aloituksessa mainittuun ketjuun, kun ne oli poistettu. Sekin on laitonta ja väität puolustavasi Lakia!

• Oho sano Eemeli

Etkö pystykään tekemään itse poistoja?

• huonoks meni

Ketjun avaajalle.
      Tämän kohdan ymmärsin toisin kuin sinä:
      "Mikäli on vain perustelu, etsii järjestelmä siitä avainsanoja, ja sen mukaan tekee poistopäätöksen."
      Ymmärsin tuon niin, että järjestelmä etsii avainsanoja perustelusta eikä poistettavaksi pyydetystä viestistä. Ehdin jo alkaa miettiä, mitä ne avainsanat voisivat olla.
      Kumminkohan päin tuo sitten on? Mielivaltaista se olisi, jos saisi asiallisia viestejä poistoon panemalla perusteluun muutaman avainsanan, mutta mielivaltaista se olisi noinkin päin kuin sinä tuon ajattelit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      43
      3444
    2. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      18
      2678
    3. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      388
      2624
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      82
      1787
    5. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      86
      1425
    6. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1210
    7. SEO!! Pyhäsalmi

Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs
      Pyhäjärvi
      71
      1026
    8. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      75
      995
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      28
      819
    10. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      68
      811
    Aihe