Conchita Wurstin ura on lähtenyt lentoon!

Todella upeeta!

Conchita Wurstin ura on lähtenyt todelliseen lentoon euroviisuvoiton jälkeen, ja totta kai me osaamme iloita hänen kanssaan. Emmekö osaakin?

Ranskalaisen muotisuunnittelija Jean-Paul Gaultierin keskiviikon 9.7. syksy-talvi 14/15 –malliston muotinäytös huipentui Conchita Wurstin esiinmarssiin mustassa pukuluomuksessa kertoo Paris Match.

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288712803967.html?pos=ok-trm-vhde

Milloin pääsemmekään näkemään hänet Suomessa? Ehkä hänet olisi kiva nähdä kunniavieraana jossakin pohjalaisessa kansanjuhlassakin!

24

127

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • grjyklyjkghhyty6

      Sun varmaan pitää itse kutsua, jos kerran niin paljon sinua kiinnostaa.

      • Fantastista!

        Emmeköhän me anna miehelle mahdollisuuden, hänellähän on komea kokopartakin. Harvalla suomalaisella miehellä on yhtä miehekäs parta!


    • please please please

      Ei millään pahalla, mutta onko näillä palstoilla todellakin pakko jankata samoista aiheista, joista jo muutenkin jankataan.

      Käytetään hiukan mielikuvitustamme ja yritetään saada palstasta vähän monipuolisempi, eikä samoja jankkauksia.

      Käykö? Okay?

      • Aivan! Todellakin!

        Aivan! Todellakin, ja juuri siksi onkin niin hyvä, että täällä ei aina vain jankata homoista. Nyt on niin hyvä tilaisuus keskustella myös miehekkyydestä, ja miten monipuoliseksi Jumala on sen luonut!


    • 139

      Mitähän ihmettä tällainenkin aloitus tekee Kristinuskoa ja luterilaista kirkkoa käsittelevällä palstalla... Voisiko luotsi siirtää tämän johonkin toisaalle. Käsittääkseni sellainenkin on mahdollista.

      Sitä paitsi, olen vähintään 85-prosenttisen vakuuttunut siitä, että tämäkin ketju sekä osa sen vastauksista ovat taas balttiksen käsialaa. Shrink, huom!! Ehdotan ihan vakavissani, että kävisitte tästä asiasta nyt jonkinlaisen palaverin ylläpidon kanssa, ja etsisitte oikeasti toimia, millä tämä terrori saadaan loppumaan.

      • 529

        Minä puolestani ajattelen, että miksipä luterilaisellakin palstalla ei voitaisi keskustella ihan kaikenlaisista asioista, eikö luterilaisuuskin liity elämään, jota me elämme? Ainakin kristinuskon palstalla tällainen aihe olisi normaali, niin uskon vakaasti!

        Sitä paitsi, olen vähintään vain 5-prosenttisen vakuuttunut siitä, että tämäkin ketju sekä osa sen vastauksista ovat taas balttiksen käsialaa. Mikä tämä baltis muuten on? Eihän tämä keskustelu ainakaan mitään terroria ole?


      • please please please
        529 kirjoitti:

        Minä puolestani ajattelen, että miksipä luterilaisellakin palstalla ei voitaisi keskustella ihan kaikenlaisista asioista, eikö luterilaisuuskin liity elämään, jota me elämme? Ainakin kristinuskon palstalla tällainen aihe olisi normaali, niin uskon vakaasti!

        Sitä paitsi, olen vähintään vain 5-prosenttisen vakuuttunut siitä, että tämäkin ketju sekä osa sen vastauksista ovat taas balttiksen käsialaa. Mikä tämä baltis muuten on? Eihän tämä keskustelu ainakaan mitään terroria ole?

        Niin mutta onko pakko jankata sellaisia iltalehtien juttuja ja muuta vastaavaa, mitä jo muutenkin saa tuutin täydeltä?

        Itseäni oikaisi yksi liberaali tuolla äsken, että ei olisi saanut puhua mitään siitä, että sairaat ohitetaan jonossa. Sen sijaan hän itse halusi korostaa, kuinka rakastava oli ja hänen mielestään sopivampi aihe oli tasa-arvo ja seksuaalivähemmistöt.

        Ne kuuluivat tänne sitten. Hän piti itseään suurena hyväntekijänä.

        Kirkko kuulolla -palstalla oli tunkua, mutta kaikesta tungusta huolimatta aiheet olivat todellakin puisevan suppeat. Toivottavasti tässä ei nyt aloiteta samaa, kun ihmisillä on aina vain tuo yksi puheenaihe mielessä. Käytetään nyt edes hiukan mielikuvitusta.


      • loppuvat ikään kuin
        please please please kirjoitti:

        Niin mutta onko pakko jankata sellaisia iltalehtien juttuja ja muuta vastaavaa, mitä jo muutenkin saa tuutin täydeltä?

        Itseäni oikaisi yksi liberaali tuolla äsken, että ei olisi saanut puhua mitään siitä, että sairaat ohitetaan jonossa. Sen sijaan hän itse halusi korostaa, kuinka rakastava oli ja hänen mielestään sopivampi aihe oli tasa-arvo ja seksuaalivähemmistöt.

        Ne kuuluivat tänne sitten. Hän piti itseään suurena hyväntekijänä.

        Kirkko kuulolla -palstalla oli tunkua, mutta kaikesta tungusta huolimatta aiheet olivat todellakin puisevan suppeat. Toivottavasti tässä ei nyt aloiteta samaa, kun ihmisillä on aina vain tuo yksi puheenaihe mielessä. Käytetään nyt edes hiukan mielikuvitusta.

        Ok, no voitais kait tämä keskustelu sitten lopetella tähän, jos ketään luterilaisia ei edes kiinnosta kirjoitella aiheesta. Sillä tavallahan keskustelut loppuvat ikään kuin ihan luonnostaan, tai itsestään.
        Ehkä poikkean aamupäivällä vilkaisemassa, millaisesta asiasta täällä silloin väitellään.


    • Todella upeeta! sanoi :
      Conchita Wurstin ura on lähtenyt todelliseen lentoon euroviisuvoiton jälkeen, ja totta kai me osaamme iloita hänen kanssaan. Emmekö osaakin?
      ___________
      Miksi kaiken perversiopitoisen pitäisi olla hyväksyttyä??????

      En siis osaa.

      • 139

        Mitä järkeä oli mennä nostamaan jälleen kerran kärkeen tällainen aloitus. Olisit antanut mokoman olla, osasit tahi et. Ei tämä kuulu palstan aihepiiriin mitenkään, olisi ollut paljon parempi vaieta kuoliaaksi koko ketju.


      • 394
        139 kirjoitti:

        Mitä järkeä oli mennä nostamaan jälleen kerran kärkeen tällainen aloitus. Olisit antanut mokoman olla, osasit tahi et. Ei tämä kuulu palstan aihepiiriin mitenkään, olisi ollut paljon parempi vaieta kuoliaaksi koko ketju.

        Toki näin on, mutta nyt kuitenkin aivan hyvä luterilainen uskovainen meni keskustelun nostamaan huipulle ja se taas johtuu siitä, että Conchita kiinnostaa ilmiönä kaikkia luterilaisia. Aihetta pitänee nyt pitää aika kuumana, muutenhan siihen ei edes haluttaisi ottaa kantaa.

        Onko tosiaan niin, että niin moni luterilainen voi löytää Conchitan omasta sisimmästään? Tai paremminkin niin, että kovin moni luterilainen mies on kateellinen Conchitalle, koska useimpien suomalaisten luterilaisten parrankasvu on niin kovin vaatimatonta Conchitaan verrattuna.

        Jokainen tässä maailmassa tietää, että Conchita on mies, eikä hän halua naisena esiintyäkään, siksi hän pitää kokopartaa ja kaunistautuu muuten ihan sillä tavalla kuin hän itse haluaa. Onko tällainen itsenäinen ja emansipoitunut mies sitten aivan liian suuri uhka ihan tavallisella luterilaiselle tohvelisankarille, joka ei uskalla edes deodoranttia käyttää, koska heti joku saattaisi luulla häntä homoksi?

        Tässä kohtaa me taidammekin lähestyä totuutta, mutta toivottavasti joku aivan tavallinen perusharmaa ja perushissukka perussuomalainen perusluterilainen perustohvelisankari voisi rohkaistua ja kertoa oman perusmielipiteensä. Löytyisikö sellaista tossukkaa täältä?


      • Conchita oli Madridissa gay-viikolla, ja sai valtavan suosion esiintymisessä. Ja muutenkin TV huomio tapahtuman päivittäin, jossa sanottiin olleen 400 000 ihmistä kaduilla.

        Hienoa, että suosion saa, vaikka ei olekaan sellainen kuin pitäisi tai haluttaisiin. Mutta suuret taitelijat ovat joskus erikoisia tyyppejä.


      • Aivan niin, taiteili
        helsinkijokkeri kirjoitti:

        Conchita oli Madridissa gay-viikolla, ja sai valtavan suosion esiintymisessä. Ja muutenkin TV huomio tapahtuman päivittäin, jossa sanottiin olleen 400 000 ihmistä kaduilla.

        Hienoa, että suosion saa, vaikka ei olekaan sellainen kuin pitäisi tai haluttaisiin. Mutta suuret taitelijat ovat joskus erikoisia tyyppejä.

        Aivan ja taiteilijahan hän onkin, mutta tietenkään suomalaisissa pietistisissä piireissä ei niin paljon tunneta tällaista cabaret-tyyliä, kun omassa elämässä ei mitään perinteitä tai kokemusta sellaisesta ole olemassakaan.


      • pääsi pitkä nauru
        394 kirjoitti:

        Toki näin on, mutta nyt kuitenkin aivan hyvä luterilainen uskovainen meni keskustelun nostamaan huipulle ja se taas johtuu siitä, että Conchita kiinnostaa ilmiönä kaikkia luterilaisia. Aihetta pitänee nyt pitää aika kuumana, muutenhan siihen ei edes haluttaisi ottaa kantaa.

        Onko tosiaan niin, että niin moni luterilainen voi löytää Conchitan omasta sisimmästään? Tai paremminkin niin, että kovin moni luterilainen mies on kateellinen Conchitalle, koska useimpien suomalaisten luterilaisten parrankasvu on niin kovin vaatimatonta Conchitaan verrattuna.

        Jokainen tässä maailmassa tietää, että Conchita on mies, eikä hän halua naisena esiintyäkään, siksi hän pitää kokopartaa ja kaunistautuu muuten ihan sillä tavalla kuin hän itse haluaa. Onko tällainen itsenäinen ja emansipoitunut mies sitten aivan liian suuri uhka ihan tavallisella luterilaiselle tohvelisankarille, joka ei uskalla edes deodoranttia käyttää, koska heti joku saattaisi luulla häntä homoksi?

        Tässä kohtaa me taidammekin lähestyä totuutta, mutta toivottavasti joku aivan tavallinen perusharmaa ja perushissukka perussuomalainen perusluterilainen perustohvelisankari voisi rohkaistua ja kertoa oman perusmielipiteensä. Löytyisikö sellaista tossukkaa täältä?

        Mitä ihmeen hassua hölynpölyä sinä nyt oikein puhut?

        Itse olen ihan nainen, mutta ihmettelen, mitä kumman hölynpölyä päästät suustasi.

        Kai sinä nyt sen tiedät, ettei hänestä kukaan nainen ole kiinnostunut? Eivätkä useimmat miehet? Teidän täytyisi jättää tuo toiveajattelunne. Kyllä ymmärrän, että teillä on kaikki pullat ja jauhot ja vaikka mitkä sekaisin joillakin näemmä, mutta rauhoitutaan nyt. Media levittää kaiken maailman hölynpölyä, eikä pidä heti mennä ansaan.


      • Aika hurjaa, mutta
        pääsi pitkä nauru kirjoitti:

        Mitä ihmeen hassua hölynpölyä sinä nyt oikein puhut?

        Itse olen ihan nainen, mutta ihmettelen, mitä kumman hölynpölyä päästät suustasi.

        Kai sinä nyt sen tiedät, ettei hänestä kukaan nainen ole kiinnostunut? Eivätkä useimmat miehet? Teidän täytyisi jättää tuo toiveajattelunne. Kyllä ymmärrän, että teillä on kaikki pullat ja jauhot ja vaikka mitkä sekaisin joillakin näemmä, mutta rauhoitutaan nyt. Media levittää kaiken maailman hölynpölyä, eikä pidä heti mennä ansaan.

        Tarkoitatteko tosiaan, että nimimerkki pertsa2012 on nainen? Aika hurjaa, mutta ymmärränhän minä senkin, sillä annamme kaikkien kukkien kukkia, myös pertsan.


      • hah hah hah
        Aivan niin, taiteili kirjoitti:

        Aivan ja taiteilijahan hän onkin, mutta tietenkään suomalaisissa pietistisissä piireissä ei niin paljon tunneta tällaista cabaret-tyyliä, kun omassa elämässä ei mitään perinteitä tai kokemusta sellaisesta ole olemassakaan.

        No Balttishan se siinä, siis tämä Aivan niin, taiteli...


    • outoa temppuilua

      Pomppasiko teillä muilla tämä new age -palstalle? Omituista. Mutta täytyy myöntää, että sinne se kuuluukin.

      Hieman olen huolissani, miten saadaan estettyä new age nykykirkosta.

      • elikkä siis väärinkä

        Mielestäni tässä ei ole ollut yhtään mitään new agea, pelkkää luterilaista asennetta vain, elikkä siis väärinkäsitystä alusta loppuun asti, kun jokin uusi ja outo ilmiö tulee näköpiiriin. Eihän se siitä mitenkään new ageksi muutu.


      • 139

        Hyvä juttu, jos luotsi tai ylläpito on yrittänyt siirtää ketjun pois täältä, ei tämä tänne kuulu millään tavalla. Nyt vain jotain meni pieleen, sillä keskustelu näkyy yhä täällä, mutta kun sen avaa, se näyttää siltä, kuin se olisikin avattu tuolta new age -palstalta.


      • 736
        139 kirjoitti:

        Hyvä juttu, jos luotsi tai ylläpito on yrittänyt siirtää ketjun pois täältä, ei tämä tänne kuulu millään tavalla. Nyt vain jotain meni pieleen, sillä keskustelu näkyy yhä täällä, mutta kun sen avaa, se näyttää siltä, kuin se olisikin avattu tuolta new age -palstalta.

        Oikeastaan parempi niin, nythän luterilaiset seurakunnat voivat saada uusia jäseniä new agesta!


      • pottuilen takaisin,
        elikkä siis väärinkä kirjoitti:

        Mielestäni tässä ei ole ollut yhtään mitään new agea, pelkkää luterilaista asennetta vain, elikkä siis väärinkäsitystä alusta loppuun asti, kun jokin uusi ja outo ilmiö tulee näköpiiriin. Eihän se siitä mitenkään new ageksi muutu.

        Et kai sinä Balttis vai harrasta new agea? Aloitetaan kunnon pilailu, kun sinäkin pilailet. Joko Tarot-kortit ovat kertoneet sinulle suuren tehtäväsi? Oletko varma, etteivät ne tulleet jo heti aikoinaan sieltä suunnalta?

        Sori, mutta minulla on oikeus pottuilla, jos sinäkin pottuilet. Olin vanhan liian turha pehmis kanssasi, ja olet itse ihan mahdottoman huono varietee-taiteilija, kertakaikkisen kehno.

        OLe muuten nähnyt jo aikoinaan Piukat paikat, sehän tulee aina uusintana, se vanhin. Turhaan sinä yleistät pietistit, en minä ole pietisti. Eikä suurin osa meistä. Tiedoksi: Kuitenkin siihen aikaan oltiin diskreettejä, ja kaikista parasta oli se, kun ei sitä tungettu kaikille. Joku hölmö tuolla heti alkoi kutsumaan naista eli minua, Pertsaksi. En ole yhtään isänmaallinen naisihminen. Mutta tästä yhdestä asiasta olen ylpeä, mitä suomalaisiin tulee, ei meitä ole vieläkään kaikkia aivopesty! Hah!


      • Ateis.
        736 kirjoitti:

        Oikeastaan parempi niin, nythän luterilaiset seurakunnat voivat saada uusia jäseniä new agesta!

        New Age on pelkkä höyrypäiden okkultismia harjoittava lahko joka ei liity kristinuskoon millään lailla.


    • Mitä kuuluu?

      Onko Conchita Wurstista kuulunut mitään uutta?

      • Makkaransyöjä.

        En tiedä mutta kaiserwurstia tuli syötyä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2695
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      103
      2282
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2030
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1759
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1701
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1676
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1666
    8. 92
      1602
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe