jätkältä käteen vetäminen.. auttakaa kiltit.. :)

apua_kaipaava

joo.. eli mun jätkä on sormettanu mua kerran ja nyt haluisin tehdä vähän niinkun vastapalveluksen.. olisko joku niin kiltti ja auttais mua vähän ja kertois mikä olis hyvä tyyli..??

toivottavasti joku jaksaa auttaa tällästä tietämätöntä.. :)

23

11842

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kata80

      Kundit/miehet on kans sit niin ykilöitä, eli ei yleispätevii ohjeita ole...mut bi-naisena tiedän, että miestä voi käsitellä "lujemmin" kuin naista.

      Mut siitä vaan alat aluksi hitaammin vedellä. Kandee kysyy tietysti mistä toinen tykkää -sun käsi kyl tuntuu varmasti aiwan ihanalta sen mielestä, teitpä miten vaan :)Ja sit tahtia tietysti kiihdyttäen. Äh, osaisin näyttää mut vaikee selittää :D siitä vaan, kalu käteen. Tsemppiä.

      • Temppa

        varovasti.. vaikka housujen päältä hierot kalua ja kasseja. sitte hivutat sen pikkuhiljaa ulos ja kun se on tarpeeksi jäykkä niin sitten vaan runkkausta kehiin :) kohtuu pitkää liikettä varresta terskaan ja takaisin. sitte ku kalu on kunnolla jäykistynyt niin voiman käyttöä ei tarvii pelätä. kun haluat että poikaystäväs laukeavan, niin nopeaa jatkuvaa liikettä.. älä anna sen palautua... :) kasseja voit hieroa samanaikaisesti.
        liukkariakin voisit käyttää... se antaa mukavan säväyksen..:) sylkikin toimii hyvänä liukkarina jos mitään voidetta ei ole...


      • feikki täti
        Temppa kirjoitti:

        varovasti.. vaikka housujen päältä hierot kalua ja kasseja. sitte hivutat sen pikkuhiljaa ulos ja kun se on tarpeeksi jäykkä niin sitten vaan runkkausta kehiin :) kohtuu pitkää liikettä varresta terskaan ja takaisin. sitte ku kalu on kunnolla jäykistynyt niin voiman käyttöä ei tarvii pelätä. kun haluat että poikaystäväs laukeavan, niin nopeaa jatkuvaa liikettä.. älä anna sen palautua... :) kasseja voit hieroa samanaikaisesti.
        liukkariakin voisit käyttää... se antaa mukavan säväyksen..:) sylkikin toimii hyvänä liukkarina jos mitään voidetta ei ole...

        pyydä jotain kundia jostain seksi tsätistä runkkaan sulle webcamissa ja näyttään miten ne itse sen tekee. olen itsekin saanut muutaman kerran katella runkkausta vaikkei mulla ookaan kameraa. Osa ei suostu kun ne ei usko naiseksi mutta toiset runkkkaa kelle vaan.


      • Pekka

        Jep, rohkeesti vaan kokeilemaan :) mutta kommunikaatio auttaa myös kummasti, eli kannattaa seurata toisen reaktioita ja kysellä vaan rohkeasti, mistä toinen tykkää.


      • tie-tä-mä-tön
        Temppa kirjoitti:

        varovasti.. vaikka housujen päältä hierot kalua ja kasseja. sitte hivutat sen pikkuhiljaa ulos ja kun se on tarpeeksi jäykkä niin sitten vaan runkkausta kehiin :) kohtuu pitkää liikettä varresta terskaan ja takaisin. sitte ku kalu on kunnolla jäykistynyt niin voiman käyttöä ei tarvii pelätä. kun haluat että poikaystäväs laukeavan, niin nopeaa jatkuvaa liikettä.. älä anna sen palautua... :) kasseja voit hieroa samanaikaisesti.
        liukkariakin voisit käyttää... se antaa mukavan säväyksen..:) sylkikin toimii hyvänä liukkarina jos mitään voidetta ei ole...

        oon varmaa tyhmä mut mitä tarkotat palautumisella?


    • apua_kaipaava

      kiitos vaan kaikille vinkkien antajille.. huomenna nään jätkäni niin voin koittaa sit noita.. :)
      lisää saa tietysti vielä laittaa..

      • m81

        Liukastetta - sylkeä tai liukkaria - kannattaa käyttää aluksi. Älä purista liian kovaa ja älä vedä esinahkaa niin taakse että terskan alla oleva jänne ottaa vastaan, koskee jos sen tekee varomattomasti vauhdilla. Ja henk. koht. sitä paremmalta tuntuu mitä enemmän esinahka liikkuu terskan päällä, etenkin kun on hyvä liukaste. Etsi sopiva kohta, ei liian tyvestä eikä kärjestä ja hiero siitä. Jos kyseessä on kohtuu nuori kaveri niin tuskin tarvii kauaa työskennellä :)
        Hauskoja hetkiä!


    • Anonyymi

      Auttaa myös se että teeskentelee itse orgasmia, esimerkiksi sanot : " aahhh" se kiihottaa

      • Anonyymi

        Kuka saatana kaivaa esiin ketjuja vuodelta 2004?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka saatana kaivaa esiin ketjuja vuodelta 2004?

        Jaa-a, nyt on tuokin aloittaja jo keski-ikää lähestyvä täti-ihminen! Lieneekö saanut silloisen jätkänsä laukeamaan?


    • Anonyymi

      Terska suuhun ja imemään.

    • Anonyymi

      H­­ei! Ku­­ts­­um­­me sinu­­­t kä­­­ymään u­­ude­­­ss­­­a cha­tis­­sa! Mei­­tä on yl­i mil­­­jo­­ona! 👉 http://7vip.biz/H/R8p1L8

      • Anonyymi

        Mitäp äse haittaa j´koska vastailee,kai näitä voi lukea joku uusikin joka taas ei tiedäkkään


      • Anonyymi

        Jaahaas taas spedellä sekottaa lujaa. Ei reppanaa tajuu puhuvansa peilikuvalleen.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Housut pois ja lattatisut näytille!

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kuka jätkä tyytys käsirunkkuun,jos pillu vieressä?

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Homman saa pilattua silllä että kun lasti on 20 sekuntin päässä niin lopettaa sen vuoksi ettei halua käsille. Kannattaa myös varautua etukäteen sillä ettei otta mitään suojia lähelle tai ole valmis esim. ottamaan lastia suuhun.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        No juu mun muija kvaeri kyllä vetää käteensä aina ei panna koska ei vaan iole se heti.
        Hierion mäkin sitä joskus pillusta eikä panna,ei sitä koko aikaa tehdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No juu mun muija kvaeri kyllä vetää käteensä aina ei panna koska ei vaan iole se heti.
        Hierion mäkin sitä joskus pillusta eikä panna,ei sitä koko aikaa tehdä.

        Yoda, itse sinä se olla saatat


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      88
      6240
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2584
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      29
      2106
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1837
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1631
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1337
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe