Pulisonkipelle on paras

Herra-47

Mieskilpailijoista tällä hetkellä ehdottomasti paras on se pulisonkikaveri. Se toinen niistä Teemuista(sukunimeä en muista).

Muut miespuoliset kisaajat ovat tyyliltään enemmän tai vähemmän sellaisia "homomaisia poikabändiläisiä"(anteeksi vain), mutta tämä yksi vain pysyy tiukasti omalle tyylilleen uskollisena. Vetää menemään trumpettilahkeisissa farkuissa pulisongit heiluen. Ihan paras.

Olin melkein varma, että tuomarit pudottaa sen nyt, kun se ei alistu samaan muottiin, mutta yllättäen ja kaikeksi onneksi ei sitten tippunutkaan.

7

1362

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tulessako?

Ehdottomasti samaa mieltä! Kun vaan pääsisi näkemään miehen tekemisiä hieman enemmän kuin tähän asti. Nyt on joutunut katsomaan kun kaiken maailman jampat heiluu teinihiki valloillaan ja miettii kuinka kiva olisi olla ihan oikeassa bändissä!

• cleopatra

Juho on kaikkein paras. Leikkaajat on vaan onnistunu kadottamaan sen persoonallisuuden aika totaalisesti. Ei television kautta todellakaan saa aitoa kuvaa ihmisistä. Juho on reilu ja taitava poika. Ei todellakaan niin hissukka ku millasena se popstarsissa näytetään.
      Ihmettelen vaan kun kaikki on vähän ruikkuja. Harteikas tosimies puuttuu...:( Kaippa sellaset ei osaa laulaa... Mut kaipaisin vähän rotevampaa silmäniloa näitten hintelien poikasten joukkoon;)

• P-lintu

Hei!

Teemu Rantala on ehdottomasti myös minun suosikkini!

• meikkis

Samaa mieltä. Olin kanssa ihan varma, että Rantalan Teemu tippuu kun ei "sovi muottiin". Mutta onneksi ei. HEINOLA JYRÄÄ!!!!!

• sama hemmo

Eiks tää sama hemmo vetässy Idolsissa Fiilaten ja höyläten? Mut tosi upeeta ettei oo viel tippunu, ja kun ny kattoo maikkarin popstars kuvia niin kyllä hänestä on saatu poikabändiluukki irti.

• meikkis
        sama hemmo kirjoitti:

Eiks tää sama hemmo vetässy Idolsissa Fiilaten ja höyläten? Mut tosi upeeta ettei oo viel tippunu, ja kun ny kattoo maikkarin popstars kuvia niin kyllä hänestä on saatu poikabändiluukki irti.

..sama kaveri ei ole kyseessä.

• P-lintu
        meikkis kirjoitti:

..sama kaveri ei ole kyseessä.

Rantalan Teemu on tosi kiva tyyppi! Se on mielettömän musikaalinen ja tallaa omaa polkuaan. Sillä on muuten ammattikin - se on lastenohjaaja! WAU!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      69
      3034
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      43
      2963
    3. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      50
      2302
    4. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      340
      1966
    5. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      140
      1739
    6. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1565
    7. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      7
      1368
    8. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      10
      1227
    9. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      42
      1146
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1106
    Aihe