Nick Rowanilla oli ylikonstabossina muistaakseni 2 jämää, mutta tällä uudella bossilla on kolme. Uutta nimitettiin myös ylikonstaksi.
Mitenkäs tämä ero on selitettävissä vai muistanko väärin natsat?
Ylikonstaapelin natsat
7
265
Vastaukset
- takkari
Olisko niin, että virassa olevalla on kolme ja sijaisella/väliaikaisella kaksi
- Syvästi järkyttynyt
Voisi ollakin, kun Blaketon taisi joutua eläkkeelle "etuajassa" eli ei omasta tahdostaan ja jokuhan siihen tilalle on nimitettävä.
Suominimikkeet kait viransijainen vs. tai virkaatekevä vt.
- EFDEF
Ihan sama, vaikka olisi 10 natsaa...
Paska sarja muutenkin- nikkisi kertoo...
Kuitenkin kiinnostaa sinua ja seuraat! Edellisestä kertoo sekin, että tulet tänne kirjoittamaan...
- ...........
nikkisi kertoo... kirjoitti:
Kuitenkin kiinnostaa sinua ja seuraat! Edellisestä kertoo sekin, että tulet tänne kirjoittamaan...
Ja onhan tämä nyt ihan yleistietouttakin. Vaikka ei itse sarja kiinnostaisikaan.
- kakkosneloinen
........... kirjoitti:
Ja onhan tämä nyt ihan yleistietouttakin. Vaikka ei itse sarja kiinnostaisikaan.
Jokin kiinnostus täytyy olla, kun tänne päätyy kirjoittamaan...
- adfgvaujdsgviaosdh
Kyllä sitä saa oman mielipiteensä sarjasta jokainen kertoa.
Ja jos ei kirjoita, niin miten sitten?
Sitä varten tämä sivu juuri on, vaikka ette te sitä näytä ymmärtävän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225145Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303678No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241524- 231411
- 141302
- 271208
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221127