Olen tehnyt nettisivun, jolla on useita taulukoita. Tulostettaessa ne eivät mahdu kuitenkaan yhdelle A4:lle vaan tulostin katkaisee taulukon keskeltä poikki ja jatkaa seuraavalla paperiarkilla. Tietääkö kukaan kikkaa, jolla sivulle saisi tulostusta varten pakollisen sivunvaihdon?
Nettisvun tulostus
4
492
Vastaukset
- Testbrain
Valitettavasti en osaa neuvoa kuin tiedon lähteille, eli CSS tyyleillä tuo on mahdollista, mutta ei ole sanottua että selaimet osaisivat sitä käyttää. Ehkä sellaiset joissa on paras CSS engine...
http://www.w3.org- dude
Pakotettu sivunvaihto löytyy CSS2-standardista, mutta (lukemani mukaan) aika harva selain sitä osaa noudattaa:
P.page { page-break-after: always } - kartsa
dude kirjoitti:
Pakotettu sivunvaihto löytyy CSS2-standardista, mutta (lukemani mukaan) aika harva selain sitä osaa noudattaa:
P.page { page-break-after: always }Kiitos kaverit, neuvoista oli apua ja ie5 ainakin totteli.
Vein tyylitiedostoon koodin h5 { page-break-after: always } ja sivulle tein h5 tagilla valkoisen pisteen (ei näy sivulla) niihin kohtiin joihin halusin sivunvaihdon tulostettaessa. - ...
kartsa kirjoitti:
Kiitos kaverit, neuvoista oli apua ja ie5 ainakin totteli.
Vein tyylitiedostoon koodin h5 { page-break-after: always } ja sivulle tein h5 tagilla valkoisen pisteen (ei näy sivulla) niihin kohtiin joihin halusin sivunvaihdon tulostettaessa.Myös tuo css:n mediatype on kätevä. Voit määritellä tyylit ihan erilailla printtausta varten, esim jättää inputit yms tulostumatta ollenkaan:
http://www.w3schools.com/css/css_mediatypes.asp
Ihan nyt vaan varmuudeksi jos ei ole sattunut silmään ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375056- 823596
- 302983
- 612975
- 92876
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562343- 411828
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91760- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1341612